Tove Kurås

Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg
Tove Kurås er en av 5 fastleger i Spydeberg

Siste vurderinger av Tove Kurås

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig dyktig og god i faget sitt. Tar tak i ting og hun følger opp alt hele veien.
Flink til å si ifra om jeg som pasient "tar litt av".
Hun viser at hun bryr seg om meg som pasient. Jeg får hvert minutt jeg skal ha. Veldig bra!!!!

Flink og kompetent

Har alltid brukt henne som lege. Alltid blid og hyggelig, får alltid gode råd ang det du kommer for, flink til å henvise videre. Til tider noe ventetid, men det er vel normalt for de fleste legekontorer. Veldig fornøyd med kontoret generelt, blide og hyggelige sekretærer, kommer alltid gjennom på telefonen.

Vurderer etter mange år å bytte fra denne fastlegen

Hun er snill og hyggelig. Men bare så lenge man er fornøyd med det som blir tilbudt...Har brukt henne i mange år og har lenge vurdert å bytte. Da jeg føler jeg får liten hjelp mht min situasjon. Hun kommer med få konstruktive forslag. Vanskelig å få time. Lang ventetid. Blir sur om man kritiserer eller ønsker alternativ behandling en det som blir tilbudt. Føler ikke at jeg når fram, og at hun ikke forstår hvor vanskelig min situasjon er. Har vært nødt til å benytte private og kostbare helsetilbud for å klare meg.

Beste legen - stiller alltid opp

Hun tar deg alvorlig, klarer å skjønne hva man kommer dit for uten at man må si det. Får deg til å føle at du er hennes spesielle pasient

Flott dame, flott lege!

Lege med både glimt i øye, humor, alvor og litt til. En flott lege som alltid hører på det du har å si, gir råd, undersøker og sender videre en gang for mye istedefor en gang for lite. Du føler at hun alltid har tid til deg.