Kristian Furuseth

Solli Klinikk

1980

Solli Klinikk Telefonnummer63 94 85 5063 94 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Kristian Furuseth er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Kristian Furuseth

Umoden og humørsyk

Han holder tilbake viktig info fra undersøkelser. (Be om kopi av undersøkelser hjem i tillegg, så kan du vurdere det selv. Det kan hende du får et svadasvar i posten fra han, etter en undersøkelse,.) Initiativfattig, tar ikke grep, man må be om henvisninger selv. virker ikke som han er oppdatert eller vet hva han bør gjøre. Han er humørsyk og kommer du med løsninger selv, så blir han som et snurt barn og kan komme med en skremmende diagnose for å understreke sin tilkortkommenhet. ingen skal fortelle han noe. Sure sekretærer,kan tyder på et elendig arbeidsmiljø, mye forsinkelser. Har ingen forlag om en undersøkelse ikke viser et svar, da må du be om en fortsettelse selv,om du ikke vil det skal stoppe der, for han vet ikke hva han bør gjøre.

Initiativløs, uoppdatert og slurvete

Har hatt min far som pasient i en årrekke. Gjør banale feil som å ikke sjekke Felleskatalogen for medisiner som ikke skal tas sammen. Tar ikke initiativ. For eksempel dersom man ikke selv ber om spesifikke behandlinger eller intervensjon samme hvor innlysende de er skjer det ingenting. Lite oppdatert på ny litteratur og utvikling innen feltet.

Beste fastlege

Svært fornøyd med Dr. Furuseth. Vi har alltid en god dialog og jeg føler jeg blir godt ivaretatt ved mine ulike sykdommer. Han er faglig dyktig og trivelig lege med god pasient kontakt.

Morsom lege

Dette er den beste legen jeg har vært hos. Lytter, godtar forslag selv om han har forslag selv (er ikke typen - vet best typen). Han iverksetter også det som vi har blitt enig om.

Så fornøyd med min fastlege!!

Kristian er kunnskapsrik, empatisk og grundig. I tillegg har han en lun humor som gjør besøket hyggelig, selv om omstendighetene sjelden er det. Han er effektiv og konstruktiv og positiv i all sin gjørmen og laden. Han har vært familiens lege siden 1985 - er SÅ glad for fastlegen vår!!