Linn Aimee Stangeland

Storveien 7 1624 Gressvik
Tlf: 69 32 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Linn Aimee Stangeland er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Linn Aimee Stangeland

Møter ikke til avtaler, og slutter uten varsel

Hadde avtalt et viktig møte med lege og andre i et team rundt meg. Her møter ikke legen opp, uten å si noe. Etter dette får jeg vite at hun har permisjon, uten å ha sagt fra om at hun ikke kan komme. (Hun var med på å sette datoen) senere kommer jeg til lege kontoret, der blir jeg møtt med en lapp hvor det står at nå har hun sagt opp stillingen sin, og kommer inn til en utelands lege som ikke skjønner noe av hva man sier, og skriver ut feil medisiner. Dette er dårlig, og denne legen kan jeg ikke klare å se seriøst på igjen.

Fantastisk lege!

Dr. Stangeland har virkelig gjort en forskjell for meg og barna mine. Kunnskapsrik, trygg, omsorgsfull og varm. Alltid forberedt og blid!

Super!

Dr. Stangeland er legen med stor L! Hun tar seg god tid, lytter og setter seg inn i det pasienten sier. Man føler at hun vil hjelpe, ikke bare skrive ut resepter. Både jeg og barnet mitt bruker henne, og er storfornøyde! Endelig fant vi Legen:)

Helt topp lege.

Veldig flink til å lytte på deg og flink til å stille riktig diagnose. Kan anbefales på det sterkeste.

Omsorgsfull og dyktig

Linn Aimee har satt seg godt inn i min families historikk og fremstår som kunnskapsrik og godt forberedt. Hun tar seg tid til å lytte og gjør en forskjell når ting er vanskelig. Flink med barna og flink med mor og far.

Den beste!!

Flink, rett på sak, hyggelig, omteksom, serviceminded, ydmyk, kunnskapsrik.... Måtte desverrer bytte henne bort da jeg flyttet.

Linn Aimee er bare så herlig. Hun tar deg vel i mot, lytter, tar seg tid og setter seg ordenlig inn i situasjonene. Dessuten er hun en veldig snill og jordnær jente med verdens vakreste smil. Beste legen jeg noen gang har vært hos, litt sånn at jeg gleder meg til neste besøk :)

Omsorgsfull, lyttende og flink

En veldig hyggelig og problemløsende lege, som starter i en ende og leter etter løsninger hele veien. En veldig viktig egenskap er at ho tar seg tid og ikke fremstår stresset, dette kan være et problem andre steder.

Kjempe flink lege!

Jeg kunne ikke hatt en bedre lege! Anbefales på det sterkeste:-) Tar seg god tid, omsorgsfull og lytter. Hun er fantastisk!

Grundig og flink!

Tar veldig godt vare på pasienten og setter seg grundig inn i situasjon og historikk.