Franck Sky

Olav Haraldssonsgate 8 1707 Sarpsborg
Franck Sky er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Franck Sky

Dyktig, MEN

Franck er en dyktig lege, men føler det kommer litt an på dagsformen til Franc. Har han en bra dag, får du super hjelp. Har han en dårlig dag, føler jeg at jeg går ut døra uten å ha fått noe hjelp.

Den beste legen jeg har hatt!

Lett å få time, føler meg hørt og han virker oppriktig interessert i mitt beste. Tar tak i ting med èn gang og følger opp. Yter upåklagelig service. Anbefales på det sterkeste!

Uerstattelig

Franck er en fantastisk lege....har hatt han i mange år og håper det blir mange år til. Han tar tak i ting med en gang, og henviser deg raskt når det er behov.

Uerstattelig :o)

Forferdelig trist!

Jeg byttet til Sky. Men når jeg kom til første time fikk jeg en vikar for han. Etter den timen ble det veldig vanskelig å komme til Sky. Har aldri vært hos han desverre. Jeg må bytte nå til en annen lege for hun fungerer IKKE som lege. Kan overhode ikke komunisere med henne(iallfall ikke jeg).

Flink!!

Har hatt Franck noen år nå, byttet mye å endelig funnet en lege å stole på. Han er dyktig på alle områder. . Om jeg kommer dit for psyken eller om det er noe fysisk, blir jeg alltid hørt, og han vet alltid hva jeg trenger. Anbefales!