Kristin Terland

Storveien 7 1624 Gressvik
Tlf: 69 32 86 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Terland er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Terland

Blir møtt med dårlig holdning

Denne legen tror ikke på deg, og får ting til å virke som bagateller. Virker heller ikke som om hun tror på noe type kronisksykdom, og er svært negativ og avviser det med engang.

Fantastisk

Hatt Kristin som lege i ca 25 år. En sympatisk lege som hører på hva pasienten sier og prøver å finne løsninger og samarbeide etter beste evne. Alltid blid og koselig.

Ikke fornøyd

Hatt Kristin som lege i 13 år, føler aldri at jeg har blitt tatt på alvor, følt at jeg har vært til bry når jeg har vært der.. Føler aldri jeg får nok tid, og at det blir bare å "rushe" seg gjennom, og at mine spørsmål og ønsker er dumme. Er ikke hos legen før jeg er syk, og da vil jeg gjerne få hjelp og forståelse..Bra med så mange bra vurderinger, synd at jeg har opplevd henne helt motsatt.

Anbefales

Har hatt henne som fastlege i 28 år og er veldig fornøyd. Alltid imøtekommende og lett å snakke med.

Det var med tungt hjerte da jeg måtte bytte fastlege fordi jeg flyttet fra Fredrikstad. Hun er sympatisk, god lytter og får deg til å føle deg sett og forstått. Flytter jeg tilbake vil jeg absolutt ha henne igjen!

Nydelig fastlege

Kjempefin fastlege som lytter til det du sier,tar deg på alvor,lett å nå henne på telefonen,og så har hun noen veldig greie kontorsøstre ;)

Den beste legen

En lege jeg føler bruker tid på meg og hører på hva jeg forteller...lett å få kontakt med og har ingen problem med å fortelle om ting jeg synes er vanskelige eller "flaut"

årets fastlege :)

Tililitsvekkende dame, som alltid "ser" deg som pasient.
Aldri vært noe alternativ å bytte etter mer enn 20 år.

Empatisk lege

Utviser empati og forståelse! Føler jeg kan si alt til Terland, både fysiske og psykiske plager. Hadde henne som fastlege i mange år før jeg flyttet til utlandet. Flere i min familie bruker henne og sier det samme.

Flott dame!

Erfaringene ligger noen år tilbake, og jeg var hos henne kun ved to-tre anledninger. Jeg opplevde henne som ærlig, direkte, "fresh", effektiv, lett å få tillit til, og hvis jeg ikke allerede hadde hatt en super fastlege ville hun vært et naturlig førstevalg.

Super lege

Veldig fornøyd, lytter til hva jeg har og si og kommer med anbefalinger og hjelp både over telefon og på legebesøket..