Arne Johan Dyrstad

Fjellgata 17 2212 Kongsvinger
Arne Johan Dyrstad er en av 15 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Arne Johan Dyrstad

Flink og effektiv.

Har hatt Dyrstad i mange år og er svært fornøyd med ham. Han er interessert, blid og hyggelig, en som SER pasienten, og til og med hender tar seg tid til en ekstra liten prat - og en klem når det trengs.
Vil ikke bytte med noen annen, selv om jeg har flytta fra Kongsvinger.

Mulig å få kontakt med legen???

Nå har jeg prøvd å ringe til legen 8 ganger de siste 3 ukene. Har ventet i telefonkø i ca 15 - 20 minutter hver gang før jeg la på. Har aldri fått noen svar. Bare telefonsvareren som forteller det samme.. Her burde de bli bedre på å svare på telefonen. Bytter lege så snart jeg får den som jeg ønsker.

Flink til å skrive ut resepter

Flink til å skrive ut resepter, men man får ikke oppfølging av medisinbruk, eller av prøver man har tatt. Dette må du mase om selv. Grei ved forkjølelse og lignende, men ikke å anbefale til mer kompliserte saker. Hyggelig og rolig lege, men tar ikke pasienten seriøst, og kan ikke sette diagnose på en enkel soppinfeksjon engang. Lang ventetid på telefon (ofte 30 min) og uhyggelig sekretær.

En trivelig mann å flink lege.

Dette er første lege jeg har vært hos hvor jeg har følt att jeg er blitt tatt på alvor! Har han ikke har funnet ut ting selv, er jeg blitt videresendt til sykehuset for nærmere sjekk.

En som tar tak i ting

Lege som er handlekraftig, som sender videre til spesialist, sitter ikke og er "allvitende" selv. Dette reddet livet mitt en gang for mange år siden, ble kreftoperert kort etter. Min daværende fastlege søkte meg ikke innlagt og "skånet" meg for undersøkelse selv om jeg var så dårlig at jeg måtte ligge og vente på kontoret. Byttet og har aldri angret, synd nåværende fastlege ikke er av de yngste lenger, holder vel ikke på "for all fremtid", dessverre.