Igor Poruba

Steffens vei 4 1608 Fredrikstad
Igor Poruba er en av 70 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Igor Poruba

Pasientens beste advokat

Jeg er svært tilfreds med dr. Poruba. Han er tilgjengelig når det er behov for det. Får raskt time. Meget flinkt med barn. Har stor allmennkunnskap og god formidlingsevne. Ser og lytter på pasienten. Gir massevis av konstruktive råd. Går alltid ut med senkede skuldre etter timen. Anbefales varmt.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Har nå brukt Dr.Poruba i ca 20 år og kunne ikke vært mere heldig i mitt valg av fastlege..Hjelpsom,morsom,kunnskapsrik..Takk for at jeg får/kan være din pasient. .

En fantastisk kunnskapsrik og empatisk mann

Etter å ha hatt Poruba som lege mer eller mindre siden han startet opp må jeg bare konkludere med at denne mannen er et unikum for legestanden.
Han er en lege som oppriktig bryr seg om sine pasienter og hele tiden prøver å være i forkant både med behandling og fagkunnskap.
Vistnok er han direkte til tider, men det at han kaller en spade en spade syntes jeg er viktig og riktig.
Har man en livsstilssykdom så tar man tak i grunnen og ikke symptomene.
Dr. Poruba er også en fantastisk samtalepartner som ikke barer hører på deg, men som virkelig lytter og ser deg for deg.
Han kommer med konstruktive innspill og billedgjør problemstillinger på en lettfattelig måte.

Jeg anbefaler Dr. Poruba på det varmeste til ALLE.

Uprofesjonell lege

Jeg hadde fått gallesteinsanfall og legevakta var stengt. Jeg sendte sms til fastlegen om at jeg måtte ha smertestillende eller bli sendt til akuttmottaket for å få smertestillende der. Fikk til svar: beklager, er på ferie.
Ikke noe mer. Ikke ble jeg henvist til vikar, eller fortalt hvor lenge han skulle være på ferie.

Beste Legen Noensinne!

Gått hos Poruba siden jeg gikk i 5 klasse! Beste legen! Har vært hos han mye og han er helt super!!!