Franck Sky

Tlf: 69 15 66 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Franck Sky er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Franck Sky

Dyktig, MEN

Franck er en dyktig lege, men føler det kommer litt an på dagsformen til Franc. Har han en bra dag, får du super hjelp. Har han en dårlig dag, føler jeg at jeg går ut døra uten å ha fått noe hjelp.

Den beste legen jeg har hatt!

Lett å få time, føler meg hørt og han virker oppriktig interessert i mitt beste. Tar tak i ting med èn gang og følger opp. Yter upåklagelig service. Anbefales på det sterkeste!

Uerstattelig

Franck er en fantastisk lege....har hatt han i mange år og håper det blir mange år til. Han tar tak i ting med en gang, og henviser deg raskt når det er behov.

Uerstattelig :o)

Forferdelig trist!

Jeg byttet til Sky. Men når jeg kom til første time fikk jeg en vikar for han. Etter den timen ble det veldig vanskelig å komme til Sky. Har aldri vært hos han desverre. Jeg må bytte nå til en annen lege for hun fungerer IKKE som lege. Kan overhode ikke komunisere med henne(iallfall ikke jeg).

Flink!!

Har hatt Franck noen år nå, byttet mye å endelig funnet en lege å stole på. Han er dyktig på alle områder. . Om jeg kommer dit for psyken eller om det er noe fysisk, blir jeg alltid hørt, og han vet alltid hva jeg trenger. Anbefales!

En veldig hyggelig og bra lege!

Jeg har ikke hatt Franck i mer enn 6 mnd, men er veldig fornøyd. Han lytter til det du har å si, og tar seg god tid når jeg forklarer. Han får stadig henvendelser men lar det vente, og fullfører legetimen til alt er oppklart og forklart. Veldig fornøyd:-)

En fantastisk lege

Franck er en fantastisk lege, flink til å lytte og ta tak i ting. Sender deg raskt videre hvis han er usikker. Dessverre, har han den siste tiden hatt en vikar. Dessverre, for Franck sin del er hun totalt ubrukelig. Dermed ser jeg meg nesten nødt til å bytte fastlege. Utrolig synd, da jeg selv er veldig fornøyd med Franck

Til å stole på

Frank er en lege jeg stoler på. Vi - en famile på tre - bruker han som fastlege. Han er beroligende når det trengs. Oppmuntrende når det trengs - og ikke minst en saklig lege som tar deg på alvor, men likevel har et glimt i øyet. Jeg har prøvd to leger i Sarpsborg før jeg traff Sky - tanken om å bytte har ALDRI slått meg. Selv etter flyttinga til Greåker.

Lege igjennom livet

Har vært en utrolig bra lege gjennom livet. Passet altid på at jeg ble tatt godt vare på! :) fortsett slik.

Komishow

En lege jeg var hos 1 gang, aldri mer.
En lege skal ikke fleipe med pasientene og få de til å føle seg uvel.

dyktig!!

Den beste legen. Jeg har vanskelig for å snakke om ting, men med franck er det veldig lett. Han hører på deg og viser at han bryr seg og går til bunns i problemer i steden for å prakke på deg masse piller som kanskje ikke er riktig for deg.. anbefalles!!

Flott lege

Nå har jeg ikke hatt denne legen i ett år en gang.. men det jeg har erfart hittils er at han er veldig lett å snakke med og følger med på hva som skjer