Elisabeth Schou

Prinsens gate 7 1530 Moss
Elisabeth Schou er en av 37 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Elisabeth Schou

Vanskelig å få time

De sier på tlf at de åpner 09:00. Men man kommer bare til telefonsvarer!
Ellers vanskelig å få time og hun har alltid dårlig tid når du er der.

Alltid bra!

Jeg har brukt denne legen i 30 år, og har alltid følt meg veldig godt ivaretatt. De gangene jeg har vært akutt syk, har det ikke vært noe problem å få time umiddelbart. Legen er interessert i å finne gode løsninger, som ikke alltid innebærer medisinering, og dette er bra! Hun har respekt for og tro på annen type behandling der det kan være et godt alternativ og henviser ved behov. Dette gjør at jeg føler meg trygg på at den behandlingen jeg får er god. Jeg har aldri følt at jeg ikke har blitt tatt på alvor, denne legen er utrolig flink!

Fornøyd

Har brukt legen i snart 40 år. Noe ventetid, men hyggelig og flink lege. Føler meg ivaretatt. Om det er akutt, får jeg raskt time. Sekretæren som er vært der hele tiden, er jeg veldig fornøyd med. Hyggelig og voksen dame! Hun kan og skjønner mye. Ser ut som det går mot en ny, hun også hyggelig.

Legen

Etter 40 min ventetid ,sa j takk for meg..at "vi forbrukere" akseptere å vente så lenge og leser at andre har ventet enda lenger kjønner j ikke ?
1 .det som forundrer meg er at det ikke ser ut til at "leger "ikke respektere andres tid??
2. Hvorfor får man ikke info om eventuelt forsinkelse når man melder sin ankomst? Og for de som har mulighet ,bestemme seg for å bli eller få en ny tid?
3, tar de forgiftet at det skal være slik?
4 . Jeg synes ikke det er greit.
5. Det er de som parkere bilen - som regel må man bet for det i byen- blir vanskelig å hvite hvor mye man skal putte på - når man ikke kommer inn til tiden man har fått!!!
5. Jeg betaler ikke for time j ikke får .
6. J skal prøve engang til- og håper på riktig tid neste gang

Forbedring

Jeg har tidligere skrevet at det alltid var ekstreme forsinkelser, og at jeg aldri kom inn tidligere enn minst en time, vanligvis over 1,5 time etter oppsatt tid. Det ser ut til å ha bedret seg betraktelig. Bra! Og er legesekretæren byttet ut permanent, tro? I såfall, BRA! Hun som har vært der i det siste er tipp topp, tommel opp.

Perfekt

Vi er 2 voksene og 3 barn, alle bruker Schou, som er en kjempeflink og omsorgsfull lege. Sekretæren(e) er alltid hyggelig, å klarer stort sett å fikse en time i løpet av dagen. Jeg har sjeldent ventet mer enn 30 min over tiden, så det er heller ikke verst. Takk for all hjelpen😄

Umulig sekretær

Fantastisk flink lege som hører på problemene dine, men sekretæren er et mareritt.

Bytter

Føler jeg har fått lite gehør og forståelse for problemene når jeg har vært der. Problemene mine er møtt med frisk/normalt/problemfritt istedenfor å vurdere løsninger når løsning ikke kan skrives på resept.

Vil ikke anbefale denne legen

Jeg mener Elisabeth Schau er en dyktig lege, grunnen til at jeg ikke vil annbefale henne er på grunn av hennes sekretær/er
De er lite samarbeidsvillig og rett å slett uhøflige.
Jeg synes det er synd at syke mennesker skal være nødt til å forholde seg til det.
Det er også vanskelig å komme igjennom på telefon, og lang ventetid for å komme inn til timen.

Liten interesse

Første gang jeg var hos henne ble jeg positivt overrasket. Det virket som om hun var blant de få legen som så konteksten og hele bildet. Jeg ble imidlertid fryktelig lei meg sist jeg var der. Hun satt bare med ryggen mot meg, uinteresert i hva jeg prøvde å formidle og jeg kom ikke til ordet. Jeg ønsket å være fremtidsrettet, men hun pratet bare ivei om ting som jeg ikke føler angår meg lengre. Trist.

Midt på treet

Jeg har hatt Elisabeth som lege hele livet, utenom ett år hvor jeg bodde i Oslo og byttet lege.
Jeg er egentlig helt midt på treet fornøyd, hun vil helst ikke gi deg medisiner og hvis hun gir deg det, får du alltid det svakeste som finnes. Noe som er både negativt og positivt, men de svake medisinene fungerer sjelden på meg, så jeg må ofte tilbake, noe som blir dyyrt i lengden.
Hun er varsom og hyggelig.
Men jeg føler at hun ikke alltid tar meg alvorlig eller helt hører etter på det jeg prøver å fortelle. Så er litt opp og ned. Og så må du regne med å vente to timer etter timen din skulle ha vært, så å organisere og planlegge, kan de ikke der nede. Du kan gjerne ringe 20ganger før du får svar. Og legesekretæren der... Hun er jaggu vanskelig altså. Hun vil veeeldig sjelden hjelpe deg, høre på deg eller gjøre noe som helst for deg.

Ikke anbefalt

Dette er ikke min fastlege, men jeg har vært hos henne når hun har legevakt. Hun hører ikke problemstillingene og virker uinteressert. Lite hjelp å få, ble knapt undersøkt.

Dyktig lege

Veldig fornøyd med legen, men umulig å komme gjennom på tlf der. Legesekretærene har en utrolig slapp holdning til å slå av tlf svareren! Kl 10.00 kan man få opplest at telefontiden er fra kl 09.00!! Mye forsinkelser, men det er som oftest fordi legen er grundig

Legen er bra, men ikke sekretærene

Selve legen er veldig dyktig men det er ikke alltid det er den du møter først på telefon eller i skranken.

Da er det som regel sekretæren,og ved denne legekontoret er det alltid slitne og travle damer som har lite tid og tar ALDRI telefonen. De er lite service innstilte, resten for du oppleve selv.

LAAAAAngt vente tid. ventet senest 1.5 time før jeg kom inn til legen for ikke så lenge siden.

Hilsen fra min mor

Mor har bedt meg sende følgende melding: Jeg er så glad for å ha deg som min lege. Kroppen min er gammel og skrøplig, men du gjør at jeg likevel har det bra.Er så takknemmelig.

En god lege

Hun er hele familiens lege. Vi har ingenting å klage på. Ungene gleder seg til legebesøk!

Midt på treet

Her skal du være tålmodig! Vanskelig å komme gjennom på telefon, utrolig lang ventetid på time og alltid minst en time forsinket. Betrakter det meste som "friskt" og det skal mye til for å få noe gehør, men når man først får det er hun veldig hyggelig og omsorgsfull.

En utrolig flink lege og et flott menneske

Får alltid time på dagen ved sykdom. Men må vente noen uker på "sjekk" og det er OK. Grundig, blid og hyggelig.

Seriøs lege.

Kjempefornøyd.
Blir alltid tatt på alvor. En god samarbeidspartner. Blir tatt på alvor når jeg kommer med mine problemer

Varm og lyttende

Lang ventetid, men det er verdt det! Nøye, varm og omtenksom. Tar seg god tid og videresender alltid til spesialist hvis hun er usikker. Anbefales!