Tove Kurås

Landsbylegene

Autorisasjon (1984)

Landsbylegene Telefonnummer69 83 81 4069 83 81 ...
Nordmyrv 3 1820 Spydeberg
Tove Kurås er en av 35 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Tove Kurås

Flink lege, men elendig kontor

Tove er nokså flink, kanskje litt treig, men får da ting gjort. Kontoret derimot er noe av det verste jeg har opplevd. Dårlig kommunikasjon, forståelse og ikke særlig imøtekommende. Anbefaler virkelig ikke dette legekontoret.

Kunnskapsrik og tar deg på alvor

Fantastisk lege, kunnskapsrik, tar deg på alvor og er oppriktig interessert i deg. Lytter og kommer med forslag og innspill. Henviser videre ved behov.

Trygg, oppmerksom og kunnskapsrik

En helt fantastisk lege som virkelig ser deg og lytter. Hun husker historien din langt tilbake og er fokusert og oppmerksom. Helt topp!

Fantastisk god lege

Har brukt henne siden jeg var 14 år og nå er jeg 45. Har alltid fått god hjelp og hun kjenner min historie, blir imponert over hva hun husker fra lang tid tilbake. Føler hun forstår meg og jeg får alltid den hjelpen jeg føler jeg trenger. Blide og hjelpsomme sekretærer, lett å komme igjennom på telefonen. Alt i alt veldig fornøyd med hele legekontoret.

Flott Lege

Hun er en fantastisk fastlege som fanger deg opp når du trenger det. Jeg har brukt henne i mange år, men velger likevel å bytteda det er håpløst å kommunisere med resten av legekontoret.