Igor Poruba

Cicignon legekontor

1994

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Cicignon legekontor
Steffens vei 4 1608 Fredrikstad
Igor Poruba er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Igor Poruba

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Har nå brukt Dr.Poruba i ca 20 år og kunne ikke vært mere heldig i mitt valg av fastlege..Hjelpsom,morsom,kunnskapsrik..Takk for at jeg får/kan være din pasient. .

En fantastisk kunnskapsrik og empatisk mann

Etter å ha hatt Poruba som lege mer eller mindre siden han startet opp må jeg bare konkludere med at denne mannen er et unikum for legestanden.
Han er en lege som oppriktig bryr seg om sine pasienter og hele tiden prøver å være i forkant både med behandling og fagkunnskap.
Vistnok er han direkte til tider, men det at han kaller en spade en spade syntes jeg er viktig og riktig.
Har man en livsstilssykdom så tar man tak i grunnen og ikke symptomene.
Dr. Poruba er også en fantastisk samtalepartner som ikke barer hører på deg, men som virkelig lytter og ser deg for deg.
Han kommer med konstruktive innspill og billedgjør problemstillinger på en lettfattelig måte.

Jeg anbefaler Dr. Poruba på det varmeste til ALLE.

Uprofesjonell lege

Jeg hadde fått gallesteinsanfall og legevakta var stengt. Jeg sendte sms til fastlegen om at jeg måtte ha smertestillende eller bli sendt til akuttmottaket for å få smertestillende der. Fikk til svar: beklager, er på ferie.
Ikke noe mer. Ikke ble jeg henvist til vikar, eller fortalt hvor lenge han skulle være på ferie.

Beste Legen Noensinne!

Gått hos Poruba siden jeg gikk i 5 klasse! Beste legen! Har vært hos han mye og han er helt super!!!

En stødig og god lege

Jeg har nå vært på mitt siste legebesøk hos Poruba da jeg må bytte lege pga skiftende boplass. Ønsker å legge igjen en vurdering her, har hatt Poruba nesten hele mitt liv, fra barn til voksen. Han har vært en person som jeg kan snakke med og støtte meg på.Veldig flink til å oppmuntre og jeg føler alltid etter et legebesøk at ''dette skal gå bra!''.
Om man ønsker en lege som er flink til å følge opp og lytte til deg så velg Igor Poruba. Kommer garantert til å bytte tilbake til han når jeg flytter tilbake til Fredrikstad.

serviceinnstilt og oppegående..

Fastlege for meg og min sønn da vi byttet iht fastlegeordningen.
Her blir vi møtt av en lege som tar tak i sakene umiddelbart ,får time meget fort og han bruker den tiden som han mener du trenger på å forbedre oss.
Vi har kun fine ting å si om Igor og føler oss godt passet på…
Han iverksetter tiltak omgående om han ser at det behøves…full score herfra..

Fantastisk lege som tar meg på alvor og lytter.

Har vært fastlegen min i mange år. Har vært flink til å sørge for at jeg har fått riktig behandling og hjelp samme hvilke problemer jeg har hatt.

våken og resultatorientert

Etter noen ulykker og skader med påfølgende plager og sykdom, så opplever jeg Poruba som veldig seriøs og virkelig ønsker at pasienten skal få et bedre liv! Kommer han tilkort på enkelte områder, så nøler han ikke med å sende pasienten videre til evnt utredninger og spesialister. Har aldri opplevd å bli avvist av han, selv om hans kontormedarbeider/kone kan være et vanskelig kapittel, som nok sliter veldig med kundebehandling. dette kan hun rett og slett IKKE! han hadde en annen dame for noen år siden som var suveren,! Hadde fått topp score hele veien , om han hadde hatt en annen kontorsøster...

(antagelig)Verdens beste fastlege

Lyttende, kritisk på de rette områder, rosende, faglig dyktig. støttende, blid, humoristisk, god til å veilede, tar omgående tak i ting og har alltid tid til sine passienter noe som kan føre til litt forsinkelser, men pytt jeg sitter heller å venter litt ekstra på en dyktig lege enn å være på et samlebånd hos en annen lege som MÅ passe tiden og ikke har tid til å ta seg av sine passienter. jeg har hatt en del leger i mitt liv. Igor er NR 1.

Han er en pussig skrue, noe for seg selv - men jeg likte han godt.

Kona mi derimot, likte han ikke. Den setningen kan sikkert forstås begge veier - og jeg tror det rører ved noe av kjernen; Gjensidig kjemi! Selv om det kasnkje ikke skulle ha noen betydning, så har det helt klart det. Jeg likte han godt, og lot det skinne gjennom, noe som automatisk førte til at han likte meg. Da var døra åpen og jeg fikk førsteklasses hjelp og oppfølging. Ikke det at han gjorde seom jeg sa, men han ga meg det jeg trengte. Men han er en underlig skrue. Tok gjerne frem operasjonskniven selv og sa; dette fikser vi i en fei! Ga like gjerne treningstips som psykiatriske råd, eller veiledet i dressur av hest. De gangene det var virkelig alvor på ferde, var han seriøs nok og tok alltid riktige beslutninger. Den mannen lider ikke av beslutningsvegring. Nei, noen (kona mi) følte nok at han ga uttrykk for å vite det meste og det beste om de fleste. Det passer nok dårlig for en hobby-hypokonder som hun var :-)

Beste Legen jeg har hatt ever!

Poruba er den beste legen jeg har hatt, og kommer til og ha han så lenge som mulig, han er trivelig og gjør det som er best for pasienten ikke det som er dyrest men det beste! Anbefaler han til alle !!

Den beste legen jeg har hatt.

Brukte han når vi bodde i Fredrikstad, flyttet til en annen by å fikk en ny fastlege, han var jeg ikke fornøyd med. Velger nå heller å reise noen mil for å begynne hos han igjen.

Er der for pengenes skyld

Valgte å bytte fra Poruba til en ny fastlege. Opplever Poruba som en fastlege som IKKE tar seg tid til sine pasienter. Var der pga luftveisinfeksjon. Spurte pent om han kunne skrive ut en ny resept på p-piller (det samme merket som jeg alltid har stått på), men fikk til svar at det kun var en "sykdom" per konsultasjon. Måtte bestille ny time for å få en ny resept på p-piller! Opplever at han ikke ser meg som person, men kun stirrer på datamaskinen.

Kjempeflink og omsorgsfull

Poruba er den beste legen jeg har hatt, han hører etter, forstår pasienten og er en veldig rolig og flink lege! Føler alltid at jeg blir tatt på alvor og hørt! Han forklarer også ting på en måte som gjør at du forstår! Og ikke sånn legeformuleringer, som gjør at du går derfra som ett spm.tegn!! To tommler opp for Igor!:-)

Verdens beste lege :)

Jeg har hatt Poruba som lege i 15 år.Han er utrolig dyktig,flink til å lytte,tar seg tid til pasientene sine og man føler at han virkelig bryr seg om pasientene sine.
Selv om jeg bor utrolig langt unna,kjører jeg heller di timene det tar enn å bytte bort verdens beste lege :)

En lege jeg anbefaler på det høyeste !!

Fornøyd pasient

Opplever å bli tatt på alvor og at han bruker den tiden det tar. Alltid imøtekommende og lyttende

Den mest fantastiske lege man kan ha!

Her har man en lege som virkelig lytter til deg, gir gode råd, og tar seg tid til deg som pasient.

Den beste legen jeg har hatt

Veldig snill og hyggelig mann.
Alltid blid!
Bryr seg om pasientene sine.
Alltid like koselig å komme tilbake til.

utrolig dyktig

Tar pasienten på alvår, og flink til å samarbeide / sende videre til spesialister.
Skikkelig familie lege