Tove Camilla Mcmorrow

Ringvoll Klinikken Allmentjeneste

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ringvoll Klinikken Allmentjeneste
Ringvoll Senter 1827 Hobøl
Tove Camilla Mcmorrow er en av 5 fastleger i Hobøl

Siste vurderinger av Tove Camilla Mcmorrow

Faglig dyktig.

Beste legen jeg noen gang har hatt. Fastlege ordningen på Ringvoll klinikken er fantastisk. Alltid hyggelige mennesker, og liten ventetid/kø.
Svarer på telefonen med en gang.
Her blir man ivaretatt som pasient :-)

Fantastisk flott lege

Ei som tar seg god tid og hører. Respekterer deg som pasient og tar deg på alvor. Sender videre når nødvendig. Beste legen jeg har hatt. Kan bare annbefale henne.

Skuffende

Jeg har aldri blitt så dårlig behandlet av en lege. Føler at jeg ikke blir hørt. Overhodet ikke interessert i hva jeg har å si. Angrer veldig på at jeg valgte denne legen og håper at ny lege kan få meg på bena igjen. Livskvaliteten min har blitt mye dårligere etter at jeg begynte hos denne legen.

Veldig god lege

Faglig dyktig og veldig empatisk lege. Ei jeg føler meg veldig trygg og ivaretatt hos. Ei som ser og har tid til hele deg, ikke bare timeboka og resept-blokka si

Svært dyktig i både det fysiske, psykiske og helhetlig fagmessig.

I dagens fastlegeordningen er det mye press og mye stress for lege og pasienter. Tove Camilla Mcmorrow er langt over gjennomsnittet av fastleger, svært intelligent og dyktig. Min erfaring med T. Camilla Mcmorrow som smerte pasient er svært god. Hun er streng, systematisert og oppfølgende hvorpå alle de tre er svært viktig. Som smerte pasient blir man veldig ofte stigmatisert og forhåndsdømt og trenger nøye oppfølgning. Mye byråkrati og dårlig helse tok nesten livet av meg. Denne fastlegen, Tove Camilla Mcmorrow er direkte årsak til at jeg lever og har et liv i verdighet i dag. Hun vil for alltid bli husket av meg og min familie som en svært dyktig doktor.