Carl Fredrik Friisk

Tårnåsen Legesenter AS

Valhallveien 70 1413 Tårnåsen
Carl Fredrik Friisk er en av 26 fastleger i Oppegård

Siste vurderinger av Carl Fredrik Friisk

Hyggelig, vennlig og forståelsesfull.

Dr. Friisk har vært min lege så lenge jeg kan huske. Jeg måtte dessverre bytte fastlege da jeg flyttet fra Oppegård.

Dr. Friisk var alltid hyggelig, behjelpelig og villig til å lytte. Han er svært vennlig, og latet til å kjenne meg igjen fra besøk til besøk.

Han har alltid fulgt opp samtalene våre, og sørget for å henvise meg dit det har trengtes.

Midt på tre.

Hyggelig og grei kar. Skriver gjerne ut piller, men han hjelper deg ikke med skydommen din om den ikke kan sees og er helt opplagt som F.eks et skrubbsår. Ofte lang venting før du får time og har liten tid når du først kommer inn. Grei lege om det ikke feiler deg noe. Er du syk så velg en annen.

Ikke særlig fornøyd

Han er god på blodprøver og følge opp disse. Når det kommer til kvinnesykdommer og graviditet føler jeg han er mer på tynn is.
Ikke god på sammensatt problematikk i forhold til dette. Syns ikke han lytter godt nok, virker stressa og mest interessert i å få deg ut av kontoret.

Familielege

Vært vår familielege i over tjue år, blant annet for vårt funksjonshemmede sønn. følger alltid opp våre behov og viser forståelse for vår situasjon, både vår funksjonshemmede sønns, vår ' friske' sønns og våre behov som foreldre. Rask til å følge opp behov for henvisninger,etc stiller på tiltaksgruppemøter så sant han får beskjed i god tid.

Han er en meget god lege.....

Han lytter, følger opp , gir råd , viser interesse og omsorg.