Hasibullah Amiri

Gågata 5 2211 Kongsvinger
Hasibullah Amiri er en av 15 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Hasibullah Amiri

FORNØYD!!!!!

Så lenge Dr. Amiri er lege på Kongsvinger, så kommer jeg til å beholde han! Ser andre negative vurderinger her på siden, men kjenner ikke igjen noen av di sidene hos ham! Stiller opp ifra første minutt, å spør hele tiden "Hva trenger du, eller hva kan JEG gjøre for deg" Ville alldri ha byttet han som min fastlege. Har kommet på møter etter arbeidstid og setter av 1 hel dag til slike møter for sine pasienter++++ Trenger flere leger som han.

Den beste legen jeg har hatt

Blid, imøtekommende, har tatt meg på alvor fra første stund og hjulpet meg utrolig mye. Kan ikke få fullrost dr.Amiri nok for det han har gjort for meg.

Behagelig vesen men hjelper lite hvis man ikke får hjelp.

Trodde han hørte på meg, men følte meg fort overkjørt. Ingen oppfølging, hennvisninger osv.
Byttet lege,fikk henvisnig og hjelp videre.

Helt utrolig vanskelig, uten om akkurat det som står i boka.

Det merkelig hvordan en lege, som skal ta "vare på oss" skal være sååå selvsentrert, angående kunnskap, hva som står skrevet osv. Har noen års erfaringer i livet selv , og vil gjerne ha ett...eller kanskje til og med to ord med i laget om mitt liv.
Jeg har møtt smil og noe forståelse ; ja.
Så blir det brått slutt....
Vil ikke anbefale denne legen, om det ikke ar for "enklere" ting. da tror jeg det går greit.

Ikke bra....

Virker hyggelig og imøtekommende helt til han gjør en "tabbe" og du konfronterer han med det. Lover mye, men holder ikke ord..

Skuffet...

Førsteinntrykket av Amiri er veldig bra. Han lover god oppfølging, og sender henvisning videre når det er nødvendig.
Men etter ei tid sviktet dette. Flere henvisninger ble sendt feil, noe han ikke ville ta skylden for selv. Han brøt avtale etter avtale.
Han ble hissig da jeg konfronterte han om dette, tålte ikke kritikk. Han avviste meg som pasient, og nektet å snakke mer med meg og å behandle meg videre.
Så jeg fikk til slutt ikke annet valg enn å bytte lege.

Den værste legen.

Han følger ikke opp sine gravide pasienter på en god/forsvarlig nok måte. Pleierne på kontoret er medhjelpelige og snille.

Svikter når det gjelder.

Dr.Amiri er ikke min personlige lege, men jeg har mye erfaring med ham (og legesenteret) pga familiemedlemmer som trenger følge/assistanse ved besøk.

Etter et par besøk sitter man igjen med samme mening som de andre her; Han lytter, stiller opp og forstår. Problemet er at når det virkelig gjelder så svikter han totalt. Han går tilbake på avtaler, følger ikke opp og avviser pasienten.

Hvis det er noen andre leger ledig; ikke velg Dr.Amiri.

Bytter aldri lege igjen!

Første besøk i dag, fantastisk lege! Så straks meg og mitt problem pg fant løsninger. Satt raskt opp nødvendige møter med NAV og lover god oppfølging, både helsemessig men også innen for nav systemet som kan være utfordrende hører og ser passienten med en gang, har tid til deg :)

Ny fastlege!

Jeg har fått dr. Amiri som fastlege og vært hos han en gang. Han er snill, imøtekommende og tar deg på alvor! Han respektere deg og ga meg råd på det jeg lurte på. Han kommer jeg til å trives med!

Behagelig lege

Behagelig lege som tar seg tid og lytter, men kontorpersonalet er mindre hyggelig. Bjeffer og kjefter og man må ofte vente lenge på time.

Beste lege som finnes!

Har TID til deg, selv om han er forsinket. Lytter og SER deg som person, han hjelper både kropp og sjel...

Tror man skal lete lenge etter en bedre lege

Hasibullah er en fantastisk lege. Han har alltid tatt seg tid til å lytte, ikke en lege som sitter og stirrer på en pc-skjerm og svarer mer eller mindre ja og nei mens han skriver på pc
For min egen del så har han vært en skikkelig pådriver i forhold min kroniske tilstand. Stillt opp på møter med arbedsgiver, nav osv... selv på sin fritid...