Elisabeth Schou

Prinsensgate legesenter

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Prinsensgate legesenter
Prinsens gate 7 1530 Moss
Elisabeth Schou er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Elisabeth Schou

Overgang til en katastrofalsk lege!!

Siden jeg flyttet så var jeg nødt til å bytte fastlege.
Mitt første besøk var en forsinket time med over 50min!
- Hun viste 0 interesse for å hjelpe meg, hu stilte meg kun 2 spørsmål ( stående ) og jeg var ute etter max 5 min!
Uinteressert å høre hva jeg hadde å si, og hva jeg var plaget med.
Har aldri hatt en lege som har fått meg til å føle meg så liten.
Verste lege jeg har vært bort i !
Det var første og siste timen hos henne!!

Svært lite tilfredsstillende

Er pårørende til foreldre som bruker dene legen. Dette er hva vi har opplevd de siste årene: Lang ventetid - opptil 50 minutter etter avtalt time - selv tidlig på dagen. Følger ikke opp purring på papirer fra sykehus, og følger heller ikke opp nye undersøkelser/avtalte undersøkelser. Bruker mesteparten av konsultasjonen på å notere på PC. Oppleves uinteressert.

Vanskelig å få time

De sier på tlf at de åpner 09:00. Men man kommer bare til telefonsvarer!
Ellers vanskelig å få time og hun har alltid dårlig tid når du er der.

Alltid bra!

Jeg har brukt denne legen i 30 år, og har alltid følt meg veldig godt ivaretatt. De gangene jeg har vært akutt syk, har det ikke vært noe problem å få time umiddelbart. Legen er interessert i å finne gode løsninger, som ikke alltid innebærer medisinering, og dette er bra! Hun har respekt for og tro på annen type behandling der det kan være et godt alternativ og henviser ved behov. Dette gjør at jeg føler meg trygg på at den behandlingen jeg får er god. Jeg har aldri følt at jeg ikke har blitt tatt på alvor, denne legen er utrolig flink!

Fornøyd

Har brukt legen i snart 40 år. Noe ventetid, men hyggelig og flink lege. Føler meg ivaretatt. Om det er akutt, får jeg raskt time. Sekretæren som er vært der hele tiden, er jeg veldig fornøyd med. Hyggelig og voksen dame! Hun kan og skjønner mye. Ser ut som det går mot en ny, hun også hyggelig.