Ingun Gard Krohn

Nedre Glommen Legegruppe DA

1992

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nedre Glommen Legegruppe DA
Storgata 10 1607 Fredrikstad
Tlf: 69 36 63 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingun Gard Krohn er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ingun Gard Krohn

Vennlig

Hun tar seg tid til å lytte og forstå. Hun er også flink til å "dra ut" ord som kan være vanskelig å få ut. Hun ser på pasienten og ikke inn i skjermen. Hun er ærlig og det virker som hun har et oppriktig ønske om å hjelpe, det går også an å diskutere med henne, hun tåler det. Jeg liker henne godt som menneske!

MEN, hun er ikke flink til å skrive gode henvisninger. De er ofte mangelfulle og man må følge opp godt selv. Syns også hun er litt for "redd" til å skrive ut resepter.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Hun har vært min fastlege i mange år.
Hun er lyttende, omsorgsfull og har kunnskap.
Hun tar hensyn til mine egne vurderinger samtidig som hun er tydelig i hvordan hun mener det er rett å behandle, event sende videre osv.

helt suveren Lege

jeg er meget fornøyd med henne... jeg har mange sykdommer og hun har utredet meg for det meste... sender meg alltid vidre til spesialister hvis hun selv er i tvil... alltid hyggelig ,rolig og imøtekommende..forklarer alltid så pasienten forstår... vil beholde henne så lenge som mulig

Super fornøyd!

Har kun hatt Ingun i noen måneder nå og er kjempefornøyd. Synes hun er en varm, mild og kunnskapsrik lege som tar deg på alvor! :-)

Beste!

Verdens koseligste lege og utrolig dyktig og vet hva henne gjør! Man føler seg utrolig trygg når du er med henne og man før virkelig den hjelpen man trenger og vil ha!

Veldig dyktig

Ingunn er en flink lege som lytter og ser på deg mens man prater. Hun tar meg seriøst og tar de prøver som trengs. Føler meg trygg og ivaretatt.

Latterlig arogant lege

En arogant lege, som ikke tar passienten på alvor er min mening om Gard Krohn!!!

Hadde aldri vært her i dag !

Dyktig lege med solid faglig dyktighet! Sympatisk og empatisk, engasjerende og tålmodig :-) setter virkelig pris på deg :-)

Den koseligere legen jeg har møtt!

Ingun G. Krohn er den koseligste legen man kan finne. Hun hjelper så godt hun kan og man føler seg alltid trygg i hennes hender!

SUPER

Det er ikke annet å si enn at denne legen er dyktig! Hun lytter, motiverer og kan faget!!
Absolutt verdt ventetiden

Meget god lege

Lytter, tar seg tid til pasienten, meget dyktig. En erfaren og svært flink lege.

Helt fantastisk lege

Har hatt denne legen i flere år og det er bare en ting å si - FANTASTISK! En lege som er mer lyttende, hjelpende, støttende og forståelsefull skal man lete lenge etter. Helt enestående :-)

Meget ryddig og god lege

Tar pasienten alvorlig , sender pasienten til utredning hvis behov.Tar seg tid til pasienten. En lege som anbefales .

Var enestående,

I mitt første tilfelle var hun veldig tolmodig og flink, når det kom til fysisk skader så var det bare å pelle seg på jobb.
Men det klarte jeg ikke så ble et år på Nav først og måtte si opp jobben min.
Måtte ha et halvt år til på meg.
Er i dag i full Stilling.

Kunne ikke hatt bedre lege!!

Trygghet ved å gå til legen.. hun lytter og tar seg god tid.. tiden d tar å vente noen ganger er verdt det.. d viser bare hvor grundig hun er med sine pasienter :)