Uzma Sajjad Rizvi

Autorisasjon (2003)

Vålerlegene DA Telefonnummer69 10 91 9169 10 91 ...
Vestlia 1 1592 Våler i Østfold
Uzma Sajjad Rizvi er en av 5 fastleger i Våler

Siste vurderinger av Uzma Sajjad Rizvi

Helt fantastisk

Har hatt Uzma som lege i 5 år. Hun er den snilleste, hyggeligste og søteste damen jeg har vært borti. Hun viser personlig interesse, tar seg tid til deg og gjør alt hun lover. Sender henvisninger på dagen, og har alltid vært til stor hjelp.

Empatisk, interessert, profesjonell

Hun er effektiv, ønsker å forstå hva jeg har kommet for.
Dette gjør hun på en behagelig måte med humor og alvor der det passer.
Tillitvekkende..

Fantastisk flink og god

Jeg har hatt Uzma som lege i flere år nå, og er alt i alt veldig fornøyd. Både jeg og min datter har fått god og forsvarlig hjelp når vi trenger det. Hun er faglig dyktig, og flink til å inkludere pasienten sin i avgjørelser og behandlinger som angår pasienten. Opplever også at hun (og vikarer) tar ting på alvor når det blir akutt, og hun tar heller en telefon for mye enn for lite til andre spesialister ved behov. Det eneste jeg har opplevd negativt er enkelte på kontoret, men det tilhører sjeldenhetene. Uzma er mild og høflig, og opplever at hvis hun ser på skjermen mens vi prater så beklager hun og forklarer at det er for å få notert ned mest mulig til feks. en videre henvisning. Hun tar også tak der det trengs, og hun tør å stå på for pasientens beste.

Super

Den beste legen jeg noen gang har hatt. Byttet til Uzma for 2 år siden.hun er en fantastisk dame som lytter og tar dine problemer på alvor 😊

Engasjert og medmenneskelig!

Endelig har jeg funnet en lege som virkelig bryr seg, og følger opp. Hun er både blid, imøtekommende, trygg, medmenneskelig og virkelig interessert i deg som person. En lege som er enkel å kommunisere med og som lytter!