Michael Steffen

Hvaler Legesenter

Autorisasjon (2000)

Hvaler Legesenter Telefonnummer69 37 54 8069 37 54 ...
Spjærøy 212 1684 Vesterøy
Michael Steffen er en av 3 fastleger i Hvaler

Siste vurderinger av Michael Steffen

For tiden ikke tilstede...

Jeg ønsket å bytte til Michael Steffen da jeg har hørt veldig godt om han som fastlege. Ifølge helsenorge skulle han være tilbake 01.10.2019, men dette er galt. Michael Steffen skal visst være i annen jobb ytterligere to år til ifølge Hvaler legesenter.

Jeg fikk da tildelt Thomas Westnes som fastlege. Etter egen oppfatning virker han å være lite nøyaktig og litt mindre faglig kompetent. Redd for å gjøre feil og utfører alt etter fasit. Meget misfornøyd så bytter derfor fastlege.

Setter samlet vurdering til hverken eller, ettersom jeg ikke kan kommentere Michael Steffen som fastlege.

Trygg, lyttende og utrolig dyktig

Denne legen er utrolig dyktig og får ting gjort. Tar det lang tid å få innkalling fra sykehus/spesialister så ringer han de imens du sitter inne hos han. Tar psykisk helse veldig alvorlig. Må desverre bytte lege pga flytting, selvom bytte sitter langt inne. Beste legen jeg har hatt. Anbefaler denne legen.

Fantastisk fastlege

En skal lete lenge etter en mer empatisk, trygg og meget dyktig lege. Han overgår spesialisthelsetjenesten og han tør å stå for det han mener er rett for sine pasienter . Så takknemlig for å ha en slik lege .

Topp fastlege

Michael Steffen er en lege som lytter til det pasienten sier og som forklarer og inkluderer pasienten i sin forståelse og diagnose av problemet du har. Han er hyggelig og tolmodig.

Meget dyktig

Seriøs, flink til å lytte, oppdatert til enhver tid!