Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Autorisasjon (2004)

Yvonne Eve Mazurek Mehlum er en av 73 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Norges beste fastlege

Hun skal flytte langt før jeg bytter lege! Råflink! Snakker både norsk og engelsk, veldig trivelig og kunnskapsrik.

Absolutt den beste

Jeg er så heldig å ha hatt Yvonne siden hun begynte som fastlege i Fredrikstad. Hun er meget dyktig, gir seg ikke før hun har kommet til bunns i en sak, å kan hjelpe. Hun er flink til å lytte, flink til å løse problemer, alltid blid og hyggelig. Veldig fornøyd👍

Meget kunnskaps rik

Byttet til Yvonne for noen år siden og aldri angret , blir alltid tatt seriøst og lurer hun på noe blir man alltid sendt videre for bedre utredning . Meget fornøyd . Kun ett lite minus er att man alltid kommer senere inn enn oppsatt time . Det kan være irriterende men veier opp med sin kunnskap

Kunnskapsrik

Har hatt henne som fastlege i svært mange år. Hun er en dyktig lege som tar grep og gir tydelige svar på mine spørsmål. Hun er hyggelig og inviterer til tillit.

Fornøyd

Jeg har nylig byttet til yvonne, og må si at så langt er jeg veldig fornøyd. Føler meg tatt seriøst og at ting blir gjort ordentlig. Hun virker som en lege som er glad i jobben sin og som er faglig sterk, I tillegg er hun en koselig og komfortabel dame. Anbefaler