Bengt Urban Lennart Ström

0 av 2000

Bengt Urban Lennart Ström er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bengt Urban Lennart Ström

Dr Bengt urban Strøm

Dr Bengt strøm er verdens snilleste og beste legen jeg har vært borti. Har hatt han i flere år, og kan snakke med han om alt.

Beste legen

Strøm er en fantastisk god lege! Har ingenting negativt å si om han. Han tar alt på alvor, er hyggelig og imøtekommende, samt tar seg god tid. Beste legen jeg har hatt! Er student og bor i en annen by, men velger fortsatt å beholde Strøm!

Beste legen jeg har hatt

Jeg har flyttet litt rundt og hatt en del forskjellige fastleger. Bengt er uten tvil den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Har opplevd veldig lang forsinkelse, men når du kommer inn til Bengt, får du den tiden du trenger før du går igjen. Hvis alternativet er en punktlig lege med dårlig tid, faller valget uten tvil fremdeles på Bengt.

Flott fyr!

Bengt Strøm har et meget behagelig vesen, og han tar seg god tid under konsultasjonen.

Faglig dyktig, alltid imøtekommende, blid og humoristisk. Utviser stor refleksjonsevne og forståelse.

Kjempebra lege

Bengt Støm er flink og effektiv. Hans hyggelige og forståelsesfulle måte gjør at jeg føler meg ivaretatt, og han stresser ikke selv om man vet at han har det travelt. Innimellom er det forsinkelser og lang ventetid, men dette kommer også av at han tar seg ekstra tid dersom noen trenger det. Jeg har rett og slett vært MYE mer fornøyd i alle årene jeg og familien har brukt Bengt Strøm og Vincent enn det jeg var med vår forrige fastlege. Noen ganger er det litt vanskelig å komme gjennom på telefon.