Jan Lauritz Rodtwitt

Peer Gynt legekontor Mann, 64 år

Autorisert1979
Ledige plasser 10 av 600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Peer Gynt legekontor

Peer Gynts vei 86 1535 Moss
Jan Lauritz Rodtwitt er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Jan Lauritz Rodtwitt

Lengste ventetid jeg har opplevd på å få time..

Lengste ventetid jeg har opplevd på å få time.. tre uker kan være lang tid å vente når man sliter med ting. Men føler han ønsker det beste, og er åpen for å høre på mine innspill/spørsmål når jeg har noen.
Ringer ofte opp hvis man bare har småting man lurer på. Og uten å kreve en kr :-)

Kanskje litt gammeldags når det kommer til rusproblematikk, så sliter du der se deg om litt til.

Men å få time i dugelig tid, og begrenset telefonetid trekker ned.

En lege med hjerte på riktig sted

Dette er en lege som er opptatt av deg som individ i sin helhet og som ikke bare er der for å ha en god jobb og sleper deg gjennom de vanligste testene når du kommer. Han er hyggelig og velartikulert, han gir deg inntrykk av å ville være til hjelp om han kan. Han er dyktig i faget sitt og jeg er ikke redd at han går glipp av noe eller at han ikke er oppdatert på de seneste behandlingsmetodene.
Jeg tror han er litt av en terapeut også for han har roet ned meg og gitt meg pågangsmotet tilbake i vanskelige tider og vist meg hvor mye jeg kan hjelpe meg selv.
Dette er en lege jeg ikke slipper om jeg ikke må for at jeg flytter uoverkommelig langt unna. Jeg reiser noen få mil til Moss, for han er verdt å beholde over noen få mils vei for meg.

Erfaren og grundig

Erfaren og grundig lege som har min full tillit.
Har hatt forsjellige fastleger og synes at denne legen har hjulpet meg mest
med mine problemer uten noe unødvendig medisinering som tidligere har skapt meg uønskede bivirkninger. Er litt langt fra Moss centrum men ved sykehuset er det alltid parkering å finne og hyggelig atmosphære i kontoret.

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Alltid like hyggelig og like grundig. Tar seg tid til å høre på pasienten, har også tid å snakke om livskvalitet og bli kjent med pasienten utover Lege pasient forhold.

Det er med stort vemod jeg bytter fastlege, men desverre nødvendig da jeg er på flyttefot snart."

Jovial fyr, men lite interessert.

Jovial og til tider hyggelig lege, men virker ofte uoppmerksom, opptatt og uinteressert.
Svarer litt utydelig på spørsmål, og virker generelt stresset.