Kari Garberg

Autorisasjon (1983)

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ...
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Kari Garberg er en av 19 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Kari Garberg

Dyktig

Hatt som fastlege i snart 30 år og alltid blitt tatt alvorlig i alle situasjoner. Sendt videre for sjekk, enten det er MR/CT eller annen utredning. Ringer alltid tilbake etter det er tatt prøver for å gi svar. Ventetid ved time er vel det eneste som jeg negativt, men det er jo de fleste leger. Så hvem som blir min nye lege når Kari slutter er jeg spent på.

Stress

Følte ikke at jeg ble tatt på alvor og hele situasjonen var stress.

Legesenteret har dårlig tilgjengelighet på telefonen, i det senere opplever man at enkelte i resepsjonen opptrer som dronninger og svarer ufint og til og med overkjører hvilke beskjeder/resept fornyelser som sendes videre til legen og ikke.

Legesenteret oppleves støyende og stressende med alt for høy musikk og lite hensyn til de som er dårlige.

Her er det mye og gå på

Humørsyk lege

Har hatt denne fastlegen over lengre tid. Ikke fornøyd. Hun er humørsyk og lite imøtekommende.
Under sist graviditet gikk jeg til psykolog pga fødselsdepresjon med tidligere barn. Hun beklaget seg 4 år etter for at hun ikke hadde sett dette. Enda jeg var titt og ofte på legekontoret da jeg var der, og prøvde og forklare henne det.

Alltid vært 30 min og opptil 1 time forsinket hver gang.

Hører ikke etter, og vil ha deg raskt ut.

Hun har sikkert vært en utrolig dyktig lege gjennom årene, men føler hun har lite kunnskap om ting som er kommet i nyere tid.

Beste legen

Omsorgsfull og kunnskapsrik. Kari tar seg alltid tid. Hun ringer tilbake på kveldstid, om hun ikke har hatt til i løpet av dagen. Hun tar meg alltid på alvor. Jeg gruer meg til hun går av med pensjon. Hun må egentlig aldri slutte!!!

Bortkastet legebesøk

Jeg har hatt Garberg som fastlege i noen år nå og jeg er ikke fornøyd. Jeg opplever henne akkurat som alle andre leger jeg har vært hos, vanskelig å kommunisere med. Jeg tolker henne som irritert og stresset. Hun virker ikke interessert i å høre hva jeg vil si og avbryter. Kommer ofte med nedlatende og sårende kommentarer. Forteller at det ikke er mer å gjøre for deg sånn at hvis du sliter psykisk får du det mye værre