Bjørn Øvregard

Askim Legesenter

1997

Askim Legesenter Telefonnummer69 81 96 0069 81 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skolegata 11 1830 Askim
Bjørn Øvregard er en av 12 fastleger i Askim

Siste vurderinger av Bjørn Øvregard

Fantastisk person

Tar seg god tid, lytter og hjelper til. Har alltid tid til deg, ser deg. Tvers igjennom en fantastisk dyktig lege. Damene i resepsjonen er også alltid hyggelige og hjelpsomme.

Den beste lege jeg har hatt

Vil gjerne tilbake til han. Byttet dessverre da han begynte med privat, dette angrer jeg på . Vil ha deg tilbake Bjørn. <3

Den beste lege Bjørn Øvregard

Veldig bra eksempel til alle leger. Han bryr seg høyt om mine problemer og gir bra behandling. Jeg er meget fornøyd med han og jeg har full tillit til :-)

En meget dyktig lege

Han bruker tid til sine pasienter. Lytter alltid og tar deg seriøst. Ærlig og dyktig lege. Dessverre er det ofte lang ventetid for å få time og dessverre ofte forsinket.
Kølapp systemet på venteværelset er moden for utskifting. Digitalt må kunne ordnes, samt mer lydisolert der du snakket med kontorpersonale

Fantastisk tar seg tid og bryr seg.

Det så mye å si at jeg må dedikere røkekutt og sunnere livsstil til legen min og ikke er den første til å dele ut en sykmelding.
Har stilt opp i største selvfølgelighet utenom vanlig arbeidstid når jeg var meget syk.
Det er så godt at går å gi positivt tilbake meldinger.