Kristin Terland

Ørebekk Legesenter AS

1988

Ørebekk Legesenter AS Telefonnummer69 32 86 0069 32 86 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storveien 7 1624 Gressvik
Kristin Terland er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Terland

God lege

Har tid og sender meg videre der hun ser at andre kan hjelpe. Hyggelig, og sier ting som de er. Har brukt henne i 26 år, og vet hun kjenner historien min og meg.

Kristin er en fantastisk lege som tar seg tid til hver enkelt pasient og lytter alltid! Kunne ikke vært mer fornøyd med fastlegen min!

Ikke fornøyd

Har hatt denne legen lenge og er ikke fornøyd. Virker som om hun ikke bryr seg og gidder ikke å undersøke grundig for å komme frem til grunnen bak symptomene. Får ofte svar om at det ikke er så farlig. Føler at jeg aldri finner ut av noe som helst og at hun ikke er oppdatert i faget.

Tilgjengelig, men virker ikke interessert i å undersøke

Hatt denne legen i 20 år, og har heldigvis kun vært innom 2-3 ganger. Undersøkelsene har vært minimale, og det som har blitt undersøkt må man forhandle seg til. Byttet lege nå i håp om å få en standard undersøkelse..... Anbefales ikke.

Dog skal det nevnes at sekretærene og øvrig personell er helt supre :)

Blir møtt med dårlig holdning

Denne legen tror ikke på deg, og får ting til å virke som bagateller. Virker heller ikke som om hun tror på noe type kronisksykdom, og er svært negativ og avviser det med engang.