Lucja Larsson

Jernbanegata 11B 1850 Mysen
Lucja Larsson er en av 7 fastleger i Eidsberg

Siste vurderinger av Lucja Larsson

En meget dyktig lege.

Hun bruker god tid og er nøye med undersøkelser og prøver. Er lyttende og empatiske. En lege jeg kan anbefale på det sterkeste.

MEGET FORNØYD !!!

Jeg har valgt Lucja etter anbefalinger av venner 8 år siden, men nå jeg kan anbefaler på det sterkeste. Jeg sender meg videre hvis det er noe er usikker på.
Jeg syntes hun er en god og lyttende lege. Hun er veldig dyktig i jobben sin. Hun er rask til å henvise videre til spesialister og andre undersøkelser.
Hun har ikke ledig timer ; og det haster (snakke jeg om barna) tar hun i mot også mellom timene. Det er veldig viktig til meg.
Jeg er kjempefornøyd.

fantastisk

Hun er en god lytter og hører på alt du har å si. Hun hjelper det beste hun kan .Hun har og er viktig for meg. Jeg anbefaler henne til alle. Kommer ikke til å bytte henne. Har hatt henne mange år.

En fantastisk lege..

Lucja Larsson er en helt suveren lege! Hun er alltid hyggelig og imøtekommende og jeg blir alltid møtt med stor respekt! Jeg føler meg helt trygg på at hun har mitt beste i tankene!
Hun er flink til å henvise videre og er dyktig på samarbeid med psykolog og nav osv.
Hun har alltid god tid til meg og jeg føler meg prioritert.
For meg hadde det vært helt forferdelig hvis jeg måtte bytte fastlege!!

jeg bytter

Føler denne legen ikke ser meg. Når man kommer inn til henne føler man seg liten og at man opptar hennes dyrebare tid unødvendig.
Hun har blitt bedre det siste året men ikke nok til å beholde meg som pasient. Hun kan og være hardhent i sine undersøkelser og ha brå bevegelser.
Hun er heller ikke lett å få tak i og det kan fort gå 10-15 før telefonen blir besvart.