Hasibullah Amiri

Gågata Legesenter DA Mann

AutorisertUkjent
Ledige plasser 195 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Gågata Legesenter DA

Gågata 5 2211 Kongsvinger
Hasibullah Amiri er en av 14 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Hasibullah Amiri

FORNØYD!!!!!

Så lenge Dr. Amiri er lege på Kongsvinger, så kommer jeg til å beholde han! Ser andre negative vurderinger her på siden, men kjenner ikke igjen noen av di sidene hos ham! Stiller opp ifra første minutt, å spør hele tiden "Hva trenger du, eller hva kan JEG gjøre for deg" Ville alldri ha byttet han som min fastlege. Har kommet på møter etter arbeidstid og setter av 1 hel dag til slike møter for sine pasienter++++ Trenger flere leger som han.

Den beste legen jeg har hatt

Blid, imøtekommende, har tatt meg på alvor fra første stund og hjulpet meg utrolig mye. Kan ikke få fullrost dr.Amiri nok for det han har gjort for meg.

Behagelig vesen men hjelper lite hvis man ikke får hjelp.

Trodde han hørte på meg, men følte meg fort overkjørt. Ingen oppfølging, hennvisninger osv.
Byttet lege,fikk henvisnig og hjelp videre.

Helt utrolig vanskelig, uten om akkurat det som står i boka.

Det merkelig hvordan en lege, som skal ta "vare på oss" skal være sååå selvsentrert, angående kunnskap, hva som står skrevet osv. Har noen års erfaringer i livet selv , og vil gjerne ha ett...eller kanskje til og med to ord med i laget om mitt liv.
Jeg har møtt smil og noe forståelse ; ja.
Så blir det brått slutt....
Vil ikke anbefale denne legen, om det ikke ar for "enklere" ting. da tror jeg det går greit.

Ikke bra....

Virker hyggelig og imøtekommende helt til han gjør en "tabbe" og du konfronterer han med det. Lover mye, men holder ikke ord..