Knut Lindhom

Kongensgate 21 1530 Moss
Knut Lindhom er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Knut Lindhom

Kjempe flink lege!

meget fornøyd med legen. hører alltid på meg, kommer med råd og tilbakemelding. hyggelig lege som tar meg seriøst.

Far og sønn Lindhom er fantastiske leger med topp service og stor faglig dyktigehet

Far og sønn Lindhom er meget dyktige leger som begge har tid til pasienten. De lytter og er åpne samtalepartnere som behandler, veieleder, samt foreslår løsninger og alternativer om nødvendig.
Å svare ut ekstra spørsmål, gjøre tilleggsundersøkelser, rekvirere spesialist eller opprette kontakt med sykehus ol. samt bruke tid utover avsatt timeavtale, gjøres med en serviceinnstilling som viser at pasienten har første prioritet hos dem begge to.
Det er aldri et nei, men alltid hjelp og få. Gir ekstraservice med tilbakemelding etter kontortid, og har tilbud på legetime uten lang ventetid.
Far og sønn Lindhom kan anbefales på det sterkeste.

Fenomenal

Knut Lindhom er en fantastisk lege. Lytter til hva du sier og tar deg virkelig seriøst.
Rask til å kontakte eksperter om nødvendig. Utrolig omtenksom og tar godt vare på sine pasienter. Bare så synd at han nermer seg pensjonsalderen.

Fantastisk fastlege!

Dette beskriver både far og sønn (Knut og Gaute)! De er flinke til å følge opp pasientene sine, tar oss på alvor og ringer etter stengetid dersom de er bekymret eller det har kommet sene prøvesvar. Veldig fornøyd!

Utrolig bra lege !!!

Dette er en lege som virkelig tar seg tid til og lytte og man merker godt at han bryr seg om deg som menneske .
Han tar gjerne en telefon etter kontortid når han vet at pasienten ikke har det så bra .
En lege jeg kan anbefale på det sterkeste :-)