Kristin Terland

Storveien 7 1624 Gressvik
Kristin Terland er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Terland

Ikke fornøyd

Hatt Kristin som lege i 13 år, føler aldri at jeg har blitt tatt på alvor, følt at jeg har vært til bry når jeg har vært der.. Føler aldri jeg får nok tid, og at det blir bare å "rushe" seg gjennom, og at mine spørsmål og ønsker er dumme. Er ikke hos legen før jeg er syk, og da vil jeg gjerne få hjelp og forståelse..Bra med så mange bra vurderinger, synd at jeg har opplevd henne helt motsatt.

Anbefales

Har hatt henne som fastlege i 28 år og er veldig fornøyd. Alltid imøtekommende og lett å snakke med.

Det var med tungt hjerte da jeg måtte bytte fastlege fordi jeg flyttet fra Fredrikstad. Hun er sympatisk, god lytter og får deg til å føle deg sett og forstått. Flytter jeg tilbake vil jeg absolutt ha henne igjen!

Nydelig fastlege

Kjempefin fastlege som lytter til det du sier,tar deg på alvor,lett å nå henne på telefonen,og så har hun noen veldig greie kontorsøstre ;)

Den beste legen

En lege jeg føler bruker tid på meg og hører på hva jeg forteller...lett å få kontakt med og har ingen problem med å fortelle om ting jeg synes er vanskelige eller "flaut"