Franck Sky

Autorisasjon (2001)

Franck Sky er en av 16 fastleger i Sortland

Siste vurderinger av Franck Sky

Meget god lege

Meget god faglig, og med forståelse for pasientens behov. Effektiv tidsmessig, og følger opp der han lover det skal følges opp. Tillitsvekkende som person, og legen man skulle ønske man hadde møtt tidligere. Full liste og slik sett ikke lett tilgjengelig, men det er selvforklarende hvorfor når han er i en behandlingssituasjon, da er han fullt til stede. Anbefales sterkt. Må påregnes ventetid ved telefonkontakt med klinikken, men dette kan ikke tilskrives legen.

Fantastisk

Har hatt en noen lege i maaange år, en jeg var super fornøyd med, og var redd for å miste. Og det gjorde jeg, MEN mr Sky, er enda mer fantastisk. Føler meg hørt og forstått, tatt på alvor. Lett tilgjengelig er han også.

Dyktig, MEN

Franck er en dyktig lege, men føler det kommer litt an på dagsformen til Franc. Har han en bra dag, får du super hjelp. Har han en dårlig dag, føler jeg at jeg går ut døra uten å ha fått noe hjelp.

Den beste legen jeg har hatt!

Lett å få time, føler meg hørt og han virker oppriktig interessert i mitt beste. Tar tak i ting med èn gang og følger opp. Yter upåklagelig service. Anbefales på det sterkeste!

Uerstattelig

Franck er en fantastisk lege....har hatt han i mange år og håper det blir mange år til. Han tar tak i ting med en gang, og henviser deg raskt når det er behov.

Uerstattelig :o)