Hasibullah Amiri

Gågata 5 2211 Kongsvinger
Hasibullah Amiri er en av 18 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Hasibullah Amiri

Empatisk, klok, kunnskapsrik

Han kan hjelpe, han ønsker å hjelpe, han har tid og kunnskap. Han ser meg som menneske. Håper han kan klones.

Trygg og kunnskapsrik

Legen tar seg tid til å lytte og tar deg på alvor.
Har god empati.
Rask til å svare.
Meget kunnskapsrik lege.
Han klarte å løfte meg opp fra å være nedbrutt på en time.

En hyggelig, god lege

Jeg er godt fornøyd med denne legen. Han er imøtekommende, forståelsesfull, blid og høflig. Jeg føler han bryr seg og kan sitt yrke.

Foreløpig fornøyd

Dr Amiri er en blid og vennlig lege. Sender henvisning der det trengs og følger opp. Men kan virke sikker i sine meninger og det kan noen tolke feil. Min tilstand er kronisk og med en vanskelig lokasjon for leger å finne ut av så det er bedre med en god dialog og flere behandlere enn å krangle.

Det finnes mye værre leger her på Kongsvinger, som bare gir deg smertestillende og sender deg hjem igjen! Da kan man fort ende opp mye værre.

FORNØYD!!!!!

Så lenge Dr. Amiri er lege på Kongsvinger, så kommer jeg til å beholde han! Ser andre negative vurderinger her på siden, men kjenner ikke igjen noen av di sidene hos ham! Stiller opp ifra første minutt, å spør hele tiden "Hva trenger du, eller hva kan JEG gjøre for deg" Ville alldri ha byttet han som min fastlege. Har kommet på møter etter arbeidstid og setter av 1 hel dag til slike møter for sine pasienter++++ Trenger flere leger som han.