Arne Torkelsen

Tlf: 69 80 69 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Torkelsen er en av 3 fastleger i Skiptvet

Siste vurderinger av Arne Torkelsen

Trivelig type

Virker som en god lege som bryr seg. Følger opp jevnlig og henviser videre om nødvendig. Tar seg god tid til å snakke litt. Litt distre som de dyktigste mennesker er, men jeg synes det er kjekt med en lege som liker å prate litt om alt mulig.

Lege med manglende sympati

Arne Torkelsen er en kompetent lege,Men burde bli litt bedre til og lytte til pasienten sin.Samt ikke legge bekymringer på pasienten.

Lege som lytter på hva jeg har å si

Han er en lege som tar vare på alle i alle aldre. Bruker god tid. som mitt barnebarn( 4) sier: doktor Arne er snill og jeg får ikke vont når han stikker i fingeren.

Fastlegen min:)

En lege som viser stor forståelse både til fysiske og prykiske plager. Lytter til det en har på hjertet og gjør alt for å hjelpe. Har bare en ting å si, vile ikke valgt en annen lege til å være min fastlege

Kjempe fornøyd!

Jeg har vel aldri vært så fornøyd med fastlege som jeg er nå. Han lytter veldig godt,og er lett og prate med. Tar seg god tid på timen,og stresser ikke. Kanskje LITT rask med å forklare om feks en diagnose e.l men dette er fort gjort å finne ut av selv.

Veldig flink med barn,da jeg har selv to små barn,som syntes det er helt greit å gå til doktor Arne.

Tipp topp tommel opp

Er veldig fornøyd med legen min

Veldig bra lege som er flink til å lytte, ta deg på alvor. Forklarer så jeg skjønner hva han mener. Sender videre til røntgen, spesialist ved behov. Bruker også litt ekstra tid om behovet er der.

suveren lege

flink til og lytte, ordner ting på en grei måte, skjønner hva han sier. Så generelt sett meget fornøyd med min fastlege.