Søren Holte Larsen

Torget 3 1860 Trøgstad
Søren Holte Larsen er en av 4 fastleger i Trøgstad

Siste vurderinger av Søren Holte Larsen

Dyktig og empatisk

Har hatt Søren Larsen i ca 25 år og er kjempefornøyd med legen min. Han tar seg alltid god tid og man føler aldri at han er stresset😊. Kunnskapsrik og profesjonell

Fastlege

Søren Larsen er en fastlege man kan stole på men det er ikke alltid lege og pasient er enig,men slik må det være.
Noen ganger må man vente litt ekstra men også det må man forvente.

Stort sett er min vurdering av Trøgstad Legekontor bra.

Fryktelig dårlig!

Skulle bare ha ny resept på et smerteplaster jeg har brukt en stund nå. Men så viste det seg at legekontoret mitt var stengt denne dagen (2 januar) Og når jeg ringte legen min ble jeg direkte satt over til Søren Larsen sin legekontor. De sa jeg måtte ha time for å få de plasterne så jeg ble satt opp på time litt senere på dagen. Men da jeg kom inn til legen sa han bare arrogant at han skrev ikke ut slike ting til hvem som helst, og hentydet at mange prøvde å lyve for å snike til seg ekstra tabletter ol.
Jeg sa jeg har pakningen her og et plaster på så du kan regne deg frem til at jeg skulle hatt ny eske idag. (fikk sist den 19 des og hvert av de 5 plaster varer 72t (3 døgn) Men da svarte han bare nei det går ikke. Og når jeg spurte han helt oppgitt om hva skal jeg gjøre nå da? svarte han enkelt: ikke mitt problem. Og når jeg prøvde og forklare han hvor ille jeg kom til å få det hvis han ikke hjalp meg, trakk han på skuldrene og sa igjen: ikke mitt problem!

Jeg har vært endel hos leger rundt omkring pga prolaps og rygg problemer (operert flere ganger) men dette er uten tvil det verste jeg har vært borti noen sinne! Makan til likegyldighet og arroganse, og at man det blir hentydet at man prøver å lure til seg noe ekstra, som en kriminell!! Nå venter en helg i helvete for meg, til jeg får kontaktet legen min på mandag!
Godt jeg ikke har deg som fastlege!

Helt suveren 😊

Har hatt dr Larsen siden jeg var veldig ung. Har alltid vært fornøyd med det han har gjort!

Viser lite forståelse på enkelte områder

Jeg har hatt han som lege til barna mine og som ung mor fikk jeg mye bra veiledning. Dette på helt vanlige barnesykdommer og symptomer.

Men da det kommer til meg selv var han ikke videre flink.
Jeg følte meg latterliggjort og dum med uttalelser som; "Det burde du tenkt på før du fikk barn" , "Det finnes ingen slike operasjoner, du har sett for mye på tv" , "Ja, du er kvalifisert og jeg ser du har gjort alt jeg har bedt om, men et slikt inngrep er nå vanlig å betale for selv."

Jeg byttet fastlege da en av sekretærene begynte å diagnosere meg over telefon og sa jeg kunne komme å hente sykemeldingen jeg tydeligvis var ute etter.