Chubaka Rubasha

Sarpsborg Spesialistsenter AS Mann, 36 år

Autorisert2009
Ledige plasser 1 av 1300
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sarpsborg Spesialistsenter AS

Olav Haraldsons gate 8 1707 Sarpsborg
Chubaka Rubasha er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Chubaka Rubasha

Veldig grundig vikar

Chubaka var veldig grundig og tok meg på alvor de gangene jeg var hos han før han ble borte. Fant ut av ting jeg antagelig hadde hatt i lengre tid uten at forrige lege oppdaget det. Ikke like fornøyd med den første vikaren, men den nåværende er veldig bra og håper han fortsetter der. Veldig hyggelige damer på kontoret

ødelegger ryktet sitt med vikar

dessverre har det tatt alt for lang tid for oss pasienter og ha en fraværende fastlege.. Jeg personlig har ikke blitt fulgt opp og sliter med å "gidde" å ta meg bryderiet med å ta obligatoriske legesjekker. Orker ikke vikar som er ekstremt usikker på seg selv. Blir vanskelig å ta opp ting som man i utgangspunktet ikke vil snakke med noen om fra før. Så sitter man der.. skal man bytte? tenk om han kommer tilbake? klarer man å unngå å bli syk i mellomtiden? - og dilemmaet ligger der kun fordi chubaka i utgangspunktet er den fantastiske legen du endelig hadde funnet. Men helsa går først... og da sitter man igjen med en vurdering.... av hele opplevelsen.

vikar!

Chubaka er sikkert bra, men vikaren hans er ikke det. Kan på ingen måte anbefales, opplevd fryktelig mye rot og veling over lang tids sykemelding. Han har ikke vært fastlege så lenge, og er veldig uerfaren. Byttet til en annen lege, orker ikke vente til Chubaka er tilbake om et år.

Synd det er vikar

Denne legen er fantastisk. Dessverre er det en vikar hos han nå som ikke duger. Det har vært vikar der over et år og det tar lang tid før fastlegen er tilbake selv.

Beste legen

Chubaka er en fantastisk lege, men han er ikke tilgjengelig på lang tid. Vært borte ett år og nå skal han skal være borte enda ett år. I tilegg har de flyttet. Håper bare at de i hvertfall tar med seg de flinke og hyggelige kontordamene og at jeg ikke trenger å oppsøke lege før Chubaka er tilbake. Sky skal visstnok være like flink, men han har selfølgelig ingen ledige plasser. Synd. Stedfortredere er jeg ikke fornøyd med. Full pott med stjerner er kun beregnet på Chubaka og de hyggelige kontordamene