Arne Torkelsen

Skiptvet legekontor

Autorisasjon (1994)

Arne Torkelsen er en av 3 fastleger i Skiptvet

Siste vurderinger av Arne Torkelsen

Yes jeg har endelig fått en fastlege som ser meg😍

Hva kan jeg si om Arne...

- ser deg
- forstår deg
- er med på å hjelpe deg...
- respektere deg
Første møte jeg hadde med Arne, så fikk jeg tårer i øynene mine. Min tidligere fastlege som jeg hadde tok meg aldri seriøst. Følt at når jeg går inn med et problem, så går jeg ut som en idioti.
Endelig når jeg fikk Arne som min fastlege, så når jeg var hos han første gang. Så forklarte jeg situasjonen min, Arne hørte på og for en rolig og behagelig fastlege...
Jeg begynner nå å få troa på leger igjen..
Så Arne jeg syns det er veldig trist at du snart slutter.. da veit jeg nesten ikke helt hva jeg skal gjøre...
Så er det noen som ønsker å bytte fastlege, så anbefaler jeg bytt til Arne. 😊

Trygg og meget hyggelig

Har meget god kunnskap. Og forklarer og viser hva man bør gjøre. Jeg føler meg trygg når jeg er hos han og han viser meget god medmenneskelighet

Trivelig type

Virker som en god lege som bryr seg. Følger opp jevnlig og henviser videre om nødvendig. Tar seg god tid til å snakke litt. Litt distre som de dyktigste mennesker er, men jeg synes det er kjekt med en lege som liker å prate litt om alt mulig.

Lege med manglende sympati

Arne Torkelsen er en kompetent lege,Men burde bli litt bedre til og lytte til pasienten sin.Samt ikke legge bekymringer på pasienten.

Lege som lytter på hva jeg har å si

Han er en lege som tar vare på alle i alle aldre. Bruker god tid. som mitt barnebarn( 4) sier: doktor Arne er snill og jeg får ikke vont når han stikker i fingeren.