Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Yvonne Eve Mazurek Mehlum er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Fremragende lege

Hyggelig og faglig dyktig lege. Tar seg god tid til pasienten. Setter seg virkelig godt inn pasientens situasjon. Alltid blid og imøtekommende. Yvonne er et prakteksempel på hvordan en fastlege skal være.

Legen som forstår

Selv med en tettpakket timeplan, tar hun seg tid til å lytte og forstå. Har aldri hatt ett så godt og avslappet forhold til en lege før. Jeg føler hun virkelig er der for å hjelpe meg og hun bryr seg. Ingenting negativt å si om henne

Jeg oppfatter henne som en god lege.

Lytter, er effektiv og hjelpsom. Tror hun har god kontroll på sitt fag ut fra jeg kan erfare. Jeg har bare positive og hyggelige opplevelser av en dyktig lege.

Den beste legen jeg har hatt!

Er meget dyktig, hyggelig, omsorgsfull, lyttende og forklarer slik at jeg forstår det. Sender deg videre til utredning uten å nøle. Anbefales på det sterkeste til den som er så heldig å overta min plass! Hadde aldri byttet om det ikke var for at jeg flyttet til Horten.

Trygg, hyggelig og faglig sterk

Svært dyktig lege som møter pasienten med åpenhet og høfflighet. Faglig sterk, men ydmyk og henviser videre hvis hun må det. Er veldig fornøyd!