Nils Petter Dæhli

Labyrinten Legesenter Mann, 66 år

Autorisert1982
Ledige plasser 113 av 950
Vil du bytte til denne fastlegen?

Labyrinten Legesenter

Elvareheimgata 10 C 2408 Elverum
Nils Petter Dæhli er en av 20 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Nils Petter Dæhli

Dårlig oppfølging

Hadde Dæhli som fastlege i ca 6mnd. I løpet av det tidsrommet skulle han følge opp to ting. henvisning til spesialist og en legeattest på generell helsetilstand. Har gjentatte ganger vært i kontakt med Dhæli og sekretærene ved legesenteret de siste 3 mnd. De har da da sagt at henvisningen og legeattest var sendt og at jeg bare måtte vente.

nylig kom det frem at Dæhli hverken har henvist meg til spesialisten og heller ikke sendt legeattesten.

Ambefaler kun Dæhli og labyrinten legesenter hvis du er helt 100% frisk. Skulle du ha noen form for helsemessige behov som krever at det blir gjort annet en fakturering bør du virkelig oppsøke hjelp et annet sted.

Hyggelig lege.

En lege hvor man føler seg i godt humør etter å ha vært hos.

hva er en henvisning ?!

Dyktig lege, MEN han er dårlig på oppfølging, henvisninger er et fremmedord.
Måtte tilslutt ringe på sykehuset selv, etter at jeg hadde purret på dæhli 4 ganger enda. ..

Jeg er fornøyd ;)

Føler at jeg blir tatt alvorlig, og blir hørt. Han tar seg alltid god tid, og er nøye med undersøkelsene. Han er alltid forsinket, men det er jo fordi han har hatt god tid og tatt godt vare på pasientene før meg også :) Jeg vil ikke bytte!

Helt forferdelig!

Denne legen finnes ikke serviceinnstilt. Sender aldri henvsininger enda det er purret på flere ganger. Umulig å vite hvor man har han, eller om han kommer til å gjøre det han skal.

Ventetiden er lang. Enkelte svar er diffuse og enkle, generelle spørsmål sliter han med å svare på. Virker rett og slett som om at han er lei jobben sin.