Thore Adler Nilsen

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1990)

Stangeberget Legesenter Telefonnummer69 17 46 6169 17 46 ...
Kjærlighetsstien 28 1781 Halden
Thore Adler Nilsen er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Thore Adler Nilsen

Styr unna!

Jeg har hatt T Adler Nilsen som lege i noen år nå. Har stort sett vært fornøyd; helt fram til jeg ble sykemeldt for ca 1,5 år siden. Siden den gang har jeg ikke blitt hørt på, trodd eller tatt på alvor. Jeg ble presset ut i jobb igjen aøt for tidlig, og jeg har ved et par anledninger opplevd han som svært hissig og uprofesjonell mot meg som på det tidspunktet var sårbar.
Sliter du med noe på det psykiske plan, så anbefaler jeg å styre langt unna denne legen!
Selv har jeg nå byttet til annen fastlege.

En god blanding av positivt og negativt.

Jeg har hatt ham som lege i noen år nå og jeg føler ikke at jeg alltid blir tatt på alvor. Føler at han er en smule forutinntatt, kan lett bli hissig hvis du motsier ham, nesten en smule arrogant. Han er imøtekommende på visse områder, men totalt uinteressert i andre tilfeller.
Nei, jeg anbefaler absolutt ikke denne legen for de som virkelig trenger en legehjelp pga.hjertelidelser, muskellidelser, mage- og tarmlidelser. Og spesielt ikke hvis du lider av angst av noe slag, for man kan få en sterk følelse av at hans motto er at angst er årsaken til alle symptomer du måtte ha å slite med, særlig hvis de få prøvene som blir tatt er bra. Innbilte smerter med andre ord. Han lytter, men lytter likevel ikke. Han sender deg til spesialister, men samtidig er ikke rapportene hans gode nok. Han er hyggelig, men samtidig nesten nedlatende. Han er sikkert en bra lege for mange andre, men jeg personlig skulle ønske han tok meg mer på alvor. Man kan ofte føle en passiv imøtekommenhet, og noen ganger går man derifra omgitt av en negativ atmosfære, som om man har blitt uvenner et sted på veien uten å forstå hvorfor det endte slik, som om han tar det personlig eller som dårlig kritikk at man ikke aksepterer svarene hans. Dette er min personlige oppfatning av min egen situasjon med denne legen. Jeg kommer til å bytte lege så fort det blir en lege ledig med gode referanser.

Skuffenede

Jeg har ved flere anledninger vært hos denne legen og har gått derfra med samme tanke; uempatisk og lite forståelsesfull i tillegg til at han kommer med sarkastiske uttalelser. Siste besök toppet dog alt da jeg gikk derfra med sinne og gråten i halsen! Jeg har unngått han så godt det har latt seg gjøre i forhold til å bruke turnuslegene ved legekontoret. Kjenner meg ikke igjen i at han er grundig i undersøkelser!

Anbefaler IKKE denne legen!

Hven er denne mannen?

Min kone har tre ganger fått time hos Adler Nilsen.
Ventetid dersom hun skulle ha time hos ham personlig ville vært minimum fem til åtte uker.
Av den grunn har hun aldri møtt sin "fastlege."
Følgelig kan hun ikke vurdere ham som lege.

Spørsmål om tillit og kommunikasjon kan ikke besvares som følge av ovenstående.
Hun har bare møtt vikarleger.
Det kan heller ikke annet under punkt 3 av samme grunn.

Til punkt 4. Legekontorets servicenivå er ok. Legens servicenivå er vel helst dårlig, i og med at han ikke har vært til stede.

Doktor som doktor skal være

En som ikke bare skriver ut resept, men undersøker og om ikke så sender han deg dit ekspertisen er. En lege som virkelig er en lege og ikke en som kunn henter lønna si:)