Kari Garberg

Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Kari Garberg er en av 14 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Kari Garberg

Dårlig lege

Hadde problemer i organene ved mageområdet, også ble jeg stilt spørsmål angående den psykiske helsen fordi hun hatt sett kutt på armene som skjedde for lenge siden. Hun var mer opptatt av den psykiske helsen enn min daværende tilstand. Hun skrev mer enn hun viste interesse for mine problemer. Hun snakket liten og virket lite imøtekommende på alle mulige måter. Sendte meg hjem uten grundigere undersøkelse og ble spurt om å få noe annet på grunn av smertene av høyt inntak av paracetamol og ibuprofen, hun ba meg om å høyne dosen dersom smertene ble verre. Veldig uvitende og gammel dame, ikke anbefalt

Lite hyggelig

Stresset og humørsyk. Ikke hyggelig. Fikk heldigvis byttet til en annen lege. Lar pasienter vente og blir sint for at folk sitter og venter.

Dyktig og forståelses full lege.

Jeg har hatt Kari Garberg som fastlege siden jeg var liten altså i ca 25 år. IG mine barn har nå også Kari som fastlege. Kari er forståelses full, lyttende, oppriktig omtenksom og en dyktig lege både for meg og barna. Jeg har hatt en alvorlig diagnose når jeg var yngre og Garberg fulgte meg eksemplarisk opp. Ungene mine har også vært mye syke og hun har tatt meg på alvor og fulgt opp barna. Kjempefornøyd og vil på det sterkeste anbefalle henne. Det eneste negative er at det ofte blir litt ventetid.

En dyktig lege med engasjement

Jeg er fornøyd med Kari som lege. Trenger jeg en samtale kan jeg ringe og be henne ringe meg isteden for å bestille en legetime. Har hatt henne i 7 år, og opplever henne som engasjert og interessert. Hun er ofte travel og kan virke stresset, men allikevel tar hun seg alltid tid. Jeg stiller meg uforstående til det som står her tidligere, hun er ydmyk, og alltid villig til å henvise videre dersom jeg ber om det. Hun stiller spørsmål og lurer på hvordan jeg har det, sitter ikke bare på pcn og skriver resepter. En dyktig lege!

God lege

Kan ikke si meg enig med kritikken. Hun er veldig forståelsefull og behagelig lege.