Gro Flateby

Fjellhamar Legesenter DA

Lørdagsrudveien 2 1472 Fjellhamar
Gro Flateby er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Gro Flateby

Flink så lenge det ikke er psykiske lidelser.

Veldig søt og hyggelig. Sliter med psykiske lidelser og har gjort det lenge, men har ikke fått noen god hjelp, og jeg føler meg veldig dømt. Hun bør lære seg prinsippene ved forsterkning, og forstå at ikke alle har det like lett som henne.

Dyktig og samvittighetsfull lege

Evne til å ta pasientene på alvor. Både når jeg er der med barna eller meg selv.

Svært behagelig og god lege

Jeg savner å ha Gro som fastlege. Byttet fastlege grunnet flytting.
Skulle ønske jeg hadde Gro enda. Hun har tid, lar seg ikke stresse.
Jeg ble alltid tatt seriøst og jeg følte meg sett og hørt.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er en fantastisk lege, som husker meg og mitt sykdomstilfelle. Hun har oversikt over både meg og min familie. Hun spør alltid hvordan barna har det. Hun tar seg også tid til å svare på evt. spørsmål som gjelder barna.

Tar deg seriøst

Jeg har hatt Gro Flateby som fastlege i mange år nå, selv om jeg har flyttet flere ganger. Årsaken til dette er måten hun tar meg seriøst eller alvorlig på. Hun lytter godt og ønsker å kunne hjelpe. Hun kan virke litt sjenert eller "tilbakeholden", men dette har ikke plaget meg på noen måte.
Avhengig av problemet har hun også benyttet seg av "utlukningsmetoden" for å finne årsaken til problemet. Dvs. at jeg ble sendt til diverse undersøkelse for å få utelukket at dette var problemet. Dette syntes jeg var helt topp når man ikke er sikker på hva det kan være.
I en periode hun hadde mammapermisjon, har jeg vært hos noen av henne vikarer, og føler ikke at jeg ble tatt like seriøst eller alvorlig av disse. Svarene var som regel at "dette er normalt" eller at "dette vil gå over" noe det derimot ikke gjorde. Jeg ga til slutt opp.