Hans Robert Lundgren

Glomma Legesenter

1998

Glomma Legesenter Telefonnummer69 36 66 8069 36 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
St. Hansgate 1 1607 Fredrikstad
Hans Robert Lundgren er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hans Robert Lundgren

Tillitsvekkede og flink.

Lyttende og forståelsesfull. Tok problemene mine på alvor, og jeg følte meg godt ivaretatt. Behagelig og troverdig. 5/5

redd for å bli sjekket

ønsket time for å se om dette kunne bli min nye fastlege, men måtte bytte til han før jeg fikk time... er slik praksis hos alle fikk jeg beskjed om.. jaja pasienter er noe dritt:-(

Likegyldig

Uinteressert. Jeg ble bitt av hund i utlandet og han lurte på om jeg hadde fått Rabiesvaksine. Deretter googlet ha litt og fant ut at han trodde det var for sent. Deretter ble jeg send hjem med beskjed om å ta kontakt med rikshospitalet selv for å finne ut av om jeg måtte vaksineres. Følte meg ikke godt ivaretatt.

Anbefaler denne legen

En hyggelig mann som respekterer deg som person

Hadde denne legen en stund, og det var trist å gå videre. Dette er en lege som bryr seg om pasientene sine. Noe som er uvanligt i dagens lege Norge. En hyggelig lege som jeg vil anbefale sterkt.