Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Vincent Medisinske Senter

2004

Vincent Medisinske Senter Telefonnummer69 95 55 4469 95 55 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankbrygga 2 1606 Fredrikstad
Yvonne Eve Mazurek Mehlum er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Ikke lengre like god.

Har alltid vært en lyttende og hyggelig lege. Hun har tidligere tatt seg god tid til pasienten. Men opplever den siste tiden at hun ikke lengre er like imøtekommende. Virker litt stresset og til tider litt uinteressert.

Fantastisk

Yvonne har jeg hatt som fastlege i mange år, har vært veldig mye hos henne og jeg blir alltid tatt seriøst. En lege som hører, smiler mye og er dyktig i faget. Føler meg trygg hos Yvonne :)

God fastlege men...

Har alltid vært blid, imøtekommende og lyttet til pasienten. Men har den siste tiden virket mer stresset. Har ikke tid til å høre på hva jeg sier. Men reiser seg opp fra stolen før jeg får snakket ferdig. Vet ikke om jeg kan anbefale henne som fastlege lengre.

Fremragende lege

Hyggelig og faglig dyktig lege. Tar seg god tid til pasienten. Setter seg virkelig godt inn pasientens situasjon. Alltid blid og imøtekommende. Yvonne er et prakteksempel på hvordan en fastlege skal være.

Legen som forstår

Selv med en tettpakket timeplan, tar hun seg tid til å lytte og forstå. Har aldri hatt ett så godt og avslappet forhold til en lege før. Jeg føler hun virkelig er der for å hjelpe meg og hun bryr seg. Ingenting negativt å si om henne