Tove Kurås

Landsbylegene

1984

Landsbylegene Telefonnummer69 83 81 4069 83 81 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordmyrv 3 1820 Spydeberg
Tove Kurås er en av 7 fastleger i Spydeberg

Siste vurderinger av Tove Kurås

Fantastisk god lege

Har brukt henne siden jeg var 14 år og nå er jeg 45. Har alltid fått god hjelp og hun kjenner min historie, blir imponert over hva hun husker fra lang tid tilbake. Føler hun forstår meg og jeg får alltid den hjelpen jeg føler jeg trenger. Blide og hjelpsomme sekretærer, lett å komme igjennom på telefonen. Alt i alt veldig fornøyd med hele legekontoret.

Flott Lege

Hun er en fantastisk fastlege som fanger deg opp når du trenger det. Jeg har brukt henne i mange år, men velger likevel å bytteda det er håpløst å kommunisere med resten av legekontoret.

Den beste legen jeg har hatt

Utrolig dyktig og god i faget sitt. Tar tak i ting og hun følger opp alt hele veien.
Flink til å si ifra om jeg som pasient "tar litt av".
Hun viser at hun bryr seg om meg som pasient. Jeg får hvert minutt jeg skal ha. Veldig bra!!!!

Vurderer etter mange år å bytte fra denne fastlegen

Hun er snill og hyggelig. Men bare så lenge man er fornøyd med det som blir tilbudt...Har brukt henne i mange år og har lenge vurdert å bytte. Da jeg føler jeg får liten hjelp mht min situasjon. Hun kommer med få konstruktive forslag. Vanskelig å få time. Lang ventetid. Blir sur om man kritiserer eller ønsker alternativ behandling en det som blir tilbudt. Føler ikke at jeg når fram, og at hun ikke forstår hvor vanskelig min situasjon er. Har vært nødt til å benytte private og kostbare helsetilbud for å klare meg.

Beste legen - stiller alltid opp

Hun tar deg alvorlig, klarer å skjønne hva man kommer dit for uten at man må si det. Får deg til å føle at du er hennes spesielle pasient