Ivar Henrik Udnæs

Laboratoriegaten 100 1632 Gamle Fredrikstad
Ivar Henrik Udnæs er en av 68 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ivar Henrik Udnæs

En lege at stole på

Skipperen har 30 års fartstid hos lege Ivar Udnæs.
Jeg har blitt sydd og lappet på, fått nøyaktig oppfølging,
i sårbehandling, efter sykehus opphold, ben brudd og
allehånde lidelser som kommer med årene. Fastlegen min ser meg, bryr seg om meg, og er følgelig en trygg første skanse i møte med helsevesenet.

Han er en fantastisk lege som tar seg god tid til deg når du har time. Noen ganger kan det være litt vente tid, men det føler jeg at jeg får igjen for når det er min tur.

Han er flink til å følge opp og høre på problemene. Han kommer med gode løsninger.

Han er også utrolig snill og omtenksom. En som vet hva han gjør.

Fraværende

Jeg opplever legen som uinteressert og fraværende. Jeg har selv måttet finne veien til spesialister som har gitt meg riktig hjelp og veiledning for kroniske plager. Valgte til slutt å bytte lege. Kan ikke anbefale denne legen.

Skuffende oppfølging

Vi har brukt denne legen i noen år, og vært fornøyd tidligere. Mulig vi har vært så fornøyd fordi vi ikke har stått ovenfor de store medisinske utfordringene og dermed hatt lite behov for legetjenester.
Den senere tid har han imidlertid virket sliten og uinteressert, og ikke fulgt opp aktuell informasjon på den måten vi forventer av en doktor.
Jeg er skuffet over måten legen har møtt eller hjulpet oss med utfordringene våre på. Jeg ville ikke anbefale mine venner denne legen.

En fantastisk dyktig lege for meg og min familie

En fantastisk legge som ser meg og min familie.Føler alltid at han vil mitt beste og finner gode løsninger.

Omtenksom.

En person som er mer en bare en særdeles dyktig lege. Lyttende, stor omtanke, oppriktig, sprer glede, ett flott med menneske. Dette er en person som du rett og slett blir glad i. Som pasient kan du stole 100% på att han gjør alt for og hjelpe deg når helsa svikter, enten det er fysisk,psykisk eller begge deler!

Ingen over, ingen ved siden av!

Fantastisk lege som virkelig bryr se om pasientene sine og er meget dyktig! Har også alltid et smil på lur og en lun og fin humor noe som er viktig når du kommer og er langt nede. Handler med engang, ingen søknader som blir liggende der. Han er bare fantastisk!!

Den beste legen jeg har hatt

Foeler meg baade sett og hoert. Alltid blid og hyggelig, positiv og oppmuntrende. Tar meg alltid paa alvor.

Solid omsorgsperson

Ivar viser stor interesse for meg og hele min familie, som også er hans pasienter. Han er faglig veldig sterk, en solid og ydmyk mann og jeg stoler fullt på ham.

Min eneste fastlege, er veldig fornøyd

Har vært min fastlege siden jeg ble født. Har god almenn legekunskap, men er selvfølgelig ingen spesialist. Han har gjort noen bommerter, men er veldig flink. Han er flink til å høre på meg.

Beste legen i Norge

En utrolig hyggelig og forståelsefull lege. Har tatt seg tid til forskjellige problemer jeg har hatt med astmaen min og sitter med stor kunnskap på de fleste områder. Lege for både faren og broren min og alle er like fornøyde.

Den beste legen

Ivar Udnæs kan sitt fag. I tillegg er han hyggelig, tar seg tid og er god på kommunikasjon. Jeg føler jeg blir tatt på alvor.

Den eneste legen jeg har hatt og vil ikke bytte med moen!

En lege som alltid er blid og hyggelig og som alltid tar seg god tid og lytter til det du har på hjerte! En lege som ser akkurat deg, og som ser på deg når han eller jeg snakker og ikke ser på pc skjermen. :):)

Meget dyktig lege.

Denne legen er meget dyktig og intellingent og har sans for kreative løsninger, også alternative. Fantasticus ;-)

Super fastlege

Han er omgjengelig og en meget dyktig lege.
KOmmer veldig fort inn til legen. Har løsninger på det meste.

Superdoktor

Tar seg tid og gir trygghet.kan snakke både om og rundt grunnen til henvendelse samt sette det i perspektiv.

God og tillitsfull

Lytter alltid til mine spørsmål.
Er behjelpelig og rask med videreformidling til spesialistvurdering etc..
Har vært min fastlege siden 80-tallet.
Føler ingen behov til å bytte lege.