Jan Lorentzen

Sentrum Legesenter

1987

Sentrum Legesenter Telefonnummer69 13 30 5069 13 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torget 4 1707 Sarpsborg
Jan Lorentzen er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Jan Lorentzen

Grundig og empatisk

Lang ventetid for timer, er det eneste negative jeg kan komme på. Jeg har mye å takke ham for, og blir tatt seriøst. Gir god behandling og tid, ser aldri på klokka. Har full tillit til ham, føler meg trygg og ivaretatt. Han er flink til å se sammenhenger og hele sykehistorien min.

Beste legen jeg har hatt!

Han tar sin jobb veldig seriøs samtidlig behandler han pasientene sine med omsorg og tålmodighet. Ikke noe koselig å være syk, men det er godt å ha EN GOD legen som han! Verdt å vente på.

Bare tull med han.

Gikk et år med vondt i magen. Han henviste meg til undersøkelser, uten at han fant ut av det. Til slutt virket det som han ikke trodde på meg. Jeg fikk rask hjelp og operasjon for gallesten av sykehuset, heldigvis. Jeg syns ikke han er flink. Har heldigvis fått hjelp av andre, da jeg gikk hos han. Jeg har aldri angret på at jeg har skiftet til en annen lege.

Ikke blant de beste.

Jeg legger merke til at flesteparten stort sett er fornøyd med Dr. Lorentzen, men jeg mener en fastlege bør gjøre det han kan for å hjelpe pasienten sin best mulig på alle områder, ikke bare med å være flink til å henvise videre eller være sånn noenlunde hyggelig å snakke med. Når jeg ser tilbake på femten år som hans pasient, er det ikke mye utover det jeg kan se at han har vært eller gjort. Det virker nesten heller som om han har gjort det han kan for å motarbeide meg i forhold til NAV og med saker som søknad på varig trygd, vurdering av yrkesskade, erstatninger osv. ved rett og slett ikke å foreta seg noe, eller minst mulig som kan gå i min favør.

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg tid til hver pasient ,god lytter,veldig grundig,ikke redd å henviser videre.Jeg har stor tillit til legen. H an har evnen å forstår uten at en må sette ord på alt.De brukerne som klager over ventetiden må finne seg en lege som ser mer på klokka enn på dem! At han har humør er en fin egenskap i tillegg. Veldig hyggelig kontor personal.Hadde det vært en ledig plass hadde anbefalt å søke med det samme