Karoline Lund

Autorisasjon (1993)

Karoline Lund er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Karoline Lund

Dyktig og lyttende

Oppdatert på faget, varm og blid. Gir trygghet og skaper tillit. Tar seg tid til pasienten og følger opp i etterkant.

Trygg og ekstremt flink

Fantastisk lege som er kunnskapsrik, tar vare på deg og er villig til å lytte. Alltid hyggelig å komme dit, drar like fornøyd hver gang.

Fantastisk lege!

Dette er den beste legen jeg kunne fått. Har aldri følt at hun ikke har lyttet til meg og har det vært krise så har hun uansett fikset tid i kalenderen til meg. Hun er familielegen vår, og har støttet oss gjennom tunge stunder og fått meg opp fra en dyp dal når jeg slet psykisk. Hun er en meget kompetent og kunnskapsrik lege og tar deg alltid på alvor! Takk for at du er den du er, Karoline:)

Beste legen ever!

Jeg er utrolig fornøyd med Karoline Van Der Hagen som fastlege og jeg vil aldri bytte lege. Hun er flink, hyggelig, rettferdighet og informerende.

Utrolig flink og dyktig lege

En lege som virkelig tar deg på alvor, lytter og hjelper deg. Absolutt fornøyd og kunne ikke tenke meg en annen lege. Vi er tre generasjoner i familien som bruker henne som fastlege og er vi strålende fornøyd med det.