Bjørn Einar Tutvedt

Begby Legekontor Mann, 62 år

Autorisert1985
Ledige plasser 263 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Begby Legekontor

Helneveien 1B 1639 Gamle Fredrikstad
Bjørn Einar Tutvedt er en av 69 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bjørn Einar Tutvedt

Ikke faglig oppdatert eller ansvarsfull

Opplevde at denne legen ikke overholdt sine plikter i form av vikar for egne pasienter ved fravær og at han fremstod lite oppdatert faglig sett. Han sa til meg at man ikke kunne måle CRP hos barn "fordi den spratt opp og ned hele tiden", og anbefalte meg å vente til etter kl 16 for å ta barnet med på legevakten for undersøkelse (som han plikter å stå for når man melder inn et akutt sykt barn på hans liste vel innenfor hans vanlige arbeidstid). Barnet hadde hatt høy feber på fjerde døgnet og trengte både legeundersøkelse og CRP-måling for å se om det hadde alvorlig infeksjon. Da jeg konfronterte ham med dette, sa han at han hadde så mye å gjøre og at det var vanskelig å være fastlege. Selv ble jeg tilbudt sykmelding med diagnosen "psykisk reaksjon på sykdom hos barn" for å være hjemme med barnet mitt i denne perioden. Jeg kan med andre ord ikke anbefale denne legen.

den beste legen jeg har hatt !!!

Har hvert på Begby legekontor i 15år å er meget fornøyd fort time hyglige tar seg tid flinke til å ta prøver å raskt svar :)))

Anbefales ikke!

+ får time raskt
+hyggelig kontordame

- lite engasjert lege.
- dårlig på å undersøke. Finner ofte diagnoser ved kun å prate, og får medisiner for det.
- kunne skrevet mye,men forholder meg til reglene.

100% imøtekommende.

Jeg har hatt Tutvedt som fastlege i mange-mange år,og ville ALDRI byttet til noen annen. Han tar imot uansett om det er egne pasienter eller andre.Både legen og Sykepleieren Kristin er jeg 100% fornøyd med. Om det er problemer,kommer jeg og :mine:inn samme dag. Har aldri på alle de årene fått beskjed om og komme en annen dag.

Fornøyd

Tilgjenglig, får raskt time. Tar seg tid til og lytte, og en får det en trenger.