Kristian Furuseth

Solli Klinikk

1980

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Solli Klinikk
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Tlf: 63 94 85 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristian Furuseth er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Kristian Furuseth

Umoden og humørsyk

Han holder tilbake viktig info fra undersøkelser. (Be om kopi av undersøkelser hjem i tillegg, så kan du vurdere det selv. Det kan hende du får et svadasvar i posten fra han, etter en undersøkelse,.) Initiativfattig, tar ikke grep, man må be om henvisninger selv. virker ikke som han er oppdatert eller vet hva han bør gjøre. Han er humørsyk og kommer du med løsninger selv, så blir han som et snurt barn og kan komme med en skremmende diagnose for å understreke sin tilkortkommenhet. ingen skal fortelle han noe. Sure sekretærer,kan tyder på et elendig arbeidsmiljø, mye forsinkelser. Har ingen forlag om en undersøkelse ikke viser et svar, da må du be om en fortsettelse selv,om du ikke vil det skal stoppe der, for han vet ikke hva han bør gjøre.

Initiativløs, uoppdatert og slurvete

Har hatt min far som pasient i en årrekke. Gjør banale feil som å ikke sjekke Felleskatalogen for medisiner som ikke skal tas sammen. Tar ikke initiativ. For eksempel dersom man ikke selv ber om spesifikke behandlinger eller intervensjon samme hvor innlysende de er skjer det ingenting. Lite oppdatert på ny litteratur og utvikling innen feltet.

Beste fastlege

Svært fornøyd med Dr. Furuseth. Vi har alltid en god dialog og jeg føler jeg blir godt ivaretatt ved mine ulike sykdommer. Han er faglig dyktig og trivelig lege med god pasient kontakt.

Morsom lege

Dette er den beste legen jeg har vært hos. Lytter, godtar forslag selv om han har forslag selv (er ikke typen - vet best typen). Han iverksetter også det som vi har blitt enig om.

Så fornøyd med min fastlege!!

Kristian er kunnskapsrik, empatisk og grundig. I tillegg har han en lun humor som gjør besøket hyggelig, selv om omstendighetene sjelden er det. Han er effektiv og konstruktiv og positiv i all sin gjørmen og laden. Han har vært familiens lege siden 1985 - er SÅ glad for fastlegen vår!!

Kristian har skjønt at ikke alle er A4 mennesker og har symptomer etter boka. Han har alltid tid til å lytte og har vært en stor støtte for meg i mange år. Kan ikke få fullrost ham nok.

Den beste av de beste

Familiens fastlege siden 1983.
Stor kunnskap og innlevelse...
God og avslappende atmosfære...
Effektiv, respektfull og tydelig uten å støte...
Stort faglig kontaktnett...
Lyttende...
Tar seg tid til å se deg...
Den beste av de beste......

Utrolig dyktig lege

Har hatt Kristian meste parten av livet mitt og er meget fornøy. Han tar meg på alvor og er alltid like hyggelig og empatisk. Han gir den hjelpen man trenger på en fin måte, og søker hjelp der han vet andre kan mer. En utrolig dyktig lege, som har både det faglige på plass og ikke minst er medmennesklig. Synes de andre som jobber på legekontoret også er veldig flinke og hyggelige.

Den beste legen jeg har hatt

Kristian Furuseth er en aktivt lyttende lege, som alltid møter meg med respekt, uansett om det er små eller store plager. Furuseth er en lege jeg har tillit til, og som jeg ikke får fullrost nok.
Legesekretærene på Solli klinikk er også viktige "brikker" i teamet, de yter alltid rask og solid service og gir trøst og støtte når man har behov for det. Både Furuseth og legesekretærene "ser" pasientene. Hurra for legen min og legesekretærene!

Den aller beste.

Etter å ha vært hos mange andre leger som ikke har kunnet hjelpe, med min sønn, datter, mor og meg selv, har Kristian Furuseth klart å stille riktig diagnose hver gang. Da først har vi fått hjelp. Dette er det viktigste en lege skal gjøre.
Han har en egen evne til å se hele deg. Han gir trygghet. I tillegg har han en lun form for humor, hvilket heller ikke er skadelig.
Kristian Furuseth er en mennesklig og klok mann.