Bergljot Aune

1978

Bergljot Aune er en av 6 fastleger i Tynset

Siste vurderinger av Bergljot Aune

Tryggheten sjøl

Denne legen har både jeg og flere i min familie hatt i mange år. Hun tar seg tid, er oppriktig interessert i deg som menneske og pasient.
Hun er etterspurt så litt ventetid må man bare regne med - men virkelig verd å vente på.
Bedre lege kan man ikke ønske seg!

En lege med varmt hjerte som bryr seg

Har hatt denne legen i flere år. Nesten en "huslege" å regne. Hun tar deg på alvor. Er god til å lytte og stille spørsmål. Hive deg ikke ut før hun har undersøkt deg. Bryr seg om både sykdommen og personen. Er nok en "ja" lege. Det betyr at jeg noen ganger har måttet vente litt. DET har blitt mye bedre! Hun virker ung til sinns. Helt oppdatert på ny teknologi også.

Så som så...

Virker lite interessert i både pasient og fag. Distré og stresset. Lar seg lett stresse av barneskrik.
Roter med henvisninger, så pasienten selv må undersøke om ting er sendt selv flere ganger.
Virker klar for pensjonstilværelsen.

Den beste legen jeg har hatt.

Har hatt samme fastlege siden 1988.Har bestandig blitt tatt godt i mot,fått hjelp til det jeg har trengt.og det man har blitt enig om,har blitt fulgt opp videre.Eneste lille minuset jeg vil sette.Er at hun har så mange pasienter,at ventetiden for time er noe lang.