Chubaka Rubasha

Sarpsborg Spesialistsenter AS

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sarpsborg Spesialistsenter AS
Oscar Pedersens vei 2A 1721 Sarpsborg
Tlf: 69 15 66 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Chubaka Rubasha er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Chubaka Rubasha

helt fantastisk

en helt super lege som tar seg god tid til pasientene, og som undersøker barn på barnets premisser kjempe fornøyd

Den beste legen jeg har hatt

Han er bare fantastisk, jeg har ikke opplevd bedre service noen gang. Han tar vare på pasientene på en helt fantastisk måte.

Veldig grundig vikar

Chubaka var veldig grundig og tok meg på alvor de gangene jeg var hos han før han ble borte. Fant ut av ting jeg antagelig hadde hatt i lengre tid uten at forrige lege oppdaget det. Ikke like fornøyd med den første vikaren, men den nåværende er veldig bra og håper han fortsetter der. Veldig hyggelige damer på kontoret

ødelegger ryktet sitt med vikar

dessverre har det tatt alt for lang tid for oss pasienter og ha en fraværende fastlege.. Jeg personlig har ikke blitt fulgt opp og sliter med å "gidde" å ta meg bryderiet med å ta obligatoriske legesjekker. Orker ikke vikar som er ekstremt usikker på seg selv. Blir vanskelig å ta opp ting som man i utgangspunktet ikke vil snakke med noen om fra før. Så sitter man der.. skal man bytte? tenk om han kommer tilbake? klarer man å unngå å bli syk i mellomtiden? - og dilemmaet ligger der kun fordi chubaka i utgangspunktet er den fantastiske legen du endelig hadde funnet. Men helsa går først... og da sitter man igjen med en vurdering.... av hele opplevelsen.

vikar!

Chubaka er sikkert bra, men vikaren hans er ikke det. Kan på ingen måte anbefales, opplevd fryktelig mye rot og veling over lang tids sykemelding. Han har ikke vært fastlege så lenge, og er veldig uerfaren. Byttet til en annen lege, orker ikke vente til Chubaka er tilbake om et år.

Synd det er vikar

Denne legen er fantastisk. Dessverre er det en vikar hos han nå som ikke duger. Det har vært vikar der over et år og det tar lang tid før fastlegen er tilbake selv.

Beste legen

Chubaka er en fantastisk lege, men han er ikke tilgjengelig på lang tid. Vært borte ett år og nå skal han skal være borte enda ett år. I tilegg har de flyttet. Håper bare at de i hvertfall tar med seg de flinke og hyggelige kontordamene og at jeg ikke trenger å oppsøke lege før Chubaka er tilbake. Sky skal visstnok være like flink, men han har selfølgelig ingen ledige plasser. Synd. Stedfortredere er jeg ikke fornøyd med. Full pott med stjerner er kun beregnet på Chubaka og de hyggelige kontordamene

Den beste legen "ever"

Synd han ikke er tilgjengelig på lang tid. Håper det nye kontoret er like bra og at de samme kontorsøstrene følger med.

Veldig fornøyd

Veldig grundig og dyktig lege som tar pasientene på alvor og virkelig bryr seg. Lett å snakke med, og han forklarer alt på en enkel måte som gjør at man forstår. Tommel opp!

Lege i særklasse

Jeg har flyttet mye rundt omkring og hatt mange leger. Jeg kan trygt si at Chubaka er den beste legen jeg har møtt.
Ikke bare er han SÆRS kunnskapsrik, men han både hører og ser deg.

Han var privatlege tidligere, og jeg begynte hos ham da jeg trengte time kjappere enn min fastlege kunne tilby.

Jeg bodde da nesten 10 mil unna, men kjørte gladelig den turen får å kunne ha ham som lege. Heldigvis har jeg fått ham som fastlege også.

Veldig fornøyd!

Har aldri hatt en lege som har vært så grundig.
Anbefales!

Er der for pasienten..

Ung lovende lege,er der for pasienten og hører på deg. Håper han fortsetter slik;)
Veldig fornøyd.

Best!!!!

Han må være Sarpsborg beste lege..Han er utrolig dyktig,blid, sympatisk, lytter,tar seg tid og sist men ikke minst, har ser på DEG og ikke ned i tastaturet hele tiden..Det er det ikke alle som gjør...Utrolig dyktig med barn er han også...

Enkelt og greit den beste legen jeg har vært hos..Utrolig glad for at jeg byttet til han.

beste jeg har hatt selv,og til ungene

Han er helt fantastisk,lytter til alt du har og si og er interessert i og finne en hjelp for deg raskt.. nøye og har god tid:)

Fantastisk god lege!

Flink lege som imøtekommer pasienten og hører på meg. Veldig faglig dyktig og også utrolig enkel å prate med.

En flott person og superdyktig lege

Chubaka er utrolig sympatisk og viser varme og omhu for alle pasientene sine, og har en veldig bred kunnskapsbase. Alltid en god opplevelse å ha en samtale med ham.

Fantastisk fastlege, har ikke opplevd maken!!!

En super fastlege, som tar seg god tid til å høre på deg uten å titte inn i pc skjermen hele tiden. Rene psykologen, fantastisk til å lytte og han tar deg alvorlig. Nøye med å sende pasienter videre til rask undersøkelse. FANTASTISK FASTLEGE; MÅ BARE OPPLEVES!!

super lege

Kjempe flink lege er han. Han sjekker nøye både barn og voksne. Har vel ikke opplevd så nøye gjennomgang før. Flott lege med go humor. Anbefales.

Kjempelege

Jeg klarte å se høre feil på klokkeslett på når jeg skulle komme. Jeg kom 30min forsinka, men den hygglige damen i skranken gikk inn til han å spurte om han hadde tid. jeg kom inn etter 10min og var et veldig hyggelig møte med ny fastlege. Selv om jeg bare skulle ha noen enkle resepter, spurte han om hva som hadde skjedd med meg for å bli bedre kjent med meg og mine problemer.

Hyggelig, lyttende. vennlig og veldig dyktig!

Chubaka Rubasha er en dyktig, vennlig og lyttende lege som gir seg god tid og forklarer både diagnosen og behandlingen tydelig og enkelt slik at hvem som helst kan forstå. Selv har jeg diabetes type 2 og har med hjelp av Chubaka oppnådd svært gode resultater lenge før fristen vi satte oss. Vi setter oss felles mål og følger dem opp flere ganger i året for å oppnå de resultatene vi ønsker. Chubaka er en sånn lege som man faktisk gleder seg til å møte og er glad for å ha funnet. Også hans kollegaer på legesenteret er veldig hyggelige - og det går raskt å få time!