Hans Robert Lundgren

Glomma Legesenter

Autorisasjon (1998)

Glomma Legesenter Telefonnummer69 36 66 8069 36 66 ...
St. Hansgate 1 1607 Fredrikstad
Hans Robert Lundgren er en av 73 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hans Robert Lundgren

Utrolig bra Lege! Kunsskapsrik og Hyggelig!

Har møtt nærmere ca. 50 leger og såkalte spesialister. Ingen av dem kunne hjelpe meg så bra som Robert og ingen av dem var så hyggelige som han. Kunnskapsrik og er oppdatert om nåtidens behandligsmetoder som alle de andre legene og såkalte spesialister jeg har møtt ikke har peiling på. Idag er vanlig at noen pasienter leser på internet og tar internet konsultasjoner. Når jeg sa det til de andre legene og såkalte spesialister de oppførte seg overlegne og sa til meg ikke les på inernet men Robert forsto det og sa til meg du trenger helse hjelp derfor leser på internet. Hvis du hadde fått hjelp så hadde du ikke trengt å lese på internet. Behandles nå av Robert og har det mye bedre enn da jeg var hos de såkalte ''spesialistene''. Hvis jeg ikke hadde hatt Robert som lege så hadde jeg blitt slengt frem og tilbake mellom såkalte spesialister som ikke kan noe bortsett fra det dem har med seg fra skolen og lurer på om noen av dem jukset under eksamen? Skal du ha en hyggelig og kunnskapsrik lege da anbefaler jeg Robert! Jeg må bli behandlet av spesialist men siden spesialistene ikke har peiling på noe så får jeg den helse hjelpen jeg trenger av Robert. Og må legge til at jeg er blitt diskriminert av andre leger og spesialister pga mitt hudfarge. Jeg er fra midtøsten. Robert behander meg og ser på meg på lik linje som alle andre, ingen forskjellsbehandling hos Robert. Jeg er urtolig takknemlig og hvis det ikke hadde vært Robert jeg hadde vært død for flere år siden. Han reddet både mitt liv og behandler meg Bra!

Bestevenn med Google

Tilsynelatende grei, men har dessverre ikke nok kunnskaper. Det skurrer mår halve timen brukes på å Google, noe jeg kunne gjort selv. Styr unna!

redd for å bli sjekket

ønsket time for å se om dette kunne bli min nye fastlege, men måtte bytte til han før jeg fikk time... er slik praksis hos alle fikk jeg beskjed om.. jaja pasienter er noe dritt:-(

Likegyldig

Uinteressert. Jeg ble bitt av hund i utlandet og han lurte på om jeg hadde fått Rabiesvaksine. Deretter googlet ha litt og fant ut at han trodde det var for sent. Deretter ble jeg send hjem med beskjed om å ta kontakt med rikshospitalet selv for å finne ut av om jeg måtte vaksineres. Følte meg ikke godt ivaretatt.

Anbefaler denne legen

Lyttende og forståelsesfull. Tok problemene mine på alvor, og jeg følte meg godt ivaretatt. Behagelig og troverdig. 5/5