Muhammad Shabbir Khan

Sellebakk legesenter

2000

Sellebakk legesenter Telefonnummer69 36 17 9769 36 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Muhammad Shabbir Khan er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Muhammad Shabbir Khan

Trygg og kunnskapsrik

Han er beste fastlege som jeg har opplevd i de 18 årene som bodde jeg i Norge. Han følger pasient problemene bra, henviser riktig om tid og sted, og informerer pasienten om resultat på prøver OSV.

Dyktig og sympatisk lege

Jeg har benyttet meg av Sellebakk legekontor i noen år nå.Når min fastlege ikke har vært tilstede, har jeg vært så heldig å få time hos Shabbir.Dette er en lege jeg kan anbefale på det varmeste.Han er grundig, empatisk og lyttende.

ubehagelig opplevelse

gikk til denne legen to ganger og begge gangene opplevde jeg at han ikke hørte på hva jeg sa og ignorerte mye. fikk ikke følelsen av at han tar mentale problemer seriøst i det hele tatt. kommer ikke til å gå her mer. dessuten veldig skittent ute på venterommet.

Elendig doctor

Er ikke storforbruker av legetjenester. Brukte denne legen 3 ganger, mistet øyeblikkelig tiltro til denne personen og skiftet fastlege umiddelbart. Denne legen skjønte tydeligvis ingenting av norsk mentalitet og sykdom. Dessuten var det så skitten både inne på kontoret og på venteværelse

Helt suveren

Anbefalles på det sterkeste. En lege som virkelig setter pasienten i fokus.