Sarah Helen Seidelin

Ditt Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss
Sarah Helen Seidelin er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Sarah Helen Seidelin

God nok, men anbefales ikke hvis du trenger mer

Har hatt legen lenge, forholdet ble mere spent for hvert år som gikk. og nå orker jeg ikke mer. Hun er hyggelig og åpen og snakker om sine problemer med deg til å med og man føler nærhet av den grunn. men føler at hun har hastverk og du må skynde deg. Penger er viktigere enn pasient og mennesket. Jeg har fått god hjelp av henne, Hun gjør det du ber om og henviser videre, men nå som jeg trenger henne mer krangler vi om penger og regninger. Så kanskje det er best å bytte.

Bare den beste

Ho tar seg alltid tid til å høre/se deg og tar deg seriøst og forklarer enkelt hva/hvordan o.l. Enkelt og greit en super lege. Anbefales

Lite tilstede.

Har hatt Seidelin som fastlege for hele familien i to år, og hun har ikke tatt meg eller mannen seriøst. Hun har spurt meg om jeg har hatt fast partner hver gang jeg er der (er gift med barn, og det har ofte ikke hatt noe med saken å gjøre), selv om jeg har vært der med barna kort tid før.
Hun tar meg aldri på ordet, og føler meg som en hypokonder hver gang jeg ber om å ta blodprøver el(har vist seg å være reelle problemer hver gang).
En lege bør se pasientene sine, og ta dem på alvor. Desverre er min oppfatning at hun ikke gjør det.

Beste fastlegen jeg har hatt

Tar seg tid, med både råd og undersøkelser, hyggelig og forståelsesfull. Snakker rett frem, noe jeg setter pris på da en lege burde si ting som de er og ikke gå rundt grøten. Veldig kompetent, stor hjelp og god oppfølging under svangerskap med komplikasjoner og barna senere.
De som jobber i resepsjonen er også veldig flinke og hyggelige på telefon og "live".

Kompetent lege

Svært fornøyd med tilbakemeldinger vedrørende prøvesvar. Flink til å lytte. Ikke redd for å henvise videre, dersom det er noe uklart.
Følger opp.