Ingvar Adolf Lyth

Fredrikstad Legesenter AS Mann, 65 år

Autorisert1981
Ledige plasser 162 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fredrikstad Legesenter AS

Nygaardsgaten 49 1607 Fredrikstad
Ingvar Adolf Lyth er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ingvar Adolf Lyth

Flink lege

Flinkere lege må man lete lenge etter. Han tar pasienten på alvor og man føler virkelig at han bryr seg. Anbefales på det sterkeste.

Ikke bytt til Dr. Lyth!

Om dere tror dere får Dr. Lyth som fastlege, om dere bytter til han, må dere tro om igjen! Det har seg nemlig slik att da han er oppe i åra, lar han ALLE nye pasienter som melder seg på lista hans, gå til en annen lege på legesenteret. Dette vil da bli Dr. Awais, en lege som etter min mening, er hyggelig å snakke med, frem til du er uenig i noe av det han sier... Han er meget overbevist over att han aldri tar feil, og hans måte, er den riktige! Han er også en av disse legene som er ''redd for lisensen sin'', og kan dermed gi svekket behandling.

Allikevel var jeg hos 2-3 konsultasjoner hos Dr. Lyth, før han stakk av... Jeg vil beskrive han som det komplett motsatte av Dr. Awais.
Han hører på hva du sier, inngår avtaler, og kompromisser, selv når det er uenighet, og du føler att det er en lege som forstår deg. Også godt humør, og humor! Total nedtur, når han bare stikker av, uten å gi ett ord fra seg...

Sett av hele dagen til venteværelset!

Legen er flink. Litt for pratsom, trolig derfor mye forsinkelser.
Lett å få tatt blodprøver og påvirke behandlingsopplegget.
Veldig blide i resepsjonen.

Men må stå 20 minutter i kø i skranken for å fortelle at du har kommet.

Hadde en syk 3 åring, 4. dag med over 39 i feber. Ringte kl 08 men likevel ingen øyeblikkelighjelp-timer, men kunne komme for blodprøver og så kunne lege se på det raskt. Måtte vente en time på lege, som aldri kom og valgte å dra hjem (de sa vi kunne ta kontakt i morgen for time).
Tok kontakt igjen kl 08, 5.dag med over 39 i temp.
Heller da ingen ledige timer (noe man skal ha!), men kunne presse oss inn 10.15.
Over to timer tok det før vi kom inn til legen!!
Det er jo riv ruskende galskap!
Akkurat byttet til dette legekontoret pga flyttet fra Oslo til Fredrikstad.

Dyktig, klok og omtenksom.

Legen som er der for pasienten! I starten er det alltid et skeptisk blikk overfor tillitsbygging. Utelukkende for å sikre sannhet i situasjon. Etter det ble etablert symptombildet og utprøving av medisiner, fikk vi endelig enighet i alvorlighetsgrad. Utredning ble henvist og årsakssammenheng blir tatt til følge med funn på mr og klinisk undersøkelse. Han tar tak og lytter til meg.
Man går fra timen med trygghet om at det ordner seg.

Veldig fornøyd!

Veldig flink lege! Hyggelig, humor, faglig dyktig!
Er dessverre ofte forsinket, men det skyldes nok at han tar seg ekstremt god tid til pasientene.
Leter for tiden etter ny fastlege pga. flytting, men jeg sliter med å finne en lege jeg er like fornøyd med!
Får alltid hjelp og god oppfølging, veldig fornøyd!