Kristin Terland

Ørebekk Legesenter AS

Autorisasjon (1988)

Kristin Terland er en av 72 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Kristin Terland

Blir møtt med dårlig holdning

Denne legen tror ikke på deg, og får ting til å virke som bagateller. Virker heller ikke som om hun tror på noe type kronisksykdom, og er svært negativ og avviser det med engang.

Fantastisk

Hatt Kristin som lege i ca 25 år. En sympatisk lege som hører på hva pasienten sier og prøver å finne løsninger og samarbeide etter beste evne. Alltid blid og koselig.

Ikke fornøyd

Hatt Kristin som lege i 13 år, føler aldri at jeg har blitt tatt på alvor, følt at jeg har vært til bry når jeg har vært der.. Føler aldri jeg får nok tid, og at det blir bare å "rushe" seg gjennom, og at mine spørsmål og ønsker er dumme. Er ikke hos legen før jeg er syk, og da vil jeg gjerne få hjelp og forståelse..Bra med så mange bra vurderinger, synd at jeg har opplevd henne helt motsatt.

Anbefales

Har hatt henne som fastlege i 28 år og er veldig fornøyd. Alltid imøtekommende og lett å snakke med.

Det var med tungt hjerte da jeg måtte bytte fastlege fordi jeg flyttet fra Fredrikstad. Hun er sympatisk, god lytter og får deg til å føle deg sett og forstått. Flytter jeg tilbake vil jeg absolutt ha henne igjen!