Geir Moe

Tlf: 69 30 03 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Moe er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Geir Moe

Byens beste fastlege

Jeg har aldri møtt maken til flott lege. Veldig faglig dyktig, masse omsorg, yter langt utover det som forventes. Han er også direkte og kaller en spade for en spade.

Fornuftig og oppdatert

Moe har vært min fastlege siden jeg var liten. En periode var jeg ikke så fornøyd med han - syntes han var litt fraværende. Men etter at han åpnet eget legekontor, så har han vært mye mer oppmerksom, serviceinnstilt og tar seg god tid til meg. Han lytter genuint, kommer med innspill og er svært fornuftig med tanke på behandlingsopplegg. Jeg har fått mer og mer tillit til han med årene. Er du deriomot ute etter en sykemelding på tynt grunnlag, eller en kjapp resept fordi du har stilt egen diagnose, så er nok ikke dette legen for deg.

En av de værste legene jeg har vært hos

Var til første time hos min nye fastlege i dag.
Denne legen viste seg å mangle ydmykhet. Han avviste alt jeg fortalte om egen helseproblematikk og tok raske konklusjoner uten å ha grunnlag for det. Han fremsto som både egenrådig og negativ. Han var ikke villig til å overprøve andre legers meninger. Jeg var der en gang, og det var nok. Leter etter noe positivt å si om ham, men finner ingen ting.

Topp

Han er etter min mening en topp lege,han har både meg og min datter som fastlege. Det har han vært nå i litt over tre år. når jeg har vært der med min datter så henvender han seg til henne enda hu er liten enda og viser tydelig at han vil hjelpe. For en tid tilbake trengte jeg virkelig hjelp sykisk og er det noe han gjorde så var det og hjelpe og ikke minst lytte. Dette er min tredje lege på snart 44 år og her akter jeg å bli så lenge han fortsetter og være den han er. Topp scor fra oss

Dyktig og tillitsvekkende!!

Han tar seg god tid når det er nødvendig. Opplever at han er oppriktig interessert og at jeg alltid blir "tatt på alvor". Det er ofte noe ventetid men det synes jeg er ok når jeg vet at han bruker nok tid på meg. Han er en dyktig og trygg lege med masse erfaring. Han henviser til spesialister hvis han er i tvil. Han er rask og får ting unna.

Kjempefornøyd!

Min mor bestemte for en del år tilbake for og få Moe som fastlege for hele familien. Han er en knall lege med interesse for og finne ut hva som feiler en. ikke en lege som skriver ut sykemeldinger og blå resepter på sterke medikamenter bare fordi man har lyst på det. Hvor lett det er og få time(kjapt) er litt opp og ned, men nå er det rimelig stor pågang der nede også, og ventetiden på og komme inn til timen man kan oppleve kan også være litt lang innimellom. men igjen så er det pga han tar seg tid til hver pasient/besøkende hvis det trengs ett minutt eller to ekstra. topp score fra meg

Lege og medmenneske!

Dr. Geir Moe er en tvers igjennom solid lege - han er en som alltid tar seg god tid, han er flink til å lytte, og han er ærlig, vennlig og omtenksom!
Geir Moe har vært min lege i svært mange år, og han har hele tiden hatt min største respekt og tillit! En dyktig lege, og et varmt medmenneske!!

Ikke helt god

Umulig å få tak i, frekk, upassende.

kan være tungt fraværende, men kan også faktisk innimellom ta seg tid.

Desverre så ender det med dårlig score totalt sett.

Min gamle fastlege

Byttet lege pga misnøye med diagnostisering og oppfølging!

Kjempeflink!

Utrolig hyggelig og oppmerksom. Virker som han har et genuint ønske om å hjelpe på alle måter han kan. Alltid blid, og har morsom humor. Får raskt time om det trengs, og blir alltid møtt med respekt. En helt topp lege, som anbefales på det sterkeste!

Utrolig flott lege, bedre blir det ikke.

Her er en lege som ser på deg som en person med tanker og følelser, han har alltid tid til sine pasienter...om de har time eller ei.
Han samarbeider med deg, lytter på deg og hjelper deg, men han vil også alltid være ærlig og fortelle sanheten !

Her finner du ingen pille triller, men en som ønsker å hjelpe deg videre i livet..ikke en som gir deg en kvikk fiks !

Takk

Verdens beste lege.

Har hatt han i 26 år, hele mitt liv. Har alltid fått kjempe bra service. En lege du kan føle kjenner deg. Er det ikke ledig time da du trenger det, kommer han tidligere eller går senere.

Lang ventetid

Denne legen er upersonlig, og klarer ikke å holde tider.
Kommer aldri inn før ca 1 time etter avtalt tid - håpløst!
Dessuten er han mer opptatt av sin PC enn meg når jeg er der.