Geir Moe

Plankebyen Legesenter AS Mann, 66 år

Autorisert1985
Ledige plasser 9 av 1450
Vil du bytte til denne fastlegen?

Plankebyen Legesenter AS

Storgata 37 1607 Fredrikstad
Geir Moe er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Geir Moe

Byens beste fastlege

Jeg har aldri møtt maken til flott lege. Veldig faglig dyktig, masse omsorg, yter langt utover det som forventes. Han er også direkte og kaller en spade for en spade.

Fornuftig og oppdatert

Moe har vært min fastlege siden jeg var liten. En periode var jeg ikke så fornøyd med han - syntes han var litt fraværende. Men etter at han åpnet eget legekontor, så har han vært mye mer oppmerksom, serviceinnstilt og tar seg god tid til meg. Han lytter genuint, kommer med innspill og er svært fornuftig med tanke på behandlingsopplegg. Jeg har fått mer og mer tillit til han med årene. Er du deriomot ute etter en sykemelding på tynt grunnlag, eller en kjapp resept fordi du har stilt egen diagnose, så er nok ikke dette legen for deg.

En av de værste legene jeg har vært hos

Var til første time hos min nye fastlege i dag.
Denne legen viste seg å mangle ydmykhet. Han avviste alt jeg fortalte om egen helseproblematikk og tok raske konklusjoner uten å ha grunnlag for det. Han fremsto som både egenrådig og negativ. Han var ikke villig til å overprøve andre legers meninger. Jeg var der en gang, og det var nok. Leter etter noe positivt å si om ham, men finner ingen ting.

Topp

Han er etter min mening en topp lege,han har både meg og min datter som fastlege. Det har han vært nå i litt over tre år. når jeg har vært der med min datter så henvender han seg til henne enda hu er liten enda og viser tydelig at han vil hjelpe. For en tid tilbake trengte jeg virkelig hjelp sykisk og er det noe han gjorde så var det og hjelpe og ikke minst lytte. Dette er min tredje lege på snart 44 år og her akter jeg å bli så lenge han fortsetter og være den han er. Topp scor fra oss

Dyktig og tillitsvekkende!!

Han tar seg god tid når det er nødvendig. Opplever at han er oppriktig interessert og at jeg alltid blir "tatt på alvor". Det er ofte noe ventetid men det synes jeg er ok når jeg vet at han bruker nok tid på meg. Han er en dyktig og trygg lege med masse erfaring. Han henviser til spesialister hvis han er i tvil. Han er rask og får ting unna.