Nils Petter Dæhli

Labyrinten Legesenter

Ukjent

Ingen på venteliste

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Elvarheimgaten 10C 2408 Elverum
Nils Petter Dæhli er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Nils Petter Dæhli

Jeg er svært fornøyd

Dr. Dæhlie er svært dyktig, omsorgsfull, faglig flink, og han bruker tid på pasienten.
Har hatt han som fastlege i mange år, og bytter ikke før han slutter. Han er oppdatert, veldig hyggelig, og tar pasienten på alvor. Har vært syk i mange år, og har hatt fabelaktig oppfølging av denne legen. Han følger opp Nav, sender pasienten til spesialister, følger opp spesialistens anbefalinger, og er generelt grundig, og flink. Kan anbefales på det varmeste.

Dårlig oppfølging

Hadde Dæhli som fastlege i ca 6mnd. I løpet av det tidsrommet skulle han følge opp to ting. henvisning til spesialist og en legeattest på generell helsetilstand. Har gjentatte ganger vært i kontakt med Dhæli og sekretærene ved legesenteret de siste 3 mnd. De har da da sagt at henvisningen og legeattest var sendt og at jeg bare måtte vente.

nylig kom det frem at Dæhli hverken har henvist meg til spesialisten og heller ikke sendt legeattesten.

Ambefaler kun Dæhli og labyrinten legesenter hvis du er helt 100% frisk. Skulle du ha noen form for helsemessige behov som krever at det blir gjort annet en fakturering bør du virkelig oppsøke hjelp et annet sted.

Hyggelig lege.

En lege hvor man føler seg i godt humør etter å ha vært hos.

hva er en henvisning ?!

Dyktig lege, MEN han er dårlig på oppfølging, henvisninger er et fremmedord.
Måtte tilslutt ringe på sykehuset selv, etter at jeg hadde purret på dæhli 4 ganger enda. ..

Jeg er fornøyd ;)

Føler at jeg blir tatt alvorlig, og blir hørt. Han tar seg alltid god tid, og er nøye med undersøkelsene. Han er alltid forsinket, men det er jo fordi han har hatt god tid og tatt godt vare på pasientene før meg også :) Jeg vil ikke bytte!