Carl Fredrik Friisk

Tlf: 66 82 34 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Carl Fredrik Friisk er en av 28 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Carl Fredrik Friisk

Veldig dyktig lege

Han er nøye og flink til å lytte, får raskt time ved sykdom. Absolutt en av de flinkeste lege jeg har hatt.

Hyggelig, vennlig og forståelsesfull.

Dr. Friisk har vært min lege så lenge jeg kan huske. Jeg måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet fra Oppegård.

Dr. Friisk var alltid hyggelig, behjelpelig og villig til å lytte. Han er svært vennlig, og latet til å kjenne meg igjen fra besøk til besøk.

Han har alltid fulgt opp samtalene våre, og sørget for å henvise meg dit det har trengtes.

Midt på tre.

Hyggelig og grei kar. Skriver gjerne ut piller, men han hjelper deg ikke med skydommen din om den ikke kan sees og er helt opplagt som F.eks et skrubbsår. Ofte lang venting før du får time og har liten tid når du først kommer inn. Grei lege om det ikke feiler deg noe. Er du syk så velg en annen.

Ikke særlig fornøyd

Han er god på blodprøver og følge opp disse. Når det kommer til kvinnesykdommer og graviditet føler jeg han er mer på tynn is.
Ikke god på sammensatt problematikk i forhold til dette. Syns ikke han lytter godt nok, virker stressa og mest interessert i å få deg ut av kontoret.

Familielege

Vært vår familielege i over tjue år, blant annet for vårt funksjonshemmede sønn. følger alltid opp våre behov og viser forståelse for vår situasjon, både vår funksjonshemmede sønns, vår ' friske' sønns og våre behov som foreldre. Rask til å følge opp behov for henvisninger,etc stiller på tiltaksgruppemøter så sant han får beskjed i god tid.

Han er en meget god lege.....

Han lytter, følger opp , gir råd , viser interesse og omsorg.

Den beste legen jeg har hatt

Han er meget flink til å følge opp. Gir god tilbakemelding hvis det er noe som blir funnet i prøver.

Lite engasjert

Friisk er en hyggelig fyr, men tilsynelatende lite engasjert i sitt arbeid. Dersom man har andre ting enn åpenbare diagnoser som halsbetennelse e. l. Henvises det til nettsider.
De ganger jeg har bekymret meg for noe har jeg måttet gå til Volvat istedet

Flink til å lytte, gjør absolutt det han skal

Kommer ikke fra legen uten et trøstende ord og tar seg tid til å lytte.Sørger for viderebehandling hos spesialister hvis han mener det kan hjelpe.

Pasienten taes ikke alltid seriøst

Det er viktig at en lege faktisk lytter og reellt tror på en pasients problem. Det er det to som har opplevd at han ikke gjør. Han tar deg seriøst om du er dårlig nok.