Elisabeth Schou

Prinsensgate legesenter

1982

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Prinsensgate legesenter
Prinsens gate 7 1530 Moss
Elisabeth Schou er en av 38 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Elisabeth Schou

Legen

Etter 40 min ventetid ,sa j takk for meg..at "vi forbrukere" akseptere å vente så lenge og leser at andre har ventet enda lenger kjønner j ikke ?
1 .det som forundrer meg er at det ikke ser ut til at "leger "ikke respektere andres tid??
2. Hvorfor får man ikke info om eventuelt forsinkelse når man melder sin ankomst? Og for de som har mulighet ,bestemme seg for å bli eller få en ny tid?
3, tar de forgiftet at det skal være slik?
4 . Jeg synes ikke det er greit.
5. Det er de som parkere bilen - som regel må man bet for det i byen- blir vanskelig å hvite hvor mye man skal putte på - når man ikke kommer inn til tiden man har fått!!!
5. Jeg betaler ikke for time j ikke får .
6. J skal prøve engang til- og håper på riktig tid neste gang

Forbedring

Jeg har tidligere skrevet at det alltid var ekstreme forsinkelser, og at jeg aldri kom inn tidligere enn minst en time, vanligvis over 1,5 time etter oppsatt tid. Det ser ut til å ha bedret seg betraktelig. Bra! Og er legesekretæren byttet ut permanent, tro? I såfall, BRA! Hun som har vært der i det siste er tipp topp, tommel opp.

Perfekt

Vi er 2 voksene og 3 barn, alle bruker Schou, som er en kjempeflink og omsorgsfull lege. Sekretæren(e) er alltid hyggelig, å klarer stort sett å fikse en time i løpet av dagen. Jeg har sjeldent ventet mer enn 30 min over tiden, så det er heller ikke verst. Takk for all hjelpen😄

Umulig sekretær

Fantastisk flink lege som hører på problemene dine, men sekretæren er et mareritt.

Bytter

Føler jeg har fått lite gehør og forståelse for problemene når jeg har vært der. Problemene mine er møtt med frisk/normalt/problemfritt istedenfor å vurdere løsninger når løsning ikke kan skrives på resept.