Kristian Furuseth

Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Kristian Furuseth er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Kristian Furuseth

Morsom lege

Dette er den beste legen jeg har vært hos. Lytter, godtar forslag selv om han har forslag selv (er ikke typen - vet best typen). Han iverksetter også det som vi har blitt enig om.

Så fornøyd med min fastlege!!

Kristian er kunnskapsrik, empatisk og grundig. I tillegg har han en lun humor som gjør besøket hyggelig, selv om omstendighetene sjelden er det. Han er effektiv og konstruktiv og positiv i all sin gjørmen og laden. Han har vært familiens lege siden 1985 - er SÅ glad for fastlegen vår!!

Kristian har skjønt at ikke alle er A4 mennesker og har symptomer etter boka. Han har alltid tid til å lytte og har vært en stor støtte for meg i mange år. Kan ikke få fullrost ham nok.

Den beste av de beste

Familiens fastlege siden 1983.
Stor kunnskap og innlevelse...
God og avslappende atmosfære...
Effektiv, respektfull og tydelig uten å støte...
Stort faglig kontaktnett...
Lyttende...
Tar seg tid til å se deg...
Den beste av de beste......

Utrolig dyktig lege

Har hatt Kristian meste parten av livet mitt og er meget fornøy. Han tar meg på alvor og er alltid like hyggelig og empatisk. Han gir den hjelpen man trenger på en fin måte, og søker hjelp der han vet andre kan mer. En utrolig dyktig lege, som har både det faglige på plass og ikke minst er medmennesklig. Synes de andre som jobber på legekontoret også er veldig flinke og hyggelige.