Ingun Gard

Autorisasjon (1992)

Ingun Gard er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ingun Gard

Verdens beste lege!

Jeg har hatt Ingun som lege hele livet så langt, og jeg er så fornøyd.
Ho tar deg seriøst, bruker tid på deg, og lytter til deg. Henviser deg videre om man er bekymret for noe, for det er bedre å sjekke det opp enn ikke.
Jeg kunne aldri sett for meg og ha en annen lege, og gruer meg til Ingun går av med pensjon når den tid kommer.
Den dama der vet hva ho driver med 100%, og det gir en skikkelig trygghetsfølelse og tillit.

Perfekt

Har hatt denne legen gjennom hele livsforløpet. Kunne aldri bedt om en bedre en. Har hatt flere sykdomsforløp, og hun stiller alltid opp med gode henvisninger, meget god kunnskap, og er ikke redd for å undersøke der hun er i tvil.
De få gangene jeg har hatt vikarer merker jeg hvor utrolig dyktig Ingun egentlig er.
Gruer meg genuint til hun skal av med pensjon.

Fantastisk lege

Vært min lege hele livet, har bodd utenbys i mange år, kunne ikke falle meg inn å bytte. Man bytter ikke bort gull
Man får time om man trenger det. Hun bruker den tiden det tar; derav noe forsinkelser.
Hyggelig, forståelsesfull og tillitsvekkende.
Gruer meg allerede til den dagen hun går av med pensjon

En lege som virkelig bryr seg

Hun er en utrolig kunnskapsrik dame, som virkelig kan det hun driver med. Jeg har byttet leger mange ganger men etter jeg kom til henne skal jeg ikke gi slipp.

Dette er en dame som genuint bryr seg om deg og din helse, og tar alle henvendelser på alvor. En mer behagelig, jordnær og dyktig lege finker du ikke.

Svært dyktig, hyggelig og omsorgsfull.

Absolutt den beste legen jeg har vært hos: grundig, kunnskapsrik og lyttende. Hun inngir trygghet og tillit.