Lucja Larsson

Tlf: 69 84 64 20 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lucja Larsson er en av 7 fastleger i Eidsberg

Siste vurderinger av Lucja Larsson

Upassende

Har bare vært hos henne 3 ganger, men hun kommer med upassende kommentarer og er på kanten til direkte spydig... hun er alltid blid og hyggelig i starten av timen, men ved mine besøk føler jeg at hun ikke prioriterer problemet mitt, men heller bruker tid på å kommentere vekt osv..

En meget dyktig lege.

Hun bruker god tid og er nøye med undersøkelser og prøver. Er lyttende og empatiske. En lege jeg kan anbefale på det sterkeste.

MEGET FORNØYD !!!

Jeg har valgt Lucja etter anbefalinger av venner 8 år siden, men nå jeg kan anbefaler på det sterkeste. Jeg sender meg videre hvis det er noe er usikker på.
Jeg syntes hun er en god og lyttende lege. Hun er veldig dyktig i jobben sin. Hun er rask til å henvise videre til spesialister og andre undersøkelser.
Hun har ikke ledig timer ; og det haster (snakke jeg om barna) tar hun i mot også mellom timene. Det er veldig viktig til meg.
Jeg er kjempefornøyd.

fantastisk

Hun er en god lytter og hører på alt du har å si. Hun hjelper det beste hun kan .Hun har og er viktig for meg. Jeg anbefaler henne til alle. Kommer ikke til å bytte henne. Har hatt henne mange år.

En fantastisk lege..

Lucja Larsson er en helt suveren lege! Hun er alltid hyggelig og imøtekommende og jeg blir alltid møtt med stor respekt! Jeg føler meg helt trygg på at hun har mitt beste i tankene!
Hun er flink til å henvise videre og er dyktig på samarbeid med psykolog og nav osv.
Hun har alltid god tid til meg og jeg føler meg prioritert.
For meg hadde det vært helt forferdelig hvis jeg måtte bytte fastlege!!