Tove Camilla Mcmorrow

Ringvoll Klinikken AS Kvinne, 48 år

Autorisert2008
Ledige plasser 165 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Ringvoll Klinikken AS

Ringvoll Senter 1827 Hobøl
Tove Camilla Mcmorrow er en av 5 fastleger i Hobøl

Siste vurderinger av Tove Camilla Mcmorrow

Den beste legen jeg har hatt👍

Hun er snill ogomgjengelig, å ikke minst veldig dyktig i jobben sin. Kommer ikke til å bytte legeigjen noen gang.

Svært dyktig lege

Engasjert, empatisk og faglig dyktig. Imøtekommende og lett å snakke med. Tar pasienten på alvor. Desidert den beste legen jeg har hatt!

Løsningsorientert og faglig dyktig

Faglig kompetanse og pasientens egen deltagelse for tilfriskning ansvarliggjør pasienten på en positiv måte! Setter Grenser hvor de hører hjemme og sørger for at det som blir gjort av tiltak er godt gjennomtenkt sammen med pasienten. Legen praktiserer det jeg vil kalle faglig oppdatert og ansvarliggjørende medisinsk praksis. Akkurat hva jeg mener som skal til for at medisinsk arbeid skal fungere.

Her er full tillit til legen.

For opptatt av å tjene penger

Følte meg ikke ivaretatt. Ble skrevet masse resepter uten noen grundig undersøkelse. Mye fokus på at ting skal gå så fort som mulig. Føles som å stå på et rullebånd..."neste"!

Hun er en lege med engasjement og oppriktighet!

Hun er engasjert og hun undersøker forskjellig problematikk som hun diskuterer med andre leger/eksperter - noe som inspirerer meg til å sette meg inn i egen helse. Min helse er ikke bare hennes ansvar, det er i all hovedsak mitt. Hun har poengterte ting jeg selv ikke har evnet å se og det har gitt meg tiltro. Jeg opplever at vi spiller på samme lag, og hun er lagkaptein. Det finnes fine folk, det finnes til og med fine leger og hun er i begge kategorier.