Tord Winsnes

St. Marie gate 96/98 1706 Sarpsborg
Tord Winsnes er en av 48 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Tord Winsnes

Dyktig

Jeg opplever meg ivaretatt hos denne legen. Henviser videre når det er nødvendig, tar meg på alvor. Desverre svært lang ventetid, alltid.

Rolig og vennlig

Føler trygghet ved besøk.
Henviser til nødvendig spesialist og foretar undersøkelser når han mener det er nødvendig.

Følger dårlig opp

Dette er en lege som er hyggelig og bruker god tid på deg, men det meste av tiden er han fullt ut konsentrert i å skrive side opp og side ned i journalen din. Som nevnt tidligere her har han en tendens til å "se an ting", og det fører til at man kan gå en god stund med plager før det blir gjort noe med, men kan også reagere raskt når det er nødvendig og gi deg den hjelpen du trenger. Kan være veldig dårlig på å følge opp ting, så du som pasient må noen ganger minne ham på etterkontroller og regelmassige prøver/tester som bør ivaretas.

Ikke noe jubel

Han er veeeeldig treg. Har stadig kommet med problemer som han ikke tar ordentlig tak i, og vil heller "avvente det" situasjonen. Som sagt tidligere, vanskelig å få resept uten at det er livsviktig. Har senere gått til en annen lege som ikke nølte et sekund på å gi diagnose. Lang ventetid, sitter hver gang i over 1 time..

En jeg kan stole på.

Jeg opplever ham som veldig ansvarlig og at jeg blir tatt på alvor.
Veldig flink til å sørge for at ting blir undersøkt skikkelig.
Har en klar opplevelse av at han respekterer meg og har tid til meg.

Lenge å vente på å komme inn til, men det betyr vel bare at han tar seg godt tid med hver enkelt.
Har opplevd å sitte opp til nesten to timer på venterommet om jeg har time litt utpå dagen, men sjelden det er så lenge. Dette er vel bare et resultat av at han ikke "jager" folk på dør med en gang de er kommet inn.

Jeg kunne ikke tenke meg å bytte fastlege.