Ann-Kristin Stokke

Peer Gynts vei 86 1535 Moss
Ann-Kristin Stokke er en av 39 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Ann-Kristin Stokke

En fantastisk lege

Jeg har aldri følt meg så ivaretatt av en lege før. Dr. Stokke lytter og er veldig empatisk. Hun har hele tiden øyekontakt med pasienten, og har en jordnær holdning. Hun er nøye, og henviser raskt videre om det er noe spesielt. Hun er også fastlege til barnet mitt, og er veldig flink til å få god kontakt med barnet, slik at samarbeidet blir veldig bra. Dette må være en av de beste fastlegene vi har i landet.
Foruten en av sekretærene (hun har en negativ fremtoning, og virker nedlatende), så er også de andre på Peer Gynt Legekontor utrolig flinke og hyggelige. Anbefales!!

Kjempefin og tillitsvekkende lege

Ringer og spør om hvordan en har det, Forståelsesfull uten å være "snill", Ringer alltid tilbake på henvendelser. Aldri hatt en så hyggelig og "ordentlig" lege. Hadde med ektefelle ved et tilfelle og vedkommende er også veldig fornøyd med mottakelsen.,

Veldig fornøyd pasient

En fantastisk lege!!

Dr. Stokke er den desidert beste legen jeg har hatt. Hun prøver å finne den "røde tråden" i plagene. Jeg er en utfordring med mine plager og smerter, og jeg har tidligere blitt oversett hos andre fastleger. Hun er flink til å henvise videre, og følger deg nøye opp når det gjelder f. eks medisinering.
Hun er lyttende og empatisk, og jeg har til og med opplevd at hun har ringt til meg på kveldstid for å høre hvordan det går med meg.
Jeg kan, på det varmeste, anbefale Dr. Stokke.

Den beste legen jeg har hatt!

Veldig fornøyd med å ha henne som lege. Føler jeg blir tatt på alvor, og blir sett på en mer helhetlig måte. Hun er interessert og engasjert. Veldig bra!

Utrolig dyktig lege

Hun er utrolig dyktig lege!! Har masse kunnskap og er det noe hun er usikker på så undersøker hun det til neste time. Hun er ett utrolig flott menneske som lytter og hjelper alt hun kan både med det hun kan selv eller henviser videre. Hun tar meg som pasient veldig seriøst og gjør så jeg føler meg komfortabel under undersøkelser og legetimen generelt. Anbefaler dr.stokke på det sterkeste! Jeg har beholdt hun som lege selv om jeg flyttet en time unna, nettopp fordi hun er en helt fantastisk lege.