Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Autorisasjon (2004)

Yvonne Eve Mazurek Mehlum er en av 74 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Kunnskapsrik

Har hatt henne som fastlege i svært mange år. Hun er en dyktig lege som tar grep og gir tydelige svar på mine spørsmål. Hun er hyggelig og inviterer til tillit.

Fornøyd

Jeg har nylig byttet til yvonne, og må si at så langt er jeg veldig fornøyd. Føler meg tatt seriøst og at ting blir gjort ordentlig. Hun virker som en lege som er glad i jobben sin og som er faglig sterk, I tillegg er hun en koselig og komfortabel dame. Anbefaler

bra

Tror hun har litt vel mange pasienter, man kommer aldri inn til fastsatt time/klokkeslett.
Det er lik en produksjons linje på en fabrikk, når man endelig er kommet inn, så er det … ferdig ver så god neste. Meg hører hun litt på, men min kone tar hun ikke helt på alvor.
Har ikke lenger tlf tid, men hun tar likevel tlf når man er der inne?

Anbefales på det sterkeste

Fantastisk lege som tar seg tid til å lytte og setter seg inn i situasjonen man er i. Det eneste negative er at det til tider kan være lang ventetid på legekontoret, men det er absolutt verdt det når man får den hjelpen man behøver.

Ikke lengre like god.

Har alltid vært en lyttende og hyggelig lege. Hun har tidligere tatt seg god tid til pasienten. Men opplever den siste tiden at hun ikke lengre er like imøtekommende. Virker litt stresset og til tider litt uinteressert.