Nils Petter Dæhli

Tlf: 62 41 91 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nils Petter Dæhli er en av 21 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Nils Petter Dæhli

Jeg er svært fornøyd

Dr. Dæhlie er svært dyktig, omsorgsfull, faglig flink, og han bruker tid på pasienten.
Har hatt han som fastlege i mange år, og bytter ikke før han slutter. Han er oppdatert, veldig hyggelig, og tar pasienten på alvor. Har vært syk i mange år, og har hatt fabelaktig oppfølging av denne legen. Han følger opp Nav, sender pasienten til spesialister, følger opp spesialistens anbefalinger, og er generelt grundig, og flink. Kan anbefales på det varmeste.

Dårlig oppfølging

Hadde Dæhli som fastlege i ca 6mnd. I løpet av det tidsrommet skulle han følge opp to ting. henvisning til spesialist og en legeattest på generell helsetilstand. Har gjentatte ganger vært i kontakt med Dhæli og sekretærene ved legesenteret de siste 3 mnd. De har da da sagt at henvisningen og legeattest var sendt og at jeg bare måtte vente.

nylig kom det frem at Dæhli hverken har henvist meg til spesialisten og heller ikke sendt legeattesten.

Ambefaler kun Dæhli og labyrinten legesenter hvis du er helt 100% frisk. Skulle du ha noen form for helsemessige behov som krever at det blir gjort annet en fakturering bør du virkelig oppsøke hjelp et annet sted.

Hyggelig lege.

En lege hvor man føler seg i godt humør etter å ha vært hos.

hva er en henvisning ?!

Dyktig lege, MEN han er dårlig på oppfølging, henvisninger er et fremmedord.
Måtte tilslutt ringe på sykehuset selv, etter at jeg hadde purret på dæhli 4 ganger enda. ..

Jeg er fornøyd ;)

Føler at jeg blir tatt alvorlig, og blir hørt. Han tar seg alltid god tid, og er nøye med undersøkelsene. Han er alltid forsinket, men det er jo fordi han har hatt god tid og tatt godt vare på pasientene før meg også :) Jeg vil ikke bytte!

Helt forferdelig!

Denne legen finnes ikke serviceinnstilt. Sender aldri henvsininger enda det er purret på flere ganger. Umulig å vite hvor man har han, eller om han kommer til å gjøre det han skal.

Ventetiden er lang. Enkelte svar er diffuse og enkle, generelle spørsmål sliter han med å svare på. Virker rett og slett som om at han er lei jobben sin.

Misfornøyd

Han er slapp med å følge opp, og det med å sende henvisnig. Får liten eller ingen respons på spørsmål som man stiller. Må purre flere ganger uten at ting skjer.

God lege men holder aldri tider

en god og flink lege, men et STORT problem er at det altid er forsinkelser, da ofte mer enn 1 time etter man egentlig har time. vært hos han 3-4 ganger. og alle gangene har jeg ventet over 1 time på å komme inn til han. dette trekker ned MANGE hakk.

skiftet fastlege takket være dette

En alle tiders lege.

Han tar seg tid til meg og lytter og gir meg råd, Gir aldri opp før han finner svaret på mine smerter! En alle tiders tipp topp lege:)

God lege

Flink til lytte og sette seg inn i hvordan pasienten opplever sin egen situasjon, uten at han lar pasienten ta styringen videre i undersøkelsen. Oppleves som faglig kompetent på alle måter. Det eneste som oppleves som ett minus, er at det litt for ofte blir litt rot med ting som skal gjøres klart og ordnes i etterkant, som f.eks henvisninger, rekvisisjoner, sykemeldinger, resepter osv. Totalt sett den beste fastlegen jeg har hatt.