Ivar Henrik Udnæs

Laboratoriegaten 100 1632 Gamle Fredrikstad
Ivar Henrik Udnæs er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ivar Henrik Udnæs

En lege at stole på

Skipperen har 30 års fartstid hos lege Ivar Udnæs.
Jeg har blitt sydd og lappet på, fått nøyaktig oppfølging,
i sårbehandling, efter sykehus opphold, ben brudd og
allehånde lidelser som kommer med årene. Fastlegen min ser meg, bryr seg om meg, og er følgelig en trygg første skanse i møte med helsevesenet.

Han er en fantastisk lege som tar seg god tid til deg når du har time. Noen ganger kan det være litt vente tid, men det føler jeg at jeg får igjen for når det er min tur.

Han er flink til å følge opp og høre på problemene. Han kommer med gode løsninger.

Han er også utrolig snill og omtenksom. En som vet hva han gjør.

Fraværende

Jeg opplever legen som uinteressert og fraværende. Jeg har selv måttet finne veien til spesialister som har gitt meg riktig hjelp og veiledning for kroniske plager. Valgte til slutt å bytte lege. Kan ikke anbefale denne legen.

Skuffende oppfølging

Vi har brukt denne legen i noen år, og vært fornøyd tidligere. Mulig vi har vært så fornøyd fordi vi ikke har stått ovenfor de store medisinske utfordringene og dermed hatt lite behov for legetjenester.
Den senere tid har han imidlertid virket sliten og uinteressert, og ikke fulgt opp aktuell informasjon på den måten vi forventer av en doktor.
Jeg er skuffet over måten legen har møtt eller hjulpet oss med utfordringene våre på. Jeg ville ikke anbefale mine venner denne legen.

En fantastisk dyktig lege for meg og min familie

En fantastisk legge som ser meg og min familie.Føler alltid at han vil mitt beste og finner gode løsninger.