Muhammad Shabbir Khan

Sellebakk legesenter

Autorisasjon (2000)

Sellebakk legesenter Telefonnummer69 36 17 9769 36 17 ...
Trykkeriveien 6 1653 Sellebakk
Muhammad Shabbir Khan er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Muhammad Shabbir Khan

Ikke lyttende

Hørte ikke på hva jeg hadde å si, var mer opptatt av sin egen mening. Følte meg ikke tatt seriøst. Var ekstremt opptatt av vekt og ikke problemet jeg kom inn for (Selv ved normal BMI). Går vanligvis til partneren men ble sendt hit pga sykdom, byttet lege etter besøket.

Ikke høre etter.

Jeg med mor med hjerneskade og tykktarmstomi på 73 år. Forklarer hennes smerter ved å gå i butikken og besøk, hva smertelindring som skal virke fort. Da ble han sint og foreslo at vi skulle bytte plass. Hans smertel. er kategorie epelepsi.(fellskat).

Ubrukelig lege!

Har hatt han et par år. Aldri vært fornøyd. Vanskelig å forstå hva han sier og han hører ikke etter når jeg prater. Fikk nok sist jeg var der da jeg for første gang i mitt liv har følt på depresjon og ble kjeftet på av legen. Samtidig lo han av meg og mine problemer. Er også veldig dårlig oppfølging hos han generelt og han har et ikke norsk syn på mann/kvinne. Anbefaler og styre unna han.

Ble ikke tatt seriøst

Jeg var hos denne legen da min lege ikke hadde tid. Jeg forklarte at jeg var psykisk utmattet, ikke kontroll på følelser, sov dårlig og at jeg ikke takla jobb i den tilstanden. Jeg satt og gråt. Han tok meg ikke seriøst og sa at følelser er noe alle har. Han sa at dette ikke er grunnlag til sykemelding uten at jeg nevnte noe om sykemelding. Det hjalp ikke å si noe og jeg fikk ikke hjelp. Det er ikke rart i at psykisk syke tar livet sitt om dette er behandlingen de får. Jeg hadde en grusom opplevelse og hele dagen og dagene etterpå ble ødelagte.

Brist på respekt

Uppsökte legevakta en kväll. Kom in till denna märkliga läkaren. Kändes inte som om han tog mitt problem seriöst. Jag upplevde en infektion (en flis) i mitt finger, det gjorde inte han. Ville inte undersöka mitt problem utan hänviste mig till läkare på Kalnes och även röntgen på Kalnes.. Detta var på legevakten, Kråkerøy... har i eftertid fått veta att det är röntgen i samma hus som legevakten... ett par veckor senare poppar det ut en flis på 1,5 cm, från ett ganska så infekterat/inflammerat finger.
Så, nej, kan inte rekommendera honom.