Arne Johan Dyrstad

Tlf: 62 81 61 98 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Johan Dyrstad er en av 15 fastleger i Kongsvinger

Siste vurderinger av Arne Johan Dyrstad

Flink og effektiv.

Har hatt Dyrstad i mange år og er svært fornøyd med ham. Han er interessert, blid og hyggelig, en som SER pasienten, og til og med hender tar seg tid til en ekstra liten prat - og en klem når det trengs.
Vil ikke bytte med noen annen, selv om jeg har flytta fra Kongsvinger.

Mulig å få kontakt med legen???

Nå har jeg prøvd å ringe til legen 8 ganger de siste 3 ukene. Har ventet i telefonkø i ca 15 - 20 minutter hver gang før jeg la på. Har aldri fått noen svar. Bare telefonsvareren som forteller det samme.. Her burde de bli bedre på å svare på telefonen. Bytter lege så snart jeg får den som jeg ønsker.

Flink til å skrive ut resepter

Flink til å skrive ut resepter, men man får ikke oppfølging av medisinbruk, eller av prøver man har tatt. Dette må du mase om selv. Grei ved forkjølelse og lignende, men ikke å anbefale til mer kompliserte saker. Hyggelig og rolig lege, men tar ikke pasienten seriøst, og kan ikke sette diagnose på en enkel soppinfeksjon engang. Lang ventetid på telefon (ofte 30 min) og uhyggelig sekretær.

En trivelig mann å flink lege.

Dette er første lege jeg har vært hos hvor jeg har følt att jeg er blitt tatt på alvor! Har han ikke har funnet ut ting selv, er jeg blitt videresendt til sykehuset for nærmere sjekk.

En som tar tak i ting

Lege som er handlekraftig, som sender videre til spesialist, sitter ikke og er "allvitende" selv. Dette reddet livet mitt en gang for mange år siden, ble kreftoperert kort etter. Min daværende fastlege søkte meg ikke innlagt og "skånet" meg for undersøkelse selv om jeg var så dårlig at jeg måtte ligge og vente på kontoret. Byttet og har aldri angret, synd nåværende fastlege ikke er av de yngste lenger, holder vel ikke på "for all fremtid", dessverre.

Trivelig og hyggelig.

Trivelig lege ikke noen pilletriller.Nøye med pasienten alltid blid
og ikke lang ventetid for time og du får komme inn hvis det haster.
Sentralt.

Lang ventetid

Man kommer ikke inn når man har time, og ofte legen har dårlig tid. Og det er ofte lang ventetid før de tar telefonen

Blid lege med empati.

Han har empati for sine pasienter.
Lytter og forstår behovet.

Veldig fornøyd med legen. men misfornøyd med ventetiden på telefon.

lettvinte løsninger

hyggelig og snill lege med mye å gjøre, men virker ikke som den skarpeste i faget. virker ikke til å tilegne seg ny kunnskap og tilbyr sykemelding heller enn å finne problemet. Lot meg som helsepersonell komme med diagnose for både meg og min datter og undersøkte ikke videre enn det jeg opplyste om. Byttet fastlege da jeg vil ha en lege som går mer inn i materien enn å velge de enkle løsningene. Sekretæren er en av de mindre trivlige damene jeg noengang har møtt, null forståelse eller vennlighet i møte med pasient.

rolig og høflig lege som tar deg på alvor

Er meget godt fornøyd med legen. Han tar pasientene på alvor og henviser kjapt videre til spesialisthelsetjenesten ved behov.
Han har veldig mange pasienter og tiden til samtale er noe kort, kunne vært bedre.
Hyggelig personale totalt sett.
Lett å få kontakt med legen ved behov utenom avtalte timer.

Stor parkeringsplass ved legekontoret.
Jeg er ei 57 år gammel kvinne som har oppfølgingstimer 3-4 ganger pr,år

varierende inntrykk

Hyggelig og kan slå av en spøk. Henviser og skriver ut resepter. Er i midlertidig ofte svært travel, tar enkle løsninger og streber nok ikke etter å tilegne seg ny kunnskap. Har selv en sjelden sykdom, og legen gjør lite for å finne bakenforliggende årsaker.

Den beste legen jeg har hatt

Søker etter den beste løsningen for deg og er alltid der for deg og uansett et råd og vink og ønsker deg det beste hele tiden samt alltid positiv og hyggelig

Kan absolutt anbefale Dr Dyrstad.

Dr Dyrstad tar deg alvorlig, lytter, er blid og imøtekommende.. Veldig fornøyd med han. Håper han ikke pensjonerer seg på mange år !!!

tillitvekkende lege

han er en god lytter. Griper fatt i problemene der og da.
Jeg føler at jeg blir tatt på alvor.

Flink og God!

Flink og god lege. Men må alltid til kontoret for å få en time, helt umulig å komme igjennom på tlf. Men er verdt det når legen tar seg tid og forstår seg på problemet! :)

Meget bra

Vært like bra i snart 27 år. God service og alltid følt at legen er pålitelig. Samtidig trygg på det han gjør.

Er på ferie når jeg trenger han mest

Han er flink til å skrive ut resepter. Annet enn det kan jeg ikke si at jeg har gode erfaringer med ham. Av en eller annen grunn er han ikke lett å få time hos, alltid opptatt signal på tlf. Og ellers er han for ofte på ferie.

Topp lege

Den beste legen ever :) Tar deg på alvor og lytter, erfaren lege.