Fredrik Birger Knutsen

Georg Feydsg 5 1792 Tistedal
Fredrik Birger Knutsen er en av 27 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Fredrik Birger Knutsen

Imøtekommende og hyggelig lege

Legen er imøtekommende og har stor fokus på at du skal bli tatt godt vare på når du kommer dit. Han tar seg god tid så er derfor alltid forsinket. Damene i resepsjonen og laboratoriet er veldig hyggelige.
Det er så og si umulig å komme igjennom på telefonen eller å få svar på mail. Må ofte stikke innom i luken for å bestille ny time osv. Men er så fornøyd med legen så overlever det "negative"

Den beste!!

Håper aldri han slutter å praktisere. Han har vært min fastlege i snart 30 år og jeg får aldri rost ham nok. Tar pasienter på alvor, tar seg tid til å lytte og her får man virkelig den hjelpen man trenger. Hadde ikke jeg hatt ham, hadde jeg sittet i rullestol nå(takket være andre "spesialister" som ikke tok meg alvorlig).

Min fastlege i 20 år.

Hva gjør jeg når han slutter? Her er man trygg, han har tid og man blir tatt seriøst. Er det noe akutt får man time raskt.

Må ALDRI bli pensjonist!

Dette er en ekte lege, pasienten i fokus, mennesklig og enkel i terminologien, slik at man forstår hva det er snakk om. Her tulles det ikke med latinske ord og avansert tallsetting. Måtte han aldri bli pensjonist!!

vert legen min i 34 år.

Dette er en lege som lytter til sine pasienter, han tar seg god til til deg. Han sender deg videre når behovet er der for det. Han er opptatt av og fine de rette løsningen for hver enkelt. Det er en lege jeg stoler på og føler meg trygg med. Det fine er at du kan ringe å snakke med han tidlig på morgenen om det er behov for det. Du kan også sende sms eller mail for timebestilling og resepter.
Personalet der oppe tar godt vare på deg og er meget behjelpelig.

Veldig god lege

Legen tar pasientene sine på alvor, finner løsninger og henviser om det trengs. Ryddig fastlege som sender henvisninger med det samme. God også på oppfølging.

Helt topp

Har hatt han som lege i mange år,er kjempe fornøyd,tar seg tid til å lytte og gjør det beste for deg.Han sier som det er:)
Er det noe negativt,så må det være at det tar for lang tid å komme gjennom på telefonen,her er det en jobbå gjøre:)

Beste Legen !

Tar pasienten på alvor, alltid tid til å lytte. Hatt han som lege i mange år, har 100% tillit til han- har fokus på å gjøre det beste for pasienten. Forståelsesfull, og sier det som det er. Takk

Den beste legen jeg har hatt

Still og rolig men sluttsom .En god mann har altid tid til å høre på pasienten.Han bryr seg om andre mennesker.

Lyttende og tydelig!

Han var fastlegen til jeg flyttet fra byen. Beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid og tar deg på alvor, men er ikke redd for å si hva han mener hvis man er hysterisk. Finner løsninger og er ikke redd for å sende deg videre når han selv føler han ikke har kunnskap nok. Litt vel lang ventetid på å komme inn, men vel inne tar han seg god tid.