Hans Robert Lundgren

Tlf: 69 36 66 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hans Robert Lundgren er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hans Robert Lundgren

Likegyldig

Uinteressert. Jeg ble bitt av hund i utlandet og han lurte på om jeg hadde fått Rabiesvaksine. Deretter googlet ha litt og fant ut at han trodde det var for sent. Deretter ble jeg send hjem med beskjed om å ta kontakt med rikshospitalet selv for å finne ut av om jeg måtte vaksineres. Følte meg ikke godt ivaretatt.

Anbefaler denne legen

Lyttende og forståelsesfull. Tok problemene mine på alvor, og jeg følte meg godt ivaretatt. Behagelig og troverdig. 5/5

En hyggelig mann som respekterer deg som person

Hadde denne legen en stund, og det var trist å gå videre. Dette er en lege som bryr seg om pasientene sine. Noe som er uvanligt i dagens lege Norge. En hyggelig lege som jeg vil anbefale sterkt.

Veldig bra lege

Veldig bra lege! Føler meg veldig godt tatt imot. Han tar hensyn til sine pasienter (meg), og virker veldig god og klok på det han gjør. 5/5!

Litt lite interessert

Jeg hadde denne legen i flere år. Hyggelig kar, men ikke så interessert i hvordan du har det og hva han kan hjelpe med. Jeg opplevde å selv måtte finne ut hva som var feil, og spørre om både henvisninger og prøvetakinger. For snar å komme med medisiner som løsning

En imøtekommende lege

Jeg har hatt denne fastlegen i flere år. Opplever at han har et lett og glad kroppsspråk. Hans Robert Lundgren kan det allmennmedisinske. Ellers er han et medmenneske du bare må bli glad i.

Kan bli bedre

Jeg har hatt noen timer hos denne legen da min fastlege var syk. Jeg opplever at denne legen bør være mer lyttende og mindre vimsete. Bør også unngå å fnyse av andre legers uttalelser.

En lege som ikke kan lede.

En hyggelig kar han Hans Robert, men han tar sjeldent styringa og må bli fortalt om hva han skal gjøre. Sender deg ikke til spesialist hvis han ikke vet hva som er galt. Alt i alt en bra person som ikke er flink nok.

dyktig lege

alltid god tid og flink til å finne ut hvor skoen trykker

Lege å rekommendere

Har hatt denne lege i 7 år og kan rekommendere han til de som ønsker en lege som er nøye med provtagninger og remisser. Jeg har fått full support med alle mine problemer/sykdomer fra Lundgren og skrevet ut medisiner som hjalp.
Da de er stor pågang kan det ta tid å få tid, men ved akkutt situasjon fått tid samme dag.

Helt topp

Begynte hos ham 1.5.2013 og har fått mere hjelp av han, enn jeg har fått hos henne jeg gikk før på 10 år. Alltid tid til å lytte

Den mest forståelsesfulle legen jeg har vært borti.

Hans Robert Lundgren er en lege som lytter, gir råd, kan jobben sin og som alltid klarer lure fram et smil i pasienten selv om man er kjempe trist.

Sitter som lege pga. Pengene?

Ja overskriften sier vel sitt, så mange timer jeg kunne unngått! da jeg var ny pasient hos han følte jeg måtte stå for hele jobben selv og si hva han skulle gjøre og hvor han skulle henvise meg. Det som var det mest utrolige var at han hadde aldri spørsmål til meg for å finne ut av hva som var galt. Og stort sett hver gang jeg hadde time kom kontor dama innom å forstyrret, uproffesjonelt.

Jeg byttet så straks jeg kunne.!
Nå som jeg har fått den legen jeg ville ha, så jeg virkelig hvor stor forskjell det kan være.

Enkle løsninger!

En lege som definitivt burde oppdatere seg på hva som "skjer i verden". Han har en gammeldags holdning til enkelte diagnoser, og dertil foreslått behandling. Det ble legebytte på meg!

Lite oppdatert

holder seg lite oppdatert over framgangsmåter både vedrørende legemidler og rettigheter. Hyggelig lege, men er dårlig på oppfølging av kronisk sykdom. Til mindre alvorlige saker er han helt grei.

Glad jeg fikk han som min fastlege!

Han tar seg tid til å høre på hva man har å si, og sender oss videre raskt !

den dårligste legen jeg har hatt

blir sendt fram og tilbake mellom flere leger på dette legekontoret..
må møte opp 5 ganger for ikke fortsatt å ha blitt frisk.
byttet lege
sjeldent tlf er åpen.

super lege

Han er utrolig god å prate med,viser forståelse og er nøye med å ta prøver om du føler at noe er galt. Synd han ikke ble hørt i en viss sak!!tusen takk for noen år med verdens mest innsiktsfulle lege...for både meg og min fam.....:)

Veldig fornøyd

etter et år hos Lundgren er jeg veldig fornøyd.Alltid god tid og en hyggelig atmosfære