Heike Therese Dahl Simensen

Veigård 1 1823 Knapstad
Tlf: 69 92 49 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Heike Therese Dahl Simensen er en av 5 fastleger i Hobøl

Siste vurderinger av Heike Therese Dahl Simensen

Inkluderende, empatisk, ser deg, tar seg tid.

Meget hyggelig, hun ser deg , god å prate med.

Stoler på hennes kunnskap som lege.

Håper vi får beholde henne lenge.

Dyktig og tillitsverdig

Etter å ha gått til en annen lege med et problem som hadde vedvart et år, uten å få noe som helst hjelp der, byttet jeg fastlege til Heike. Den første timen jeg hadde med henne hadde hun ikke en gang fått journalen min enda, og likevel fant hun ut av hva som feilet meg (noe den andre legen altså ikke hadde klart på et år). Hun er kjempe flink, og det er aldri vanskelig å snakke med henne om ting. Du føler virkelig at du blir hørt, og hun gir seg ikke før hun finner ut av problemet. Alltid blid, viser interesse, og tar deg på alvor.

Beste legen jeg har hatt

Jeg byttet lege til Heike da jeg flyttet til Hobøl i oktober. Jeg har hele mitt tidligere liv hatt en mannlig lege som jeg hadde kjennskap til fra før, og dette ble litt ubehagelig fra jeg kom i puberteten. Jeg følte ikke jeg ville snakke med han om alt, og ville helst slippe å dra dit. Med Heike er det som en annen verden, selvfølgelig er det en stor bonus at hun er kvinne da jeg er kvinne selv og det er lettere å snakke om "kvinneting" med henne enn med en mann. Hun lytter til pasientene, og prøver å hjelpe til så godt hun kan med alle problemer du skulle ha. Hun er mye mer "menneskelig" og jordnær enn alle andre leger jeg har møtt. Du føler at du er på besøk hos noen som du kan snakke med, ikke at du er hos legen. Jeg har nå flyttet mange mil unna Hobøl men velger å fortsette å ha Heike som lege fordi hun er så flink, du føler at hun alltid har tid til det du trenger hjelp til og stresser ikke.

Kunnskapsrik, empatisk og profesjonell.

Grundig og troverdig, empatisk og profesjonell! Anbefales på det varmeste!

Fenomenalt dyktig

En dyktig lege både når det gjelder faget medisin og evnen til å lytte til pasientene

Slik det bør være

Simensen lytter og forstår. For mitt vedkommende har jeg også fått hjelp i forhold til Nav.

Den beste legen EVER!

Aldri følt og bli forstått, hørt og behandlet så godt som av Heike.
Her føler man at legen kjenner deg, og spørr om det du var der for sist er blit bedre og hvordan det går ellers. Hun tar seg tid og ,ja gjør det bedre.

En lege som hører.

Man blir hørt og fulgt godt opp. Legen er veldig flink til å forklare hva som skjer og skal skje.
Virker som ho alltid har tid til deg.

Dyktig

Flink lege som har forståelse for ditt problem. Men som alle andre leger er hun litt for rask. Litt bedre tid til pasienten hadde vært fint.