Ingun Gard Krohn

Nedre Glommen Legegruppe DA

1992

Nedre Glommen Legegruppe DA Telefonnummer69 36 63 3069 36 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 10 1607 Fredrikstad
Ingun Gard Krohn er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ingun Gard Krohn

Trygg

Dette er en lege som tar deg på alvor. Hun tar seg god tid til hver pasient. En koselig og jordnær dame.

Vennlig

Hun tar seg tid til å lytte og forstå. Hun er også flink til å "dra ut" ord som kan være vanskelig å få ut. Hun ser på pasienten og ikke inn i skjermen. Hun er ærlig og det virker som hun har et oppriktig ønske om å hjelpe, det går også an å diskutere med henne, hun tåler det. Jeg liker henne godt som menneske!

MEN, hun er ikke flink til å skrive gode henvisninger. De er ofte mangelfulle og man må følge opp godt selv. Syns også hun er litt for "redd" til å skrive ut resepter.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Hun har vært min fastlege i mange år.
Hun er lyttende, omsorgsfull og har kunnskap.
Hun tar hensyn til mine egne vurderinger samtidig som hun er tydelig i hvordan hun mener det er rett å behandle, event sende videre osv.

helt suveren Lege

jeg er meget fornøyd med henne... jeg har mange sykdommer og hun har utredet meg for det meste... sender meg alltid vidre til spesialister hvis hun selv er i tvil... alltid hyggelig ,rolig og imøtekommende..forklarer alltid så pasienten forstår... vil beholde henne så lenge som mulig

Super fornøyd!

Har kun hatt Ingun i noen måneder nå og er kjempefornøyd. Synes hun er en varm, mild og kunnskapsrik lege som tar deg på alvor! :-)