Bengt Urban Lennart Ström

0 av 2000

Bengt Urban Lennart Ström er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bengt Urban Lennart Ström

Veldig fornøyd

Både mine to barn og jeg har Bengt som fastlege. Ved vanlig timebestilling kan det selvsagt skje at det er noen dager til en ledig time. Spesielt fornøyd er vi dog med at han alltid tar seg tid på kort varsel når det gjelder barna, og at det er mulig å komme samme dag ved behov.Han viser tillit til mitt syn på situasjonen, og drøfter gjerne. Bengt har mange pasienter, og noen ganger kan det bli litt venting. Allikevel opplever jeg ikke at han stresser under samtale eller undersøkelse.

han er vennlig å finner fort ut hva som plaer deg,glad det finnes sånne leger.

lytter og fårståelsesfull,finner fort ut hva som plager deg og er meget vennlig og positiv på alle måter,og sier alltid at det klarer vi,jeg føler meg trygg.takk å lov at det finnes sånne leger,jeg er heldig som har han,kan ikke tenke meg noen annen lege.

Dyktig, lyttende og beroligende

Jeg har dessverre måttet bytte fastlege, da jeg har flyttet til et annet sted på Østlandet, men vurderte lenge å beholde dr Strøm, og heller foreta en lang reise hver gang jeg skulle besøke ham.

Jeg har hatt dr. Strøm som fastlege i mange år, og før det som "hovedlege" på Volvat. Han er alltid oppdatert på min journal, lytter, og er dyktig til å komme frem til hva som er problemet. Han "tegner og forteller" gjerne på en gul lapp og er meget beroligende. Han er effektiv, uten at du føler at han verker etter neste pasient på venterommet. Egen telefontid en gang i uken, og står du i telefonkø når denne tiden er over, slipper du likevel inn på telefonen til ham. Har han lovet å ringe tilbake med prøvesvar, gjør han det..

Det kan imidlertid være lang ventetid på å komme igjennom på telefonen for å få en time, men legesenteret har også mulighet for timebestilling på SMS.

Jeg kan anbefale dr. Strøm på det varmeste!

Veldig fornøyd!!

Dyktig lege som får meg til å føle meg trygg og godt ivaretatt. Får kjapt time om det er noe spesielt, og han tar ting på alvor!

Veldig bra fastlege

Jeg er bruker av mange deler av helsevesenet og har nok et bra sammenligningsgrunnlag.
Flott legekontor. Eget laboratorium. Meget hyggelige ansatte, alltid hjelpsomme og imøtekommende.
Alle leger har fast telefontid alle hverdager utenom en, da kan man ringe og uten problem få snakke med legen.
Kort ventetid. Har sms bestilling og helautomatisk betalingsautomat.
Strøm er flin til å lytte, flink til å forklare. Selv om han kan ha mye å gjøre går det ikke utover meg som pasient. Når jeg kommer inn har han den tid som trengs. Han er også flink når det gjelder å fatte en avgjørelse og gjøre det som da er nødvendig.
Time får jeg alltid på dagen om jeg trenger det.
En annen god ting, er at alle legene vikarierer for hverandre ved ferier osv, og det fungerer helt utmerket.