Monika Celine Nore

Peer Gynts vei 86 1535 Moss
Monika Celine Nore er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Monika Celine Nore

Empatisk og grundig

Fikk Dr. Nore som lege etter at Dr. Stokke sluttet, og det er jeg utrolig glad for. Hun er en fantastisk lege som ser pasienten. Hun er grundig, og gjør alt for å komme til bunns i problemene.
Min 10 år gamle datter er også pasient hos henne, og dette er en perfekt lege for barn. Hun er vennlig og snakker MED barnet, og ikke "over" det.
Jeg har til og med opplevd at hun har ringt for å høre hvordan det går, og jeg får alltid de tilbakemeldingene jeg har blitt lovet og mer til. Helsesekretærene er også veldig hyggelige, så jeg er alt i alt storfornøyd med å være pasient ved Peer Gynt Legekontor.

Dårlig på å gi tilbakemelding

Ble lovet tilbakemelding da jeg var hos legen 19.mai. Har ennå ikke hørt noe på 3 uker, selv om jeg ringte etter 2 uker og etterlyst tilbakemelding.

Kjempe fornøyd.

Kan absolut anbefale Monika Celine Nore. Hun ser deg som et menneske samtidig som hun er dyktig på sykdommer og kommer med løsninger til problemet. Hun prakker ikke på deg unødvendig medisiner eller tabletter som jeg har opplevd med tidlige leger. Har empati og er en god lytter samtidig som hun ikke stresser,men tar seg tid til deg.

En god lege

Jeg har hatt Monica i fire mnder nå, og jeg er kjempe fornøyd.
Hun virkelig lytter, tar seg tid til deg og gjør hva hun kan for å hjelpe.
Hun er en flott lege som henviser deg straks hvis det er noe hun er usikker på.
Har aldri opplevd å måtte vente mer enn 15 minutter på venterommet.
De i skranken er veldig hyggelige og smilende.

Lang ventetid

Hun er flink - , men det er laaaaaang ventetid hos henne.
Som regel pleier nesten alle legene å bruke "felleskatalogen" til å slå opp , det kan vi jo gjøre hjemme også :p
Sekretæren hennes er litt rar - snakker ikke mye og ser litt rart på folk :s

Sympatisk og nøye!

Dr Nore er en dyktig lege som virkelig lytter! Hun er medmenneskelig og tar meg på alvor. Anbefales på det varmeste.