Tove Camilla Mcmorrow

Autorisasjon (2008)

Ringvoll Klinikken Allmentjeneste
Ringvoll Senter 1827 Hobøl
Tove Camilla Mcmorrow er en av 5 fastleger i Hobøl

Siste vurderinger av Tove Camilla Mcmorrow

Helt fantastisk!

Kan ikke få fullrost denne legen! Hun har en egen evne til å få deg til å slappe av, er forståelsesfull og empatisk. Dyktig og grundig. Tar en på alvor, og sjekker heller en gang for mye enn for lite.
Helt klart den beste legen jeg noen gang har hatt.
Det er så hyggelig å bli møtt med et smil og et hei, dette gjelder faktisk de øvrige ansatte ved Ringvollklinikken også. Kjempeservice og flott personale!

En bra lege!

Beklager alltid forsinkelser. Alltid vennlig og imøtekommende. Lyttende. Trygg.

hadde ikke vært her, hadde det ikke vært for Camilla Mcmorrow.

dr. mcmorrow er den desidert beste lege jeg kunne hatt! han har en helt unik evne til å få folk til å åpne seg, føle seg trygge og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg ikke hadde vært i live, hadde det ikke vært for hennes unike hjelp! verdens beste og mest dyktige lege!!

Grundig, ærlig, tillitvekkende

Dr. Mcmorrow er den tredje fastlegen jeg har hatt på åtte år ved Ringvollklinikken. Jeg har alltid vært fornøyd med legene her, og er strålende fornøyd med Dr. Mcmorrow. Jeg opplever henne som grundig, innsiktsfull og dyktig, og føler meg trygg på at jeg får meget god behandling hos henne. Hun er også blid og tar seg den tiden som er nødvendig. Istedenfor å dytte piller på en, har Mcmorrow anbefalt meg mange livsstilsendringer. Jeg har fulgt alle hennes råd, og oppnådd store helsemessige forbedringer generelt, og også spesielt med tanke på blodtrykk, kolesterol, blodsukker, kleine knær og en dårlig rygg. Der andre ville ha blitt operert, har jeg oppnådd enda bedre resultater med målbevisst trening, Dr. Mcmorrow er også flink til å gi tilbakemeldinger til meg som pasient når jeg oppnår forbedringer, noe som er en viktig oppmuntring til å stå på videre. Jeg kan ikke få fullrost denne legen, og vil også på det varmeste anbefale klinikken og øvrig personell der. De er varme og omtenksomme, dyktige og raske, og jeg føler meg vel ivaretatt der.