Ingun Gard Krohn

Nedre Glommen Legegruppe DA

1992

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Nedre Glommen Legegruppe DA Telefonnummer69 36 63 3069 36 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 10 1607 Fredrikstad
Ingun Gard Krohn er en av 71 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ingun Gard Krohn

Du skal lete lenge etter en bedre lege!

Jeg hadde mange forskjellige leger før hun ble fastlege og jeg fikk henne som min fastlege. Tanken på å bytte lege har aldri falt meg inn. Jeg går ikke ofte til henne men de gangene jeg må er jeg alltid fornøyd og får fornyet respekt for henne. Hun lytter nøye og er ikke redd for å si deg i mot eller undersøke ting. Man kan ikke forlange mer enn man får av henne. Hun tar helsen min på det største alvor.

Trygg og kunnskapsrik

Ingun Gard Krohn er en fantastisk lege. Profesjonell , kan alt og human. Ingenting negativt å si, bare gode ord om henne.

Trygg

Dette er en lege som tar deg på alvor. Hun tar seg god tid til hver pasient. En koselig og jordnær dame.

Vennlig

Hun tar seg tid til å lytte og forstå. Hun er også flink til å "dra ut" ord som kan være vanskelig å få ut. Hun ser på pasienten og ikke inn i skjermen. Hun er ærlig og det virker som hun har et oppriktig ønske om å hjelpe, det går også an å diskutere med henne, hun tåler det. Jeg liker henne godt som menneske!

MEN, hun er ikke flink til å skrive gode henvisninger. De er ofte mangelfulle og man må følge opp godt selv. Syns også hun er litt for "redd" til å skrive ut resepter.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Hun har vært min fastlege i mange år.
Hun er lyttende, omsorgsfull og har kunnskap.
Hun tar hensyn til mine egne vurderinger samtidig som hun er tydelig i hvordan hun mener det er rett å behandle, event sende videre osv.