Muhammad Shabbir Khan

Tlf: 69 36 17 97 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Muhammad Shabbir Khan er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Muhammad Shabbir Khan

ubehagelig opplevelse

gikk til denne legen to ganger og begge gangene opplevde jeg at han ikke hørte på hva jeg sa og ignorerte mye. fikk ikke følelsen av at han tar mentale problemer seriøst i det hele tatt. kommer ikke til å gå her mer. dessuten veldig skittent ute på venterommet.

Elendig doctor

Er ikke storforbruker av legetjenester. Brukte denne legen 3 ganger, mistet øyeblikkelig tiltro til denne personen og skiftet fastlege umiddelbart. Denne legen skjønte tydeligvis ingenting av norsk mentalitet og sykdom. Dessuten var det så skitten både inne på kontoret og på venteværelse

Helt suveren

Anbefalles på det sterkeste. En lege som virkelig setter pasienten i fokus.

Den beste lege som jeg har hatt

Alltid tålmodig og lyttende , underøker grundig .Er dyktig i sitt fag .jeg og min familie er veldig fornøyd . Jeg har hørt positiv fra flere andre i nabolaget som bruker han som fastlege . Anbefales .

Nei takk....

Snakker såpass høyt at på det dårlig isolerte legekontoret er du sikker på at hele venterommet vet hva som feiler deg. Stresset, føler at han ikke tar meg på alvor. Har heldigvis byttet lege!

vennlig og dyktig lege

Bestandig lyttende,tålmodig og med gode kunnskaper. Tar like godt imot alle uansett bakgrunn.

Den værste legen jeg nogensinne har hatt

ikke tid tiil pasienten vanskelig og forstå og gjør ikke ting som er til pasintens beste heviser heller til sykehuset. Bytter lege så snart det blir noen andre ledig