Elisabeth Schou

Bylegene Moss Kvinne, 65 år

Autorisert1982
Ledige plasser 4 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bylegene Moss

Prinsens gate 7 1530 Moss
Elisabeth Schou er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Elisabeth Schou

Alltid bra!

Jeg har brukt denne legen i 30 år, og har alltid følt meg veldig godt ivaretatt. De gangene jeg har vært akutt syk, har det ikke vært noe problem å få time umiddelbart. Legen er interessert i å finne gode løsninger, som ikke alltid innebærer medisinering, og dette er bra! Hun har respekt for og tro på annen type behandling der det kan være et godt alternativ og henviser ved behov. Dette gjør at jeg føler meg trygg på at den behandlingen jeg får er god. Jeg har aldri følt at jeg ikke har blitt tatt på alvor, denne legen er utrolig flink!

Fornøyd

Har brukt legen i snart 40 år. Noe ventetid, men hyggelig og flink lege. Føler meg ivaretatt. Om det er akutt, får jeg raskt time. Sekretæren som er vært der hele tiden, er jeg veldig fornøyd med. Hyggelig og voksen dame! Hun kan og skjønner mye. Ser ut som det går mot en ny, hun også hyggelig.

Legen

Etter 40 min ventetid ,sa j takk for meg..at "vi forbrukere" akseptere å vente så lenge og leser at andre har ventet enda lenger kjønner j ikke ?
1 .det som forundrer meg er at det ikke ser ut til at "leger "ikke respektere andres tid??
2. Hvorfor får man ikke info om eventuelt forsinkelse når man melder sin ankomst? Og for de som har mulighet ,bestemme seg for å bli eller få en ny tid?
3, tar de forgiftet at det skal være slik?
4 . Jeg synes ikke det er greit.
5. Det er de som parkere bilen - som regel må man bet for det i byen- blir vanskelig å hvite hvor mye man skal putte på - når man ikke kommer inn til tiden man har fått!!!
5. Jeg betaler ikke for time j ikke får .
6. J skal prøve engang til- og håper på riktig tid neste gang

Forbedring

Jeg har tidligere skrevet at det alltid var ekstreme forsinkelser, og at jeg aldri kom inn tidligere enn minst en time, vanligvis over 1,5 time etter oppsatt tid. Det ser ut til å ha bedret seg betraktelig. Bra! Og er legesekretæren byttet ut permanent, tro? I såfall, BRA! Hun som har vært der i det siste er tipp topp, tommel opp.

Perfekt

Vi er 2 voksene og 3 barn, alle bruker Schou, som er en kjempeflink og omsorgsfull lege. Sekretæren(e) er alltid hyggelig, å klarer stort sett å fikse en time i løpet av dagen. Jeg har sjeldent ventet mer enn 30 min over tiden, så det er heller ikke verst. Takk for all hjelpen😄