Tove Kurås

Tlf: 69 83 81 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tove Kurås er en av 6 fastleger i Spydeberg

Siste vurderinger av Tove Kurås

Flott Lege

Hun er en fantastisk fastlege som fanger deg opp når du trenger det. Jeg har brukt henne i mange år, men velger likevel å bytteda det er håpløst å kommunisere med resten av legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig dyktig og god i faget sitt. Tar tak i ting og hun følger opp alt hele veien.
Flink til å si ifra om jeg som pasient "tar litt av".
Hun viser at hun bryr seg om meg som pasient. Jeg får hvert minutt jeg skal ha. Veldig bra!!!!

Flink og kompetent

Har alltid brukt henne som lege. Alltid blid og hyggelig, får alltid gode råd ang det du kommer for, flink til å henvise videre. Til tider noe ventetid, men det er vel normalt for de fleste legekontorer. Veldig fornøyd med kontoret generelt, blide og hyggelige sekretærer, kommer alltid gjennom på telefonen.

Vurderer etter mange år å bytte fra denne fastlegen

Hun er snill og hyggelig. Men bare så lenge man er fornøyd med det som blir tilbudt...Har brukt henne i mange år og har lenge vurdert å bytte. Da jeg føler jeg får liten hjelp mht min situasjon. Hun kommer med få konstruktive forslag. Vanskelig å få time. Lang ventetid. Blir sur om man kritiserer eller ønsker alternativ behandling en det som blir tilbudt. Føler ikke at jeg når fram, og at hun ikke forstår hvor vanskelig min situasjon er. Har vært nødt til å benytte private og kostbare helsetilbud for å klare meg.

Beste legen - stiller alltid opp

Hun tar deg alvorlig, klarer å skjønne hva man kommer dit for uten at man må si det. Får deg til å føle at du er hennes spesielle pasient

Flott dame, flott lege!

Lege med både glimt i øye, humor, alvor og litt til. En flott lege som alltid hører på det du har å si, gir råd, undersøker og sender videre en gang for mye istedefor en gang for lite. Du føler at hun alltid har tid til deg.

Bra

Veldig blid og imøtekommende. Tar deg seriøst og henviser videre ved behov. Eneste minus er at hun aldri holder tiden, må som regel vente 15-30 min over.

Lytter og ønsker å hjelpe
sender videre hvis behov for det.