Tove Camilla Mcmorrow

2008

Ringvoll Klinikken Allmentjeneste
Ringvoll Senter 1827 Hobøl
Tove Camilla Mcmorrow er en av 5 fastleger i Hobøl

Siste vurderinger av Tove Camilla Mcmorrow

Faglig dyktig.

Beste legen jeg noen gang har hatt. Fastlege ordningen på Ringvoll klinikken er fantastisk. Alltid hyggelige mennesker, og liten ventetid/kø.
Svarer på telefonen med en gang.
Her blir man ivaretatt som pasient :-)

Fantastisk flott lege

Ei som tar seg god tid og hører. Respekterer deg som pasient og tar deg på alvor. Sender videre når nødvendig. Beste legen jeg har hatt. Kan bare annbefale henne.

Skuffende

Jeg har aldri blitt så dårlig behandlet av en lege. Føler at jeg ikke blir hørt. Overhodet ikke interessert i hva jeg har å si. Angrer veldig på at jeg valgte denne legen og håper at ny lege kan få meg på bena igjen. Livskvaliteten min har blitt mye dårligere etter at jeg begynte hos denne legen.

Trygg og flink

Jeg har ALDRI hatt en så fantastisk lege, hun lytter, tar deg på alvor og jeg vet jeg hadde ikke vært her i dag uten henne. Som er alvorlig syk og kronisk syk og smertepasient er hun FANTASTISK og hun har ALLTID tid til pasientene sine. Ingen over ingen ved siden hun er BEST og kommer aldri til og bytte lege❤️

Veldig god lege

Faglig dyktig og veldig empatisk lege. Ei jeg føler meg veldig trygg og ivaretatt hos. Ei som ser og har tid til hele deg, ikke bare timeboka og resept-blokka si

Svært dyktig i både det fysiske, psykiske og helhetlig fagmessig.

I dagens fastlegeordningen er det mye press og mye stress for lege og pasienter. Tove Camilla Mcmorrow er langt over gjennomsnittet av fastleger, svært intelligent og dyktig. Min erfaring med T. Camilla Mcmorrow som smerte pasient er svært god. Hun er streng, systematisert og oppfølgende hvorpå alle de tre er svært viktig. Som smerte pasient blir man veldig ofte stigmatisert og forhåndsdømt og trenger nøye oppfølgning. Mye byråkrati og dårlig helse tok nesten livet av meg. Denne fastlegen, Tove Camilla Mcmorrow er direkte årsak til at jeg lever og har et liv i verdighet i dag. Hun vil for alltid bli husket av meg og min familie som en svært dyktig doktor.

Den beste legen jeg har hatt👍

Hun er snill ogomgjengelig, å ikke minst veldig dyktig i jobben sin. Kommer ikke til å bytte legeigjen noen gang.

Svært dyktig lege

Engasjert, empatisk og faglig dyktig. Imøtekommende og lett å snakke med. Tar pasienten på alvor. Desidert den beste legen jeg har hatt!

Løsningsorientert og faglig dyktig

Faglig kompetanse og pasientens egen deltagelse for tilfriskning ansvarliggjør pasienten på en positiv måte! Setter Grenser hvor de hører hjemme og sørger for at det som blir gjort av tiltak er godt gjennomtenkt sammen med pasienten. Legen praktiserer det jeg vil kalle faglig oppdatert og ansvarliggjørende medisinsk praksis. Akkurat hva jeg mener som skal til for at medisinsk arbeid skal fungere.

Her er full tillit til legen.

For opptatt av å tjene penger

Følte meg ikke ivaretatt. Ble skrevet masse resepter uten noen grundig undersøkelse. Mye fokus på at ting skal gå så fort som mulig. Føles som å stå på et rullebånd..."neste"!

Hun er en lege med engasjement og oppriktighet!

Hun er engasjert og hun undersøker forskjellig problematikk som hun diskuterer med andre leger/eksperter - noe som inspirerer meg til å sette meg inn i egen helse. Min helse er ikke bare hennes ansvar, det er i all hovedsak mitt. Hun har poengterte ting jeg selv ikke har evnet å se og det har gitt meg tiltro. Jeg opplever at vi spiller på samme lag, og hun er lagkaptein. Det finnes fine folk, det finnes til og med fine leger og hun er i begge kategorier.

Stresset og uengasjert

Hun virker blid og medfølende men over tid er det tydelig at hun ikke leser journal, ikke har respekt for andres fagligheter (som fysioterapeuter) og stresser mer enn hun lytter. Noe som gir liten følelse av å bli tatt på alvor.

dr mcmorrow er den beste.

dama har sympati og empati ,selv livet sparker litt .
hun gør alt hva hun kan for at hjelpe...

Verdens beste lege og person

Camilla er en helt ubeskrivelig flott fastlege og som person. Ho er alltid der for meg! Jeg er blitt veldig glad i henne. Ingen over, ingen under, ingen ved siden av, Camilla er nr 1!!!

Lytter ikke

Stresset. Lytter ikke til pasienten og "rusher" inn i behandlingsopplegg. Mangler blikk for helheten.

Storfornøyd med legen min

Camilla er en av de beste legene jeg har hatt. Hun lytter på hva du har å si, hun er rolig, blid og behagelig. Får alltid den beste behandling.

Den beste legen jeg noensinne har hatt.

Camilla er en helt fantastisk dame, og hjelper til når det trengs, hun er alltid blid og veldig flink.

En hyggelig lege.

Du føler deg velkommen. Hun er lyttende og du føler at du blir tatt på alvor. Jeg oppfatter henne som kunnskapsrik.

Flink

Beste fast legen jeg har hatt😊 flink og forståelsesfull. Tar tak hvis det er noe. Er det noe så blir man sendt videre med en gang. Ringer bestandig hvis noe på blodprøven ikke er som det skal.

Forståelsesfull og snill

Veldig fornøyd med henne :) hun viser at hun bryr seg og tar seg tid til deg. Forteller om sine erfaringer og er veldig forståelsesfull. Jeg går ut av legekontoret med et stort smil om munnen hver gang. Eneste er at hun virker veldig travel/litt stresset, men det er kanskje ikke så rart!