Bengt Urban Lennart Ström

Autorisasjon (1995)

0 av 2000

Bengt Urban Lennart Ström er en av 73 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bengt Urban Lennart Ström

Han er en omsorgsfull mann. Setter av tid til deg, uansett! Alltid hyggelig å møte han, tross omstendighetene. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk god lege

Jeg har vært kjempe fornøyd med Bengt Strøm,han tar seg tid til deg,er grundig og en utrolig god lytter. Jeg skal flytte til Spania,og kan da desverre ikke ta med meg legen som jeg har hatt i 14 år,kommer til og savne en fantastisk flink og god lege. Så flytter jeg hjem igjenn så blir det Strøm som blir legen min. Jeg kan anbefale han på det varmeste. Hilsen

Suveren

Den beste legen jeg har hatt. Jeg og min familie har hatt han som lege fra han jobbet på Volvat (før fstlegeordningen). Alltid blid og behjelpelig, i tillegg til å være faglig meget dyktig.

Fantastisk Lege

Veldig hyggelig lege. Ekstremt profesjonell. Han har over 2000 klienter og det virker som han håndterer det ganske bra.

Fantastisk

Bengt har vært min lege i mange år, og han er helt fantastisk. Han har alltid tid til å lytte til meg som pasient. Han er alltid i godt humør, og han får det til å virke som om at han tar imot meg med glede. Det er ikke noe som kan bli bedre ved ham som lege.

Han er såpass positiv og blid at resepsjonen kan virke litt kort og ikke like hyggelig (men det skal jammen meg godt gjøres).