Tove Camilla Mcmorrow

Ingen på venteliste

Ringvoll Klinikken Allmentjeneste
Ringvoll Senter 1827 Hobøl
Tove Camilla Mcmorrow er en av 34 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Tove Camilla Mcmorrow

Inkluderende og ser pasienten

Er stor fornøyd da hun tar tak i min sykdom. Noe min andre lege ikke gjorde. Ting skjer fort og hun tar seg god til. Sitter gjerne litt lenger og venter på venterommet da jeg vet hun tar seg god tid til alle. Fikk anbefaling av min venninne til å bytte fastlege noe jeg ikke angrer på.

For lite oppfølging

Fått diagnose og det var det. Måtte Google meg fram til både evnt behandligs muligheter og medisiner som var ikke så skadelig som jeg fikk forskrevet.
Vanskelig å få tak i - må vente i telefon kø minst 10 min hver gang uansett tidspunkt.
Lite ledig tid.
Legen virker flink men oppleves som ukonsentrert og har nok litt for mange pasienter og oppgaver.

Høyt kvalifisert og inkluderende

Det er nesten som å vinne i lotto når man er så heldig å finne en fastlege som dette. Til tross for stort arbeidspress "ser" hun den enkelte pasient så man føler seg godt ivaretatt. Hun virker faglig sterk og har i tillegg svært god kunnskap om steder vi kan henvises til dersom det er behov for spesialister. God oppfølging av alle konsultasjoner. Virkelig en lege som tar jobben sin på alvor

Veldig fornøyd

Helt super fast lege. Byttet til Ringvold på anbefaling. å fikk mcmorrov. har vert veldig hjelpsom å profesjonell. Å veldig flink til å sette seg inn i problemer både akutt å langsiktige ting. Veldig
omsorgsfull å føler meg veldig trygg

Fantastisk

Jeg har et kompleks sykdomsbilde, og ble anbefalt Camilla. Jeg hadde prøvd flere fastleger før dette, men krisedårlig behandling. Da jeg kom til Camilla følte jeg meg med engang ivaretatt og ikke minst tatt på alvor. Jeg føler meg prioritert og viktig. Jeg føler hun klarer å møte meg på et menneskelig plan, og jeg har aldri kjent på å være hierarkisk under henne. Hun virker interessert i meg som menneske, og deler også gjerne deler av hennes liv. Jeg kjører 40 minutter fra mitt bosted "bare" for å kunne gå til henne, og det er så verdt det. Dog har jeg også registrert at hun står i et enormt tids- og arbeidspress, og jeg er virkelig bekymret for henne pga dette. Det er leit å se at noen er misfornøyd med henne, og jeg kan absolutt se at det ofte er forsinkelser. Samtidig vet jeg at hun gir virkelig alt for å strekke til for pasientene sine, og det er etter min mening et umenneskelig krav at hun skal ha så mange pasienter. Det er jo ikke hennes feil. Og helt ærlig; jeg venter mer enn gjerne på at hun skal få tid til meg, for tiden inne hos henne er av høy kvalitet!