Kari Garberg

Nes Legesenter DA

1983

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Nes Legesenter DA
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Tlf: 63 90 90 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Garberg er en av 15 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Kari Garberg

Fornøyd

Forstår ikke all kritikken. Veldig fornøyd med Garberg. Jeg får alltid hjelp og gode råd. Eneste jeg kan si er litt negativt er ventetiden.

Dårlig lege

Hadde problemer i organene ved mageområdet, også ble jeg stilt spørsmål angående den psykiske helsen fordi hun hatt sett kutt på armene som skjedde for lenge siden. Hun var mer opptatt av den psykiske helsen enn min daværende tilstand. Hun skrev mer enn hun viste interesse for mine problemer. Hun snakket liten og virket lite imøtekommende på alle mulige måter. Sendte meg hjem uten grundigere undersøkelse og ble spurt om å få noe annet på grunn av smertene av høyt inntak av paracetamol og ibuprofen, hun ba meg om å høyne dosen dersom smertene ble verre. Veldig uvitende og gammel dame, ikke anbefalt

Lite hyggelig

Stresset og humørsyk. Ikke hyggelig. Fikk heldigvis byttet til en annen lege. Lar pasienter vente og blir sint for at folk sitter og venter.

Dyktig og forståelses full lege.

Jeg har hatt Kari Garberg som fastlege siden jeg var liten altså i ca 25 år. IG mine barn har nå også Kari som fastlege. Kari er forståelses full, lyttende, oppriktig omtenksom og en dyktig lege både for meg og barna. Jeg har hatt en alvorlig diagnose når jeg var yngre og Garberg fulgte meg eksemplarisk opp. Ungene mine har også vært mye syke og hun har tatt meg på alvor og fulgt opp barna. Kjempefornøyd og vil på det sterkeste anbefalle henne. Det eneste negative er at det ofte blir litt ventetid.

En dyktig lege med engasjement

Jeg er fornøyd med Kari som lege. Trenger jeg en samtale kan jeg ringe og be henne ringe meg isteden for å bestille en legetime. Har hatt henne i 7 år, og opplever henne som engasjert og interessert. Hun er ofte travel og kan virke stresset, men allikevel tar hun seg alltid tid. Jeg stiller meg uforstående til det som står her tidligere, hun er ydmyk, og alltid villig til å henvise videre dersom jeg ber om det. Hun stiller spørsmål og lurer på hvordan jeg har det, sitter ikke bare på pcn og skriver resepter. En dyktig lege!

God lege

Kan ikke si meg enig med kritikken. Hun er veldig forståelsefull og behagelig lege.

dyktig

Hatt henne som lege i over 25 år, er veldig fornøyd. Fikk kronisk sykdom for 13 år siden og er kjempefornøyd med hjelp og oppfølging av kari. Hun bruker den tiden som trengs når jeg er der og synes hun er der for meg. Litt forsinkelser men tror det viser at hun bruker tiden på å behandle pasientene.

En trygghet.

Forstår ikke helt den kritikken jeg leser her.
Jeg opplever legen min som trygg, diskré og lyttende. Hun har alltid tid til meg. Er ikke hos legen ofte, men føler fortsatt hun har en relasjon til meg.
Dyktig dame.

Ingen forståelse

Opplevde lite forståelse for bekymring vedr blødninger og smerter i uke 12 av svangerskap. Jobber med tunge løft på 15-18 kg fra paller over hodehøyde og det var i følge legen ingenting. Jeg har visst ingenting å bekymre meg for, men fikk 50% sykemelding. Følte at hun latterliggjorde min situasjon og hun sa det var på grensen, uten at jeg forstår hvilken grense vi snakker om.

Ikke fornøyd

Jeg er utdannet innenfor helsevesenet selv, og har til daglig mye kontakt med leger. Jeg føler legen er veldig travel og egentlig ikke har tid til å høre på hva jeg har og si. Jeg opplever at medisiner er løsningen på alt, og er selv veldig uenig i dette. I stedet for å foreslå psykolog/noen å prate med når man har det vanskelig, er løsningen antidepressiva. Også blir medisiner lettest foreslår når man har vondt et sted. Synes heller da fysio, kiroprator osv bør prøves først. Liker ikke denne holdningen. Som positivt føler jeg at hun ønsker hjelpe, men dårlig tid og medisiner drar veldig ned.

stresset lege

Lite flink til å lytte og veldig dårlig til å ordlegge seg. Fullfører sjelden en hel setning. Vanskelig å forstå. Lite ydmyk.

ufin

lite ydmyk, må lære å uttrykke seg-fullføre setningene. Kan være direkte ufin i sine uttaleser.

Bra

Bra lege, lytter, og later til å ha gode kunnskaper. Dog virker det som om hun har litt mye å gjøre, men det er vel også ett godt tegn, egentlig.

Nok er nok!

Etter å brukt Garberg som lege i alle år, har hun nå gjort og sagt så mye ufint at Nok er Nok!
Hun har ikke empati og forståelse, og er den minst ydmyke personen jeg har vært borti! Lar ikke meg som pasient få prate ferdig dersom jeg stiller kritiske spørsmål om behandling og hennes innsats. Tar ikke inn over seg at hun kanskje har gjort feil-vurderinger. Går heller ikke av veien for å kjefte ned over telefon og deretter bare å slenge på røret!
Anbefaler på det sterkeste å holde seg unna...