Igor Poruba

Cicignon legekontor
Steffens vei 4 1608 Fredrikstad
Igor Poruba er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Igor Poruba

En fantastisk kunnskapsrik og empatisk mann

Etter å ha hatt Poruba som lege mer eller mindre siden han startet opp må jeg bare konkludere med at denne mannen er et unikum for legestanden.
Han er en lege som oppriktig bryr seg om sine pasienter og hele tiden prøver å være i forkant både med behandling og fagkunnskap.
Vistnok er han direkte til tider, men det at han kaller en spade en spade syntes jeg er viktig og riktig.
Har man en livsstilssykdom så tar man tak i grunnen og ikke symptomene.
Dr. Poruba er også en fantastisk samtalepartner som ikke barer hører på deg, men som virkelig lytter og ser deg for deg.
Han kommer med konstruktive innspill og billedgjør problemstillinger på en lettfattelig måte.

Jeg anbefaler Dr. Poruba på det varmeste til ALLE.

Uprofesjonell lege

Jeg hadde fått gallesteinsanfall og legevakta var stengt. Jeg sendte sms til fastlegen om at jeg måtte ha smertestillende eller bli sendt til akuttmottaket for å få smertestillende der. Fikk til svar: beklager, er på ferie.
Ikke noe mer. Ikke ble jeg henvist til vikar, eller fortalt hvor lenge han skulle være på ferie.

Beste Legen Noensinne!

Gått hos Poruba siden jeg gikk i 5 klasse! Beste legen! Har vært hos han mye og han er helt super!!!

En stødig og god lege

Jeg har nå vært på mitt siste legebesøk hos Poruba da jeg må bytte lege pga skiftende boplass. Ønsker å legge igjen en vurdering her, har hatt Poruba nesten hele mitt liv, fra barn til voksen. Han har vært en person som jeg kan snakke med og støtte meg på.Veldig flink til å oppmuntre og jeg føler alltid etter et legebesøk at ''dette skal gå bra!''.
Om man ønsker en lege som er flink til å følge opp og lytte til deg så velg Igor Poruba. Kommer garantert til å bytte tilbake til han når jeg flytter tilbake til Fredrikstad.

serviceinnstilt og oppegående..

Fastlege for meg og min sønn da vi byttet iht fastlegeordningen.
Her blir vi møtt av en lege som tar tak i sakene umiddelbart ,får time meget fort og han bruker den tiden som han mener du trenger på å forbedre oss.
Vi har kun fine ting å si om Igor og føler oss godt passet på…
Han iverksetter tiltak omgående om han ser at det behøves…full score herfra..