Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Tlf: 69 95 55 44 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Yvonne Eve Mazurek Mehlum er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Yvonne Eve Mazurek Mehlum

Ikke lengre like god.

Har alltid vært en lyttende og hyggelig lege. Hun har tidligere tatt seg god tid til pasienten. Men opplever den siste tiden at hun ikke lengre er like imøtekommende. Virker litt stresset og til tider litt uinteressert.

Fantastisk

Yvonne har jeg hatt som fastlege i mange år, har vært veldig mye hos henne og jeg blir alltid tatt seriøst. En lege som hører, smiler mye og er dyktig i faget. Føler meg trygg hos Yvonne :)

God fastlege men...

Har alltid vært blid, imøtekommende og lyttet til pasienten. Men har den siste tiden virket mer stresset. Har ikke tid til å høre på hva jeg sier. Men reiser seg opp fra stolen før jeg får snakket ferdig. Vet ikke om jeg kan anbefale henne som fastlege lengre.

Fremragende lege

Hyggelig og faglig dyktig lege. Tar seg god tid til pasienten. Setter seg virkelig godt inn pasientens situasjon. Alltid blid og imøtekommende. Yvonne er et prakteksempel på hvordan en fastlege skal være.

Legen som forstår

Selv med en tettpakket timeplan, tar hun seg tid til å lytte og forstå. Har aldri hatt ett så godt og avslappet forhold til en lege før. Jeg føler hun virkelig er der for å hjelpe meg og hun bryr seg. Ingenting negativt å si om henne

Jeg oppfatter henne som en god lege.

Lytter, er effektiv og hjelpsom. Tror hun har god kontroll på sitt fag ut fra jeg kan erfare. Jeg har bare positive og hyggelige opplevelser av en dyktig lege.

Den beste legen jeg har hatt!

Er meget dyktig, hyggelig, omsorgsfull, lyttende og forklarer slik at jeg forstår det. Sender deg videre til utredning uten å nøle. Anbefales på det sterkeste til den som er så heldig å overta min plass! Hadde aldri byttet om det ikke var for at jeg flyttet til Horten.

Trygg, hyggelig og faglig sterk

Svært dyktig lege som møter pasienten med åpenhet og høfflighet. Faglig sterk, men ydmyk og henviser videre hvis hun må det. Er veldig fornøyd!

Lege som tar pasienten alvorlig men likevel med et godt glimt i øyet

Hun tar seg alltid tid til å lytte til meg som pasient og henviser videre når hun selv er i tvil/ønsker å grave dypere. Tar både somatiske og psykiske "signaler" på alvor.
Jeg håper å kunne beholde henne som fastlege i mange år framover.

beste legen jeg har hatt!

Dyktig, blid, omsorgsfull, kompetent, flink og lyttende.
Aldri hatt en bedre lege :)

en god lege

Jeg er heldig som har henne som fastlege. Hun lytter og tar deg på alvor, her er jeg trygg.

Veldig flink lege, anbefales

En flott lege som gjør at sin pasient er i fokus. Veldig grundig og har alltid tid til meg som pasient.

Herlig

Denne legen har det som trengs for å være lege. Bare så synd jeg ikke har plass hos henne. Tar seg til å lytter, tar pasiensten på alvor å forklarer sånn at man forstår. Omsorgsfull å alltid blid.Hos henne trenger jeg aldri være redd.

Faglig dyktig

Faglig dyktig og omsorgsfull. Empatisk og lyttende. Tar pasientens plager på alvor og er rask med å henvise til spesialister og røntgen. Alltid smilende og blid.