Kari Garberg

Nes Legesenter DA

Autorisasjon (1983)

Nes Legesenter DA Telefonnummer63 90 90 6063 90 90 ...
Hagaskogveien 17 2150 Årnes
Kari Garberg er en av 17 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Kari Garberg

Humørsyk lege

Har hatt denne fastlegen over lengre tid. Ikke fornøyd. Hun er humørsyk og lite imøtekommende.
Under sist graviditet gikk jeg til psykolog pga fødselsdepresjon med tidligere barn. Hun beklaget seg 4 år etter for at hun ikke hadde sett dette. Enda jeg var titt og ofte på legekontoret da jeg var der, og prøvde og forklare henne det.

Alltid vært 30 min og opptil 1 time forsinket hver gang.

Hører ikke etter, og vil ha deg raskt ut.

Hun har sikkert vært en utrolig dyktig lege gjennom årene, men føler hun har lite kunnskap om ting som er kommet i nyere tid.

Beste legen

Omsorgsfull og kunnskapsrik. Kari tar seg alltid tid. Hun ringer tilbake på kveldstid, om hun ikke har hatt til i løpet av dagen. Hun tar meg alltid på alvor. Jeg gruer meg til hun går av med pensjon. Hun må egentlig aldri slutte!!!

Bortkastet legebesøk

Jeg har hatt Garberg som fastlege i noen år nå og jeg er ikke fornøyd. Jeg opplever henne akkurat som alle andre leger jeg har vært hos, vanskelig å kommunisere med. Jeg tolker henne som irritert og stresset. Hun virker ikke interessert i å høre hva jeg vil si og avbryter. Kommer ofte med nedlatende og sårende kommentarer. Forteller at det ikke er mer å gjøre for deg sånn at hvis du sliter psykisk får du det mye værre

Fornøyd

Forstår ikke all kritikken. Veldig fornøyd med Garberg. Jeg får alltid hjelp og gode råd. Eneste jeg kan si er litt negativt er ventetiden.

Dårlig lege

Hadde problemer i organene ved mageområdet, også ble jeg stilt spørsmål angående den psykiske helsen fordi hun hatt sett kutt på armene som skjedde for lenge siden. Hun var mer opptatt av den psykiske helsen enn min daværende tilstand. Hun skrev mer enn hun viste interesse for mine problemer. Hun snakket liten og virket lite imøtekommende på alle mulige måter. Sendte meg hjem uten grundigere undersøkelse og ble spurt om å få noe annet på grunn av smertene av høyt inntak av paracetamol og ibuprofen, hun ba meg om å høyne dosen dersom smertene ble verre. Veldig uvitende og gammel dame, ikke anbefalt