Anne Berit Pettersen

Autorisasjon (1986)

Bylegene Moss Telefonnummer69 24 08 1669 24 08 ...
Prinsens gate 2 1530 Moss
Anne Berit Pettersen er en av 51 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Anne Berit Pettersen

Dyktig og tilstedeværende

Veldig fornøyd med Anne Berit. Hun har alltid tid,tar deg på alvor og lytter. Hun er løsningsorientert og kunnskapsrik.

Meget fornøyd.

Veldig omtenksom. Flink til å følge opp. En dyktig lege og hun har alltid trodd på meg. Har full tillit til Anne Berit.

Lite empatisk & vanskelig å bli trodd

Jeg hadde Anne Berit fra jeg var 4 til 20, og angrer sårt på at jeg ikke byttet tidligere. Hun er skeptisk, hun tar ikke psykisk helse å alvor og man sitter igjen med følelsen av å ikke bli trodd. Må veldig ofte søke opp problemet, og gir meg ikke flere svar enn jeg får av å søke selv. Hun sier også ofte "det tar vi neste gang"
Jeg har opp gjennom måttet gå til andre (legevakt eller Volvat) for å bli tatt på alvor.
Det var ikke før jeg fikk en ny fastlege hvor jeg faktisk forstå hvor misfornøyd jeg var med Anne Berit.

Anbefaler ingen å ha Anne Berit som fastlege, dessverre. Hun er hyggelig på overflaten, men det når ikke mål. Man skal ikke måtte kjempe for å bli trodd og hørt når man går til legen.

Hyggelig og omsorgsfull

Anne Berit Pettersen er vår familielege, og vi er strålende fornøyd. Hun tar seg god tid, og er en meget dyktig lege.

Super :)

Veldig omteksom, hyggelig og flink lege. Vi er en familie på 3barn og 2 voksne som har henne som fastlege. Veldig flink med barn.