Carl Fredrik Friisk

Tårnåsen Legesenter AS

1985

Tårnåsen Legesenter AS Telefonnummer66 82 34 3066 82 34 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Carl Fredrik Friisk er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Carl Fredrik Friisk

Omtenksom og profesjonell

Første inntrykk viste seg å snu raskt da jeg ble kjent med Friisk. Han er bare god og jeg føler at jeg er i trygge hender. Det kan føles som han ikke alltid er "med", men det er rett og slett sånn han er som person og det påvirker ikke behandling eller hjelp. Jeg er så fornøyd

Veldig dyktig lege

Han er nøye og flink til å lytte, får raskt time ved sykdom. Absolutt en av de flinkeste lege jeg har hatt.

Hyggelig, vennlig og forståelsesfull.

Dr. Friisk har vært min lege så lenge jeg kan huske. Jeg måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet fra Oppegård.

Dr. Friisk var alltid hyggelig, behjelpelig og villig til å lytte. Han er svært vennlig, og latet til å kjenne meg igjen fra besøk til besøk.

Han har alltid fulgt opp samtalene våre, og sørget for å henvise meg dit det har trengtes.

Midt på tre.

Hyggelig og grei kar. Skriver gjerne ut piller, men han hjelper deg ikke med skydommen din om den ikke kan sees og er helt opplagt som F.eks et skrubbsår. Ofte lang venting før du får time og har liten tid når du først kommer inn. Grei lege om det ikke feiler deg noe. Er du syk så velg en annen.

Ikke særlig fornøyd

Han er god på blodprøver og følge opp disse. Når det kommer til kvinnesykdommer og graviditet føler jeg han er mer på tynn is.
Ikke god på sammensatt problematikk i forhold til dette. Syns ikke han lytter godt nok, virker stressa og mest interessert i å få deg ut av kontoret.